تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 16 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):سه چيز است كه در هر كس باشد منافق است اگر چه روزه دارد و نماز بخواند و حج و عمر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814299376




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

يونايتد فن پرسي را از دست داد


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران:
يونايتد فن پرسي را از دست داد
روبين فن پرسي ملي پوش هلندي تيم يونايتد به دليل مصدوميت شديد در ناحيه قوزك پا قادر به همراهي اين تيم تا چند هفته نيست.


به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران به نقل از اسكاي اسپرت، فن پرسي مهاجم توانمند شياطين سرخ در ديدار مقابل ساوتهتمن دچار آسيب ديدگي از ناحيه قوزك پا شد و براي انجام اسكن از پا به بيمارستان فرستاده شد. اين بازي در نهايت با نتيجه يك بر صفر به سود ساوتهتمن خاتمه يافت و لوئيس فن خال از آندره هررا به عنوان جايگزين فن پرسي استفاده كرد. شاگردان رونالد كوئمن با اين پيروزي به رده سوم جدول صعود كردند. آنان يازده بازي گذشته را بدون شكست پشت سر گذاشتند.

دي ماريا: هر كاري براي رسيدن به چلسي انجام مي‌دهيم  

آنخل دي ماريا مهاجم آرژانتيني يونايتد از شكست اخير تيمش مقابل ساوتهتمن ناراحت نبوده و اطمينان داد از هيچ تلاشي براي رسيدن به تيم چلسي در صدر جدول رده بندي ليگ برتر فروگذار نمي‌كنند.

دي ماريا گفت:تمامي بازيكنان يونايتد در تلاش براي رسيدن به صدر جدول و كنار زدن چلسي هستند. ما 12 امتياز از چلسي عقب هستيم اما هنوز فرصت كم كردن اين فاصله برايمان وجود دارد.

مهاجم آرژانتيني در ادامه افزود: هنوز بازيهاي زيادي در پيش داريم كه مي‌توانيم امتيازات خوبي از آنان به دست آوريم. ما بايد به مبارزه ادامه دهيم،بعضي مواقع بهتر است جنگنده بازي كنيم،اين موضوع موجب ورود هيجان بيشتر به مسابقات مي‌شود.تيم يونايتد هر سال بزرگتر باانگيزه بيشتر مي‌شود.

جايگاه ما فقط صدر جدول است پس براي رسيدن به آن قدم به ميدان مي‌گذاريم.تيمي مانند منچستر يونايتد بايد در ليگ قهرماني حضور داشته باشد. ما سال جاري فرصت حضور در اين رقابتها را از دست داديم اما قصد نداريم سال آينده هم غائب بزرگ قهرمانان باشيم.

فن خال:فالكائو مصدوم نيست

لوئيس فن خال سرمربي شياطين سرخ اطمينان داد رادامل فالكائو مصدوم نيست و اگر در ديدار مقابل ساوتهتمن به ميدان نيامد فقط به دليل تركيب تيم بوده و در اين بازي چيدمان بازيكنان به شكلي بود كه سرمربي تشخيص داد حضور او در زمين بي‌مورد است.

انتهاي پيام/





تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۳ - ۰۳:۴۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 33]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن