تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هرکس نماز را سبک بشمارد ، بشفاعت ما دست نخواهد یافت.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818975710




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

افزايش 40درصدي حضور متخصصان در کلينيک بيمارستان امام رضا


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۱ دي ۱۳۹۳ (۱۲:۷ب.ظ)
پس از اجراي طرح تحول نظام سلامت در کرمانشاه؛ افزايش 40درصدي حضور متخصصان در کلينيک بيمارستان امام رضا با اجراي طرح تحول نظام سلامت حضور متخصصان پزشکي در کلينيک بيمارستان امام رضا 40درصد افزايش داشته است.
به گزارش خبرگزاري موج کرمانشاه؛ مديرکلينيک تخصصي و فوق تخصصي بيمارستان امام رضا (ع) با اشاره به مطلب فوق گفت: هم اکنون در اين کلينيک 40 واحد و تخصص درمانگاهي با بيش از 80 متخصص و فوق تخصص از گروه هاي مختلف آموزشي بصورت روزانه پذيراي بيماران هستند.
وي افزايش تعداد واحدهاي درماني و نيز افزايش تعداد روزها و نوبت هاي ويزيت پزشکان را از مزاياي طرح تحول دانست که در چند ماه گذشته در اين کلينيک به اجرا درآمده است.
فرهاد توحيدي اضافه کرد: اين کلينيک با اجراي طرح تکريم ارباب رجوع تسهيلات ويژه اي براي مادران باردار، بيماران شيمي درماني، افراد سالمند 65 ساله به بالا،اطفال و بيماران خاص در نظر گرفته است که از آن جمله مي توان به تسريع در نوبت دهي به اين اقشار اشاره کرد.
مدير کلينيک گفت: همچنين براي تسهيل انجام امور از دستگاه کارتخوان به جاي مراجعه به بانک در اين کلينيک استفاده مي شود که ضمن صرفه جويي در وقت از اصول رعايت کنترل عفونت نيز مي باشد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 37]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن