تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 17 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):کسی که از روی بی میلی،بدون عذر و علت نمازجماعت را که اجتماع مسلمانان است ترک کند...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805318913




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امام جمعه زنجان: قلم‌های اصحاب رسانه می‌تواند روحیه امید به زندگی را در جامعه بالا ببرد


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: امام جمعه زنجان:
قلم‌های اصحاب رسانه می‌تواند روحیه امید به زندگی را در جامعه بالا ببرد
امام جمعه زنجان گفت: قلم‌های اصحاب رسانه می‌تواند روحیه امید به زندگی را در جامعه بالا ببرد.

خبرگزاری فارس: قلم‌های اصحاب رسانه می‌تواند روحیه امید به زندگی را در جامعه بالا ببرد



به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، آیت‌الله شیخ علی خاتمی عصر امروز در دیدار با اصحاب رسانه استان زنجان همزمان با سالروز تاسیس بسیج رسانه اظهار داشت: امروز پس از گذشت 36 سال از پیروزی انقلاب اسلامی ایران دشمن رسما و عملا از بین بردن انقلاب را به عنوان یکی از اهداف بزرگ خود قرار داده است.
وی با اشاره به اینکه پیروزی انقلاب این امر مهم را برای کشورمان به ارمغان داشت که کشورمان را از زیر استعمار مخرب بیرون آورد، گفت: منابع اقتصادی نظام جمهوری اسلامی ایران برای امریکا مهم بود اما حیاتی نبود.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان تصریح کرد: اگر منابع مادی برای امریکا حیاتی نبود چرا مبارزه با ایران برایش در حد مرگ و زندگی بود.
این مسئول با اشاره به اینکه امریکا برای از بین بردن نظام جمهوری اسلامی ایران با همه توان و ابر قدرت‌ها وارد میدان شد، افزود: از بین بردن انقلاب برای امریکا در حد مرگ و زندگی بود و در این شرایط هر کس تلاش می‌کند زنده بماند.
خاتمی با اشاره به اینکه از بین رفتن منابع مورد نظر، امریکا را به مرگ نمی‌رساند، یادآور شد: امریکا به عنوان ثروتنمندترین نیروی دنیا است و همه این ثروت را از راه چپاول به دست آورده است.
وی با تاکید بر اینکه امریکا با آن همه ابهت همه نیروهای خود را برای شکست انقلاب اسلامی ایران بسیج کرد، متذکر شد: امریکا از بیداری اسلام در جهان وحشت داشت و با این اقدامات به دنبال ضربه زدن به انقلاب بود.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان با اشاره به اینکه امریکا با انقلابی مواجه بود که به همه کشورها درس مستقل بودن و شرافتمند بودن را یاد می‌داد، گفت: این امر برای امریکا مسئله مهمی بود که نمی‌خواست با آن کنار بیاید.
این مسئول با اشاره به اینکه امریکا نمی‌خواست نظام جمهوری اسلامی ایران در این بازی برنده باشد، اظهار داشت: امریکا همه تلاش خود را به کار گرفت تا انقلاب را از بین ببرد و اگر نشد حداقل بتواند یک درصد به نظام جمهوری اسلامی ایران نفوذ کند.
خاتمی خاطر نشان کرد: برای بیداری اسلام در جهان 30 سال طول کشید چرا که امریکا با اقدامات خود نمی‌گذاشت این امر مهم در جهان محقق شود. *نظام جمهوری اسلامی ایران همیشه شهامت نه گفتن را در مقابل آمریکا دارد
وی در ادامه به نقش مهم رسانه‌ها در جهان اشاره کرد و یادآور شد: اگر رسانه‌های اجتماعی قصد داشته باشند مشکل ایجاد کنند از قدرت تخریبی بالایی برخوردار هستند.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان با تاکید بر اینکه نظام جمهوری اسلامی ایران همیشه شهامت نه گفتن را در مقابل امریکا دارد، افزود: بسیاری از این موفقیت‌ها به برکت این شهامت‌ها بوده است.
این مسئول با اشاره به اینکه ما بنده هیچکس نیستیم جز بنده پروردگار جهانیان گفت: قلم‌های اصحاب رسانه می‌تواند جامعه را آرام کند و روحیه امید به زندگی را در جامعه بالا ببرد و به آینده دلگرم کند.
خاتمی خاطر نشان کرد: هر اندازه که روحیه امید را در مردم بالا ببریم به همان اندازه دشمن را ناامید می‌کنیم.
وی در ادامه با اشاره به اینکه کشورمان در دوره‌های مختلفی همچون اشکانی و هخامنشی در جنگ‌های خارجی بخشی از کشور را از دست می‌داد، بیان داشت: این افتخار فقط برای نظام جمهوری اسلامی ایران است که در دوران هشت سال دفاع مقدس یک وجب از خاک پاک دشمن به دست دشمن نیفتاد.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان در پایان اظهار داشت: امروز مدلی که در کشور سوریه به کار گرفته می‌شود مدلی است که جوانان میهن اسلامی در تهاجم رژیم صدام به کار گرفته بودند.
انتهای پیام/73008/ذ40

93/10/21 - 21:47





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 92]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن