تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نماز در اول وقت خشنودى خداوند، ميان وقت رحمت خداوند و پايان وقت عفو خداوند است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819516323




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نطق شاهزاده عرب پس از شاهکار عربستان


واضح آرشیو وب فارسی:جام نیوز:


در مصاحبه با فاکس نیوز؛
نطق شاهزاده عرب پس از شاهکار عربستان
«اما من مطمئن هستم که ما دیگر قیمت 100 دلار برای هر بشکه را نخواهیم داشت. من یک سال پیش هم گفته بودم که قیمت 100 دلار برای هر بشکه، قیمتی مصنوعی است؛ این درست نیست.»



  به گزارش سرویس بین الملل جام نیوز، روزنامه یو اس ای تودی (USAtoday)، طی گزارشی به انتشار مصاحبه "ولید طلال"، شاهزاده و بازرگان میلیارد عربستانی با شبکه فاکس نیوز پرداخت.     ولید طلال با وجود "استراتژی کاهش بهای نفت" که با اهداف سیاسی و همچنین با نیت ضربه زدن به دیگر رقبای نفتی از سوی عربستان پیگیری می شود، موضوع کاهش پنجاه درصدی بهای نفت را امری پیش بینی نشده، عنوان کرد.     وی در پاسخ به این سوال که: «استراتژی عربستان سعودی در ادامه دادن تولید بالای خود با وجود شکستن قیمت نفت چیست؟»، گفت:     «عربستان سعودی و دیگر کشورها بدون آمادگی قبلی با چنین اتفاقی مواجه شدند. هیچ کس پیش بینی نمی کرد چنین اتفاقی صورت پذیرد. هر کس ادعا کند که آن ها افت پنجاه درصدی قیمت نفت را پیش بینی می کردند، حقیقت را نگفته است.»     وی همچنین در پاسخ به این سئوال که: «از نظر شما قیمت ها همچنان پایین خواهد آمد؟»، اظهار داشت:     «اگر عرضه به همین میزان باقی بماند و تقاضا نیز ضعیف باشد، بهتر است باور کنید که بهای نفت از این نیز پایین تر خواهد رفت. اما اگر برخی عرضه کنندگان، تولید را کاهش دهند و میزان تقاضا هم بالا رود، قیمت ها ممکن است افزایش یابد.»     وی همچنین افزود: «اما من مطمئن هستم که ما دیگر قیمت 100 دلار برای هر بشکه را نخواهیم داشت. من یک سال پیش هم گفته بودم که قیمت 100 دلار برای هر بشکه، قیمتی مصنوعی است؛ این درست نیست.»     این اظهارات شاهزاده عربستانی در حالی است که کارشناسان، سیاستهای اتخاذ شده از سوی عربستان را یکی از دلایل مهم کاهش شدید قیمت نفت می دانند و روشن است که این کار خالی از اهداف سیاسی نبوده و با قصد ضربه زدن به تولید کنندگان اصلی نفت در خاورمیانه است.      

  506  



۲۳/۱۰/۱۳۹۳ - ۱۴:۴۴




این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام نیوز]
[مشاهده در: www.jamnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 30]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن