تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص): اى مردم! جز اين نيست كه خداست و شيطان، حق است و باطل، هدايت است و ضلالت، رشد ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804084818




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اعطاي ۵۰ ميليون تومان وام به ساكنين بافت هاي فرسوده حرم رضوي


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۲ دي ۱۳۹۳ (۹:۲۷ق.ظ)
اعطاي ۵۰ ميليون تومان وام به ساكنين بافت هاي فرسوده حرم رضوي شهردار منطقه ثامن شهرداري مشهد از اعطاي وام ۵۰ ميليون به ساکنين چهار هزار پلاک محله‌هاي هدف بهسازي و نوسازي شهري حرم رضوي خبر داد و گفت: اين وام براي بهسازي و نوسازي محدوده‌ها و محله‌هاي بازآفريني شهري حرم رضوي است.
به گزارش خبرگزاري موج، حميد ضميري شهردار منطقه ثامن شهرداري مشهد، اظهار کرد: مجموع پلاک‌هاي تعيين‌شده در طرح بهسازي و نوسازي بافت پيراموني حرم رضوي ۱۳ هزار پلاک بوده است که ۹ هزار پلاک آن توسط شهرداري منطقه ثامن خريداري مي‌شود و چهار هزار باقيمانده را خود شهروندان بايد نسبت به بهسازي و نوسازي آن اقدام کنند.
وي افزود: تاکنون بيش از شش هزار پلاک خريداري‌شده و به‌منظور رفاه مجاورين و ساکنين بافت حرم رضوي مراحل شن‌ريزي و آسفالت آن انجام‌شده است و کاربري اين پلاک‌ها معابر، فضاي سبز و پارکينگ خواهد بود.
شهردار منطقه ثامن شهرداري مشهد در ادامه علت آماده نشدن مابقي پلاک‌ها را وجود تورم و مسائل اقتصادي، عدم رغبت سرمايه‌گذاران و کمبود منابع ريالي عنوان کرد.
وي در ارتباط با اعطاي وام ۵۰ ميليون توماني به ساکنين چهار هزار پلاک محله‌هاي هدف بهسازي و نوسازي شهري حرم رضوي، گفت: اميدواريم عمليات پرداخت اين وام‌ها که دولت براي بهسازي و نوسازي محدوده‌هاي و محله‌هاي هدف بازآفريني شهري حرم رضوي قول داده است، به‌زودي از سوي ۲۲ بانک تعيين‌شده به ساکنين اين چهار هزار پلاک پرداخت شود.
در ارتباط با وضعيت سد معبر و آسفالت منطقه ثامن مشهد، تصريح کرد: سد معبر و آسفالت ازجمله مهم‌ترين معضلات شهروندان منطقه ثامن در ۹ ماهه نخست سال جاري بوده است.
ضميري با اشاره به نظرسنجي از شهروندان منطقه ثامن با موضوع مهم‌ترين معضلات شهري در سطح منطقه ثامن گفت: در ۹ ماهه نخست جاري از ديد شهروندان، به ترتيب سد معبر با ۱۱.۳ درصد، آسفالت با ۹.۳ درصد، رفت و روب و نظافت با ۸.۶ درصد و ساخت‌وساز با ۷.۳ درصد مهم‌ترين مشکلات اين منطقه را تشکيل داده است.
وي عنوان کرد: تعداد کل پيام‌هاي ثبت‌شده اين منطقه در مرکز ارتباط مردمي ۱۳۷، ازنظر حجم درخواست در بازه زماني ۹ ماهه نخست سال، در رتبه سيزدهم نسبت به ساير مناطق قرار داشته است.
وي ادامه داد: همچنين حوزه خدمات شهري و محيط‌زيست با ميزان ۶۱.۲ درصد، فني عمران با ۱۹.۵ درصد و شهرسازي و معماري با ۸.۹ درصد به ترتيب بيشترين درخواست‌هاي ارجاعي را در بازه زماني ۹ ماهه نخست سال به خود اختصاص داده است.
ضميري بيان کرد: ناحيه يک اين منطقه با اختصاص ۶۴.۷ درصد از کل درخواست‌هاي اعلامي به خود، بيشترين مشارکت و تماس شهروندي را در اعلام معضلات سطح منطقه داشته است.
وي در ارتباط با جذب سرمايه‌گذار خصوصي در منطقه ثامن مشهد اضافه کرد: تلاش مي‌شود در پروژه‌هاي عمراني اين منطقه از سرمايه‌گذاران بخش خصوصي استفاده شود تا با فعال کردن آن‌ها توزيع مناسبي ميان سرمايه‌گذاران طرح نوسازي و بهسازي محدوده‌ها و محله‌هاي بازآفريني شهري حرم اجرايي شود.
ضميري افزود: به همين منظور فراخواني براي شناسايي کارگزاران جذب سرمايه از سوي شرکت عمران و مسکن‌سازان ثامن مشهد اعلام‌شده تا قراردادي با کارگزاران حقيقي و حقوقي که در اين زمينه تجربه و آمادگي فعاليت دارند، ‌منعقد شود.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 22]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن