تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خداوند متعال، به بنده‏اش در هر روز نصيحتى عرضه مى‏كند، كه اگر بپذيرد، خوشبخت و ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819482016




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اجلاسيه جامعه مدرسين با حضور ۱۶۰۰ عالم و دو مرجع تقليد برگزار مي شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۱ دي ۱۳۹۳ (۲۳:۵۴ب.ظ)
آيت الله حسيني بوشهري: اجلاسيه جامعه مدرسين با حضور ۱۶۰۰ عالم و دو مرجع تقليد برگزار مي شود معاون جامعه مدرسين از برگزاري نهمين اجلاسيه سراسري جامعه مدرسين حوزه علميه قم و علماي بلاد با حضور بيش از 1600 تن از علماي بلاد و با سخنراني آيات عظام مکارم شيرازي و سبحاني در قم خبرداد.
به گزارش خبرگزاري موج ازقم، آيت الله حسيني بوشهري با اشاره به برگزاري اجلاسيه جامعه مدرسين و علماي بلاد گفت: نهمين اجلاسيه سراسري جامعه مدرسين حوزه علميه قم و علماي بلاد در هفته جاري در شهر قم برگزار مي شود.
وي افزود: اجتماع علماي سراسر کشور از مطالبات جدي امام راحل و مقام معظم رهبري است که مي تواند ثمرات ارزشمندي را نصيب کشور، عرصه دين و حوزه هاي علميه کند.
مدير حوزه هاي علميه بيان داشت: اجلاسيه علماي حوزه در اين عرصه به شکل سراسري و منطقه‌اي برگزار مي شود که تاکنون شش اجلاس منطقه‌اي و هشت اجلاس کشوري برگزار شده است؛ هشتمين اجلاس سراسري جامعه مدرسين سال گذشته با عنوان «نيم قرن حضور» برگزار شد و آثار بسيار ثمر بخشي براي کشور داشت.
مدير حوزه هاي علميه کشورتصريح کرد: امسال با توجه به شعار سال که از سوي رهبر حکيم انقلاب مطرح شده است، اين همايش نيز با همين رويکرد برگزارمي شود که زمينه بررسي «نقش روحانيت و حوزه در تبيين فرهنگ و اقتصاد اسلامي» مباحث مطرح خواهد شد.
آيت الله حسيني بوشهري بيان کرد: اين اجلاس شامل سه کميسيون از جمله «نقش و جايگاه حوزه و روحانيت در تبيين اقتصاد اسلامي با تقويت اقتصاد مقاومتي»، دوم کميسيون «نقش روحانيت در حوزه‌هاي علميه درتبيين فرهنگ اسلامي با تاکيد بر سبک زندگي اسلامي» و همچنين کميسيون «نقش روحانيت و حوزه‌هاي علميه در تبيين امور تبليغي و اجتماعي با تاکيد براصل امر به معروف و نهي از منکر».
مدير حوزه هاي علميه تصريح کرد: اين همايش در روزهاي چهارشنبه و پنج‌شنبه 24و 25 دي ماه با حضور دو تن از مراجع عظام تقليد در مدرسه امام موسي کاظم برگزار مي شود. جلسه افتتاحيه در روز چهارشنبه با حضور آيت الله العظمي مکارم شيرازي و جلسه اختتاميه در عصر روز پنج‌شنبه با حضوور آيت الله العظمي سبحاني و احتمالا با يکي ار شخصيت‌هاي کشوري برگزار گردد.کميسيون هاي تخصصي در اين دو روز نيز تشکيل خواهد شد.
وي اظهار کرد: سعي داريم که طرح مباحث به خصوص مباحث علماي بلاد نسبت به طرح مطالبات عمومي علما به مديران نهاد‌ها و سازمان‌هاي فعال کشور انتقال دهيم.
آيت‌الله حسيني بوشهري بيان کرد: در اين همايش بيش از 1600 تن از علماي بلاد مختلف کشور حضور دارند که سعي مي شود از اين ظرفيت عظيم در راستاي توسعه نظام اسلامي استفاده شود.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 35]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن