تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):دوست ندارم جوانى از شما [شيعيان] را جز بر دو گونه ببينم: دانشمند يا دانشجو.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818973490




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دهه فجر انجام می‌شود برگزاری برنامه‌های قرآنی در کانون‌های مساجد اسدآباد


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: دهه فجر انجام می‌شود
برگزاری برنامه‌های قرآنی در کانون‌های مساجد اسدآباد
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اسدآباد از برگزاری برنامه‌های قرآنی در کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد در دهه فجر خبر داد.

خبرگزاری فارس: برگزاری برنامه‌های قرآنی در کانون‌های مساجد اسدآباد



علی صفری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اسدآباد، با اشاره به برگزاری کمیته فرهنگی و هنری دهه فجر انقلاب اسلامی اسدآباد، اظهار کرد: در این کمیته 16 اداره و نهاد برای برگزاری برنامه‌های دهه فجر در شهرستان برنامه‌ریزی کردند.
وی ایجاد انگیزه در بین افکار عمومی به منظور مشارکت مطلوب در برپایی مراسم سالگرد پیروزی انقلاب را هدف مهم این کمیته خواند و گفت: معرفی و تبیین ارزش‌ها و دستاوردهای انقلاب از دیگر اهداف  مهم این کمیته است.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اسدآباد با بیان اینکه در طول دهه فجر با برگزاری برنامه‌های متنوع به دنبال ایجاد شادابی، امید و نشاط در جامعه هستیم، تصریح کرد: این مهم با هم‌افزایی و همکاری دستگاه‌های مختلف میسر است.
وی با تأکید بر شناساندن انقلاب اسلامی به نسل‌های آینده، گفت: این امر در تقویت و پایداری نظام جمهوری اسلامی حائز اهمیت است.
صفری با بیان اینکه امسال در دهه فجر، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اسدآباد بیش از 50 برنامه مختلف دارد، خاطرنشان کرد: امیدواریم با حضور مردم در این برنامه‌ها بتوانیم انقلاب را به دیگر نسل‌ها بشناسانیم.
وی برگزاری نمایشگاه کتاب، عکس، هنرهای تجسمی، جنگ شادی، نمایش فیلم، برگزاری کارگاه داستان‌نویسی، نقد کتاب، مصاحبه با نویسندگان، هنرمندان و پیشکسوتان انقلاب اسلامی را از جمله برنامه‌های دهه فجر در شهرستان برشمرد.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اسدآباد از برگزاری برنامه‌های قرآنی در کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد خبر داد و افزود: این برنامه‌ها با همکاری ستاد بزرگداشت سی و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی انجام می‌شود.
وی دیدار فعالان فرهنگی و هنری با امام جمعه، بازدید از خانواده شهدا، غبارروبی گلزار شهدا، برگزاری جشن انقلاب و نصب بنر در سطح شهر و ارسال پیامک دهه فجر را از دیگر برنامه‌های دهه فجر دانست.
صفری به اجرای برنامه‌های مشترک با سایر ادارات از جمله زنگ انقلاب و کرسی‌های آزاداندیشی، شب شعر و خاطره، مسابقات فرهنگی و هنری، نقاشی اشاره کرد.
انتهای پیام/89008/خ20

93/10/23 - 11:32





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 78]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن