تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):نشانه‏هاى مؤمن پنج چيز است: ... و بلند گفتن بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813167373




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آمریکا نگران حملات هکری زیان‌بار به این کشور است


واضح آرشیو وب فارسی:افتانا: مدیر آژانس امنیت ملی آمریکا: احتمال دارد حملات هکری اخیر به سونی پیکچرز، نمونه‌ای از حملاتی باشد که در آینده آمریکا را هدف قرار می‌دهند.




آمریکا نگران حملات هکری زیان‌بار به این کشور است


 


 

مدیر آژانس امنیت ملی آمریکا: احتمال دارد حملات هکری اخیر به سونی پیکچرز، نمونه‌ای از حملاتی باشد که در آینده آمریکا را هدف قرار می‌دهند. 

به گزارش افتانا (پایگاه خبری امنیت فناوری اطلاعات)، مایکل راجرز، مدیر آژانس امنیت ملی آمریکا بابت این مسئله که مهاجمان بتوانند از ابزار سایبر برای تحقق بخشیدن به دیگر اهداف خود استفاده کنند، ابزار نگرانی کرده است. 

راجرز در این مورد گفته است: چه خواهد شد اگر یک دولت –ملت، یک گروه یا فردی که محصول دیگری را دوست ندارد، از یک سیاست خوشش نمی آید یا با اقدامات آمریکا یا یک شرکت خصوصی در داخل ایالات متحده موافق نیست با چنین کارهایی وارد عمل شود. این مسیر در صورت بی‌دقتی ما باعث بی‌ثباتی بسیار خواهد بود.

وی علی‌رغم با اشاره به بررسی‌های برخی مؤسسات مستقل امنیتی که حاکی از عدم دخالت کره شمالی در این رویدادهاست، تاکید کرده که هک شدن سونی پیکچرز توسط کره شمالی صورت گرفته است.

رئیس آژانس امنیت ملی آمریکا به بررسی آسیب‌پذیری‌های احتمالی زیرساخت‌های حیاتی آمریکا در برابر هکرهای چینی و دیگر کشورها پرداخت و این تهدید را بسیار حقیقی دانست.

راجرز از این‌که دامنه تهدیدات تروریستی اخیر فرانسه به آمریکا کشیده شود نیز به شدت اظهار نگرانی کرد و گفت که به‌طور یقین این رویدادها، چالش‌های موجود را از چشم‌انداز اطلاعاتی افزایش می‌دهد.


مرجع : خبرگزاری فارس

تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۲ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۴:۲۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: افتانا]
[مشاهده در: www.aftana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 15]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن