تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع): کسی که در پی برآوردن نیاز برادر مسلمان خود باشد، تا زمانی که در این راه است خ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814695048




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

كسري گاز كشور امسال جبران مي شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۲ دي ۱۳۹۳ (۹:۱۱ق.ظ)
معاون وزير نفت: كسري گاز كشور امسال جبران مي شود معاون وزير نفت گفت: امسال با توجه به اضافه شدن حدود 120 ميليون متر مكعب گاز به شبكه سراسري بخش عمده اي از كسري گاز پارسال جبران مي شود.
به گزارش خبرگزاري موج، ركن الدين جوادي با اشاره به اين كه در سال گذشته در كمترين دماي زمستان حدود 160 ميليون متر مكعب كسري گاز وجود داشت، تاكيد كرد: خوشبختانه امسال با وارد مدار شدن توليد فازهاي 12، 15 و 16 و 17 و 18 پارس جنوبي با كمبود انرژي قابل ملاحظه اي مواجه نخواهيم بود و اين حاصل تلاش همكاران مختلف در صنعت نفت است.
مدير عامل شركت ملي نفت ايران تامين نياز فوري كشور به گاز، نرخ بازگشت يكساله سرمايه گذاري و برداشت از ميدان مشترك را از مزيتهاي سرمايه گذاري در ميدان گازي پارس جنوبي عنوان و تصريح كرد: اگر برداشت از اين ميدان با كندي پيش رود ممكن است گاز و ميعانات به سمت كشور رقيب حركت كند.
وي تاكيد كرد: با توجه به شرايط ياد شده، ضرورت دارد مجلس شوراي اسلامي ايران به ميدان پارس جنوبي نگاه ويژه اي داشته باشند تا طرحهاي توسعه اي اين ميدان متناسب با زمان تامين مالي مورد نياز شوند.
معاون وزير نفت با بيان اين كه سهم 14.5 درصدي شركت ملي نفت ايران از درآمدهاي نفتي با توجه به كاهش قيمت نفت كمك چنداني به تامين نيازها اين شركت نمي كند، افزود: در اين زمينه بايد راهكارهاي ارايه شده از سوي صنعت نفت به مجلس توسط نمايندگان بررسي و در بودجه 94 و برنامه ششم توسعه اقتصادي لحاظ شود.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن