تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مؤمن در سرشتش دروغ و خيانت نيست و دو صفت است كه در منافق جمع نگردد: سيرت نيكو و د...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818728116




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مديركل جديد صدا و سيماي مركز قم منصوب شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۱ دي ۱۳۹۳ (۱۱:۳۱ق.ظ)
مديركل جديد صدا و سيماي مركز قم منصوب شد رئيس سازمان صدا و سيما حجت الاسلام محمد لطفي نياسر را براي مدت سه سال به سمت مديركل صدا و سيماي مركز قم منصوب كرد.
به گزارش خبرگزاري موج، حجت الاسلام لطفي نياسر متولد قم است و ضمن تحصيل در سطح خارج فقه در حوزه‌‌، از دانشگاه نيز كارشناسي حقوق و كارشناسي ارشد علوم قرآن و حديث را اخذ كرده است.
وي فعاليت در رسانه را از راديو معارف با نويسندگي، سردبيري و تهيه‎‌كنندگي برنامه‌هاي راديويي آغاز كرد و پس از مدتي مديريت‌هاي گروه قرآن و حديث، توليد و پخش و طرح و برنامه آن شبكه را برعهده گرفت.
مديركل جديد صدا و سيماي مركز قم از سال 1387 تاكنون مدير راديو معارف، مدير راديو انگليسي نداي اسلام و دبير شوراي معارف معاونت صدا بوده است.
مراسم توديع بهرام محمدي‌نيا و معارفه محمد لطفي نياسر امروز، يكشنبه 21 دي ماه، در سالن كوثر صدا و سيماي مركز قم برگزار مي شود‌.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 103]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن