تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نيّت مؤمن بهتر از عمل او و نيت منافق بدتر از عمل اوست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819720024




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رویترز: اظهار نظر یک مقام اماراتی، دلیل کاهش اخیر قیمت نفت


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: رویترز: اظهار نظر یک مقام اماراتی، دلیل کاهش اخیر قیمت نفت
خبرگزاری رویترز اعلام کرد، قیمت نفت برنت دریای شمال و نفت وست تگزاس اینترمدیت آمریکا روز سه شنبه به کمترین سطح آن در تقریبا 6 سال گذشته رسید، زیرا یک تولیدکننده بزرگ اوپک بر تصمیم این سازمان مبنی بر حفظ سطح تولید تاکید کرد.
به گزارش نامه نیوز از رویترز، قیمت نفت برنت دریای شمال روز سه شنبه در بازار لندن پس از رسیدن به سطح45.23 دلار در هر بشکه یا کمترین سطح از مارس 2009 ، در ساعت 09:03 به وقت گرینویچ به 46.03 دلار رسید.


قیمت نفت وست تگزاس اینترمدیت برای تحویل در ماه فوریه نیز پس از تجربه قیمت 44.41 دلار به 44.79 دلار رسید.

اوله هنسن استراتژیست ارشد نفت در بانک سرمایه گذاری ساکسو دانمارک، گفت: بازار اکنون تا اندازه ای نگران است و ما هیچ اقدام یا اظهارنظری نمی بینیم که بتواند از هجوم برای فروش بکاهد.

سهیل بن محمد المزروعی وزیر نفت امارات متحده عربی روز سه شنبه گفت: تصمیم ماه نوامبر اوپک مبنی بر عدم کاهش تولید درست بوده است و نفت شیل بخش مهمی از عرضه جهانی نفت را تشکیل می دهد.

وی اضافه کرد: بازار در سطحی به تعادل خواهد رسید که تولیدکنندگان نفت معمول، می توانند با سود، نفت بفروشند، چه این قیمت 60، 70 یا 80 دلار در هر بشکه باشد.


منبع: ایرنا


۲۳ دی ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 155]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن