تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):غذا خوردن نزد مصيبت‏زدگان و با خرج آنان، از رفتارهاى جاهليت است و سنّت پيامبر صلى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819449830




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ادامه طرح جمع آوري خودروهاي مزاحم نمايشگاه ها/ گل فروشان بهشت زهرا سامان مي يابند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۷ دي ۱۳۹۳ (۱۱:۹ق.ظ)
ادامه طرح جمع آوري خودروهاي مزاحم نمايشگاه ها/ گل فروشان بهشت زهرا سامان مي يابند مديرعامل شرکت ساماندهي صنايع و مشاغل تهران گفت: طرح جمع آوري خودروهاي مزاحم نمايشگاه هاي اتومبيل تا اجرايي شدن صد در صد ادامه خواهد يافت.
رضا قديمي در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاري موج با بيان اين مطلب تصريح کرد: مدت هاست که طرح مبارزه با خودروهايي پارک شده نمايشگاه هاي فروش خودرو در پياده رو ها ادامه دارد و تا برطرف شدن کامل اين مشکل، اين طرح ادامه خواهد يافت.
وي افزود: براساس آمار به دست آمده، تاکنون در جمع آوري خودروهاي مزاحم نمايشگاه دارها از پياده رو ها موفقيت 70 درصدي داشته ايم و با ادامه اين طرح شهروندان مي توانند پياده روهايي فاقد هر گونه خودرو را مشاهده کنند.
مديرعامل شرکت ساماندهي صنايع و مشاغل شهر تهران با اشاره به همکاري پليس با شهرداري براي جمع آوري خودروهاي مزاحم نمايشگاه ها خاطرنشان کرد: خوشبختانه در اجراي اين طرح، پليس نيز همکاري بسيار خوبي با شرکت ساماندهي صنايع و مشاغل شهرداري داشت و صنف نمايشگاه دارها نيز براي اجراي دقيق اين قانون به کمک ما آمده اند.
قديمي ادامه داد: عبور راحت در پياده روها حق شهروندان است و جزئي از حقوق شهروندي آنها به شمار مي آيد و شهرداري تهران نيز با هرگونه مشاغلي که به نوعي در صدد تضييع حقوق شهروندان هستند مقابله خواهد کرد.
وي در خصوص اقدامات اخير صورت گرفته شده به منظور ساماندهي بهتر گل فروشان مسير بهشت زهرا (س) اظهارکرد: براي ساماندهي گل فروشان حاضر در مسير بهشت زهرا (س) از سال ها قبل اقداماتي صورت گرفته بود اما با افزايش کيوسک هاي در نظر گرفته شده براي گلفروشان اين مسير، اين طرح با موفقيت بيشتري در حال پيگيري است.
مديرعامل شرکت ساماندهي صنايع و مشاغل شهر تهران تاکيد کرد: هم اکنون در مسير بزرگراه شهيد تندگويان و در مسيري که به سمت بهشت زهرا (س) ختم مي شود مکان هايي براي فروش گل در نظر گرفته شده است و در آينده نزديک نيز با افزايش اين کيوسک ها، به طور کامل شاهد جمع آوري گل فروشان در مسير اين بزرگراه خواهيم بود.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 42]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن