تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):پيامبر خدا صلى‏الله‏عليه‏و‏آله مردى را ديدند كه موهاى ژوليده و جامه‏اى چركين و سر و ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815168636




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

توجه جدي به مترو، از نمرات ارزشمند شهرداري است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۲ دي ۱۳۹۳ (۱۰:۵ق.ظ)
عضو کميسيون فرهنگي و امور اجتماعي شوراي اسلامي تبريز؛ توجه جدي به مترو، از نمرات ارزشمند شهرداري است عضو کميسيون فرهنگي و امور اجتماعي شوراي اسلامي شهر تبريز، بابيان اين‌که تبريز، وارث مشکلات چندين ساله در حوزه حمل‌ونقل عمومي است، توجه به پروژه قطار درون‌شهري را از امتيازات مهم شهرداري در يک سال اخير دانست.
به گزارش خيرگزاري موج، محمدحسين جعفري، عضو کميسيون فرهنگي و امور اجتماعي شوراي اسلامي شهر تبريز، بابيان اين مطلب اظهار داشت: امروز، کلان‌شهر تبريز، در بحث ناوگان عمومي، از طرفي با کمبود زيرساخت‌هاي اساسي مواجه است و از سوي ديگر، افزايش بي‌رويه خودروهاي شخصي و ترافيک حاصل از آن، بر شدت اين موضوع افزوده است.
وي با اشاره به پروژه ترامواي شهري تبريز، خاطرنشان کرد: طراحي و راه‌اندازي اين پروژه براي اولين بار در کشور و در شهر تبريز، علاوه بر تأثير سازنده‌اي که در حل معضل ترافيک و تعديل آلودگي هوا خواهد داشت، شهر تبريز را در قياس با ساير شهرهاي کشور، از يک امتياز مهم و ارزشمند برخوردار خواهد ساخت.
عضو شوراي اسلامي شهر تبريز همچنين راه‌اندازي قطار شهري را از ضروري‌ترين موضوعات شهري خواند و گفت: متأسفانه شهرداري در دوره‌هاي قبل کمتر به تعهدات خود در خصوص اين پروژه پايبند بوده و همين امر باعث شده امروز در بحث مترو، با عقب‌افتادگي‌هايي مواجه باشيم.
وي تصريح کرد: به‌عنوان‌مثال دولت در سال‌هاي گذشته، 518 ميليارد تومان سهم خود را در مورد اين پروژه، پرداخت کرده است و در مقابل، شهرداري هم بايد نسبت به تملک و احداث ايستگاه‌ها اقدام مي‌کرد، اما؛ متأسفانه اين اقدام صورت نگرفته‌است.
جعفري درعين‌حال به اهتمام شهرداري تبريز در يک سال اخير، اشاره کرد و افزود: خوشبختانه امروز توجه خوبي از سوي شهرداري به پروژه قطار شهري تبريز مي‌شود و امروز مي‌توان مجموع اقدامات صورت گرفته در اين موضوع را از نمرات ارزشمند شهرداري عنوان کرد.
محمدحسين جعفري اضافه کرد: شهرداري در يک سال اخير، با ورود قوي براي حمايت از مترو و عمل به تعهدات مطرح در اين پروژه، گام جدي خود را برداشته است.
عضو کميسيون فرهنگي و امور اجتماعي شوراي اسلامي شهر تبريز، اظهار اميدواري کرد با استمرار اين روند، خريد رام‌هاي مورد نياز و همچنين پيش‌بيني‌هايي که شهرداري در بودجه سال آينده خواهد داشت، راه‌اندازي قطار شهري، با سرعت بيشتري موردتوجه قرار گيرد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 13]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن