تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خود را ملزم به سکوت طولانی کن، چرا که این کار موجب طرد شیطان بوده و در کار دین،...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820216825




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پليس با لباس هنر، ارتباطش با مردم موفق تر شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۱ دي ۱۳۹۳ (۲۰:۲۹ب.ظ)
مدير کل ارشاد اسلامي گيلان: پليس با لباس هنر، ارتباطش با مردم موفق تر شد مديرکل فرهنگ و ارشاد اسلامي گيلان گفت: وقتي پليس لباس هنر بر تن کرد ارتباطش با مردم بهتر و موفقيتش بيشتر شد.
به گزارش خبرگزاري موج از رشت، فيروز فاضلي، امروز در دومين همايش ساليانه پليس با رابطان دستگاه هاي اجرايي گيلان، با تاکيد بر ضرورت امنيت در جامعه، گفت: اگر آرامش و امنيت در جامعه نباشد همه چيز زير سوال مي‌رود.
وي منفعت، امنيت و ارزش را سه ضلع مثلث فرهنگ سازي عنوان کرد و افزود: خوشبختانه استان گيلان در تعامل بين دستگاه‌ها و نيروي انتظامي در کل کشور پيشگام بوده است.
فاضلي با اشاره به اينکه سال‌ها پيش تفاهمنامه همکاري اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامي با نيروي انتظامي در مورد کارهاي هنري به امضا رسيده است، تصريح کرد: فرهنگ و ارشاد اسلامي بخش‌هاي مختلفي دارد و يکي از کارهاي سنگين آن تبيين آنهاست.
وي با اشاره به بخش عظيم فعاليت‌هاي فرهنگي در اين اداره کل، اظهار کرد: آنچه که با قلم سرو کار دارد متعلق به اين بخش است.
فاضلي با تاکيد بر اينکه کساني که قلم مي‌زنند و مي‌نويسند بايد مسئوليت آن را بپذيرند، گفت: وگر نه خداوند به قلم و آنچه که مي‌نويسد سوگند ياد نمي‌کرد.
وي در ادامه به هنرهاي هفتگانه اشاره و اذعان کرد: وقتي پليس لباس هنر بر تن کرد ارتباطش با مردم بهتر و موفقيتش بيشتر شد.
فاضلي خطاب به زحمتکشان نيروي انتظامي، گفت: انسان با هر چه که درگيرش باشد، زندگي مي‌کند و هنر بهترين زبان براي آشتي کردن است و از اين رو نمي‌توان با زبان قهر در خصوص امنيت کاري انجام داد.
وي در ادامه کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد را نقطه عطفي در زمينه آموزش جوانان و جذب آنان به مسايل مذهبي و فرهنگي عنوان کرد و افزود: برگزاري همايش‌هاي پليس، نيازمند تخصصي‌تر شدن است.
فاضلي در ادامه با تاکيد بر دريافت مجوز از سوي سايت‌هاي استان، اظهار کرد: همواره بايد به دنبال امنيت در کتاب، امنيت در روزنامه، امنيت در رسانه و غيره باشيم.
گفتني است، دومين همايش ساليانه پليس با رابطين دستگاه هاي اجرايي گيلان بمنظور همسويي و تعامل با سازمان ها با حضور برخي مديران اجرايي استان و تقدير از رابطان برتر سازمان‌هاي دولتي در مشارکت با پليس، در مجتمع فرهنگي هنري خاتم الانبيا (ص) رشت برگزار شد.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 31]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن