تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم، كليد هر نوشته‏اى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819436289




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تونگ سوپ: نتوانستیم توانایی کامل خود را به نمایش بگذاریم


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: تونگ سوپ: نتوانستیم توانایی کامل خود را به نمایش بگذاریم خبرگزاری پانا: سرمربی ۵۵ ساله تیم ملی کره‌شمالی دلیل شکست شاگردانش برابر ازبکستان را عدم خلق موقیعت‌های خطرناک عنوان کرد.
۱۳۹۳ شنبه ۲۰ دي ساعت 16:43

خبرگزاری پانا+جام ملتهای آسیا

به گزارش خبرگزرای پانا، جو تونگ سوپ در توضیح شکست یک بر صفر شاگردانش برابر ازبکستان در نخستین گام از شانزدهمین دوره مسابقات فوتبال جام ملت‌های آسیا گفت: ما روی کارهای دفاعی و ترتیب ضدحمله تمرکز کرده بودیم تا به گل و پیروزی برسیم. حتی با وجود گلی که دریافت کردیم اصرار داشتم که با همین سیستم به بازی خود مقابل ازبکستان ادامه دهیم ولی متأسفانه در نهایت به نتیجه‌ای که می‌خواستیم، نرسیدیم.
وی افزود: به نظرم ما در این بازی واقعاً بدشانس بودیم. اگر موقعیت‌های خوبی روی دروازه ازبکستان خلق می‌کردیم و حملات بیشتری را ترتیب می‌دادیم شانس بیشتری برای نتیجه گرفتن داشتیم. به نظرم امروز نتوانستیم توانایی کامل خودمان را به نمایش بگذاریم. اگر کمی متفاوت بودیم می‌توانستیم در پایان این دیدار با نتیجه‌ای متفاوت زمین را ترک کنیم. 













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 19]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن