تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مسلمان آينه برادر خويش است، هرگاه خطايى از برادر خود ديديد همگى او را مورد حمله قرار ند...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798406619




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

یارانه افرادی که کارت ملی ندارند حذف می شود/پشت پرده مافیای سیگار در ایران/ترویج بی حجابی و اخاذی به بهانه مسائل عرفانی


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: اخبار برگزیده فضای مجازی،
یارانه افرادی که کارت ملی ندارند حذف می شود/پشت پرده مافیای سیگار در ایران/ترویج بی حجابی و اخاذی به بهانه مسائل عرفانی
اکرمی: بعضی‌ها از ایجاد تفرقه نان می‌خورند، عرضه گوشت گرم ممنوع شد، در تعقیب مرد ۲.۵ میلیارد تومانی، ناتوانی بزرگترین مخزن گاز دنیا در تامین گاز ایرانیان،
به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران، هر روز شاهد توليد حجم گسترده‌ای از اخبار و گزارشات مختلف و متنوع در خبرگزاری‌ها و پايگاه‌های خبری هستيم كه رصد تمام اين اخبار برای مخاطبان در گرو صرف وقت بالایی است و البته از حوصله آنها نيز خارج؛ برای تسهيل در مرور اين اخبار، تلاش داريم گزيده‌ای از اخبار سياسی سال 93 را در قالب يك بسته خبری در اختيار مخاطبان قرار دهيم.


اکرمی: بعضی‌ها از ایجاد تفرقه نان می‌خورند
به گزارش ایسنا، حجت‌الاسلام و المسلمین سید رضا اکرمی با اشاره به بیانات اخیر مقام معظم رهبری درباره‌ی اتحاد و اتفاق ملی اظهار کرد: بحث وحدت که مورد تاکید رهبر معظم انقلاب است هم یک توصیه‌ی قرآنی است و هم در سیره‌ی پیامبر بر این موضوع تاکید شده است، چون در پرتو وحدت ، قدرت ،امنیت، نظارت، رشد، و ترقی به دست می‌آید. سیره امام راحل را که بررسی کنیم شاید بیشترین کلمه‌ای که در طول ده سال بعد از پیروزی انقلاب از آن استفاده کرده‌اند کلمه وحدت بوده است.اکرمی در پاسخ به این سوال که چه کسانی به دنبال ایجاد تفرقه و دو دستگی در میان مردم هستند یاد آورشد: پیامبر (ص) فرمودند که هر چیزی حتما آفت و آسیبی دارد . آنها که موافق وحدت نیستند اولا جاهلند و نمی‌دانند که اتحاد چه دستاوردهایی دارد. ثانیا دشمن هستند. و با تفرقه به منافع زشتشان می‌رسند. ثالثا انگار بعضی‌ها نانشان را در ایجاد تفرقه و دعوا می‌خورند و گویا نان حلال از گلویشان پایین نمی‌رود و با مزاجشان سازگار نیست.این عضو جامعه روحانیت مبارز در ادامه اضافه‌کرد:‌در طول این 36 سال بعد از پیروزی انقلاب اسلامی و حدود 50 سال بعد از سال 42 به این جمع بندی رسیده ایم که همه باید با هم باشیم چون همه ما سوار یک کشتی هستیم و اگر کسی بخواهد این کشتی را سوراخ کند برای همه خطر به وجود می‌آید.

عرضه گوشت گرم ممنوع شد
به گزارش ایلنا، علی اصغر ملکی، رییس اتحادیه گوشت گوسفندی اظهار داشت: در خصوص گوشت گاو به دستور دامپزشکی و برای کاهش بار میکروبی آن این نوع گوشت باید حداقل ۲۴ ساعت در سردخانه قرار گیرد این در حالی است که  پیش از این گوشت گاو به روز کشتار وعرضه می‌شد و احتمالا در خصوص گوشت گوسفند نیز از ابتدای سال ۹۴ این موضوع پیگیری خواهد شد.وی تصریح کرد: سرد کردن گوشت هم باعث کاهش وزن آن خواهد شد و ممکن است در قیمت آن نیز تاثیر گذار باشد و احتمال افزایش نرخ‌ها وجود دارد.

یارانه افرادی که کارت ملی ندارند حذف می شود
به گزارش ایرنا، رییس سازمان ثبت احوال کشور گفت:در زمان حاضر بین 500 تا 600 هزار تن از هموطنان بالای 20 سال، کارت ملی ندارند.ناظمی اردکانی گفت: از آنجا که صدور کارت ملی، همزمان با عکسدار شدن شناسنامه های قدیمی در کشور انجام می شود، متاسفانه این شمار از هموطنان هنوز مراحل دریافت کارت ملی خود را انجام نداده اند.وی تصریح کرد: این در حالی است که این افراد در زمان حاضر دارای شناسنامه قدیمی و بدون شماره ملی هستند.وی با بیان اینکه ملاک سازمان هدفمندی یارانه ها برای پرداخت یارانه به مردم داشتن کد ملی است، ادامه داد: ممکن است در آینده ، یارانه این افراد قطع شود به همین منظور باید برای دریافت کارت ملی به ادارات ثبت احوال در سراسر کشور مراجعه کنند.وی اظهار داشت: از آنجا که سیستم هدفمندی یارانه ها براساس شماره ملی افراد است، عدم مراجعه این افراد برای دریافت کد ملی ، احتمالا به حذف یارانه این افراد منجر می شود.

پشت پرده مافیای سیگار در ایران
 به گزارش مهر قاچاق سیگار، یکی از تهدیدات اقتصادی و اجتماعی به شمار می رود که با توجه به اوضاع اقتصادی و فرهنگی هر کشوری، تهدیدات آن نیز دچار شدت و ضعف است. آمارها نشان می دهد سالانه 70 میلیارد تومان برای درمان افراد سیگاری‌ در ایران هزینه می‌شود و این در حالی است که وجود مافیای قدرتمند سیگار در کشور، موجب افزایش مصرف سیگارهای قاچاق شده است.عبدالرضا مصری، عضو کمیسیون اجتماعی مجلس، در مورد مافیای قاچاق سیگار، می گوید: شنیده ها حاکی از آن است که برخی از قدرت ها پشت واردات سیگار قرار دارند و یک مافیای قدرتمندی برای واردات این محصولات به کشور فعالیت می کند.وی با بیان اینکه در سیگارهای تولید داخل و وارداتی بهترین بسته بندی را برای ایجاد جاذبه مصرف کننده در نظر می گیرند، می افزاید: حتی برای ایجاد انگیزه خرید سیگار بین افراد نیز نسبت به نحوه در دست گرفتن نخ سیگار برنامه ریزی های زیادی انجام می دهند، این بدان معنا است که کارخانجات تنها به دنبال ایجاد چنین جاذبه هایی برای فروش بیشتر دخانیات هستند.مصری معتقد است: تا زمانی که انحصار دخانیات در اختیار وزارت صنعت، معدن و تجارت بود تا حدودی تلاش می شد تا مردم گرایش زیادی به سیگار نداشته باشند اما زمانی که این وزارتخانه کارخانه دخانیات را بابت بدهی ها در مقابل 5 هزار میلیارد تومان به وزارت رفاه واگذار کرد، شاهد مجوزهایی برای تولید سیگار در داخل کشور به بخش خصوصی هستیم.

در تعقیب مرد ۲.۵ میلیارد تومانی
به گزارش همشهری، تحقيقات پليس در اين‌باره از مرداد‌ماه امسال با شكايت يكي از بانك‌ها شروع شد. نماينده حقوقي بانك كه براي شكايت به شعبه اول بازپرسي دادسراي ناحيه 6تهران رفته بود در شكوائيه‌اش گفت: فردي با استفاده از 2فقره چك 2.5  ميليارد تومان از حساب يكي از مشتريان بانك كه شركتي عمراني است برداشت كرده است.هنوز معلوم نبود اين كلاهبرداري به چه شكلي اتفاق افتاده است به همين دليل پرونده به اداره سيزدهم پليس آگاهي تهران فرستاده و تحقيقات براي شناسايي عامل اين كلاهبرداري ميلياردي آغاز شد. بررسي‌هاي اوليه حاكي از آن بود برداشت از حساب شركت عمراني از طريق بانكي در خيابان كريمخان انجام شده است. وقتي تصاوير دوربين‌هاي مداربسته بانك بررسي شد نخستين سرنخ در اختيار پليس قرار گرفت.

ناتوانی بزرگترین مخزن گاز دنیا در تامین گاز ایرانیان
به گزارش ایرنا، شدت مصرف انرژی در ایران سه برابر بالاتر از میانگین جهانی است به طوری که در برخی حوزه ها، میزان مصرف جمعیت 78 میلیون نفری ایران با مصرف جمعیت یک میلیارد و 300 میلیون نفری چین برابری می کند.براساس آمار، در حالی که در دنیا به طور متوسط برای تولید 1000 دلار تولید ناخالص داخلی معادل 0.19 تن نفت خام، انرژی مصرف می شود در ایران، برای تولید هر هزار دلار تولید ناخالص داخلی 0.63 تن معادل نفت خام انرژی مصرف می شود.میزان مصرف انرژی در ایران بسیار بالاتر از سایر کشورها است؛ براساس گزارش های منتشره، سرانه مصرف سالانه گاز در ایران سه برابر میانگین جهانی است به طوری که سرانه مصرف سالانه گاز در ایران 1700 و در جهان 600 مترمکعب است.آمارها نشان می دهد که در برخی روزها، میزان مصرف گاز کشورمان با حجم گاز مصرفی در صنایع اتحادیه اروپا برابری می کند.ایران در بین کشورهای جهان، رتبه سوم را در مصرف گاز به خود اختصاص داده و این در حالی است که کشور ما از لحاظ جمعیت و رشد اقتصادی در جایگاه پایین تری نسبت به سایر مصرف کنندگان عمده گاز قرار دارد. شدت افزایش مصرف انرژی در کشورمان به حدی است که نصرالله سیفی مدیرعامل شرکت بهینه سازی مصرف سوخت از احتمال تبدیل ایران به واردکننده انرژی تا سال 1404 خبر داده است.

مردی که با دهان ماهی می‌گیرد
ماهیگیری با دندان یکی از ویژگی های مردم جنگل نشین میانمار است.










بیک‌ زاده: از دژاگه ناراحتم!
به گزارش خبر ورزشی، البته اين ناراحتي به خاطر مصدوم شدن او توسط اشكان نيست و خود هاشم در اين خصوص مي‌گويد: «اتفاقي كه در تمرين افتاد، طبيعي بود و اشكان اصلاً مقصر نبود ولي از دست او خيلي ناراحتم چون از هر فرصتي استفاده كرده و از من عذرخواهي مي‌كند! وقتي او مقصر نبوده و اين همه عذرخواهي مي‌كند، بيشتر ناراحت مي‌شوم.» او در مورد جو تيم‌ ملي هم گفت: «خدا را شكر جو تيم‌ ملي خوب است و من هم با آندو هم‌اتاق هستم. البته با پرسپوليسي‌ها كلي هم كري داريم و حسابي كل‌كل مي‌كنيم.»

ترویج بی حجابی و اخاذی به بهانه مسائل عرفانی
به گزارش  دانا، اخیرا فردی در مشهد به بهانه ترویج عرفان خدایی اقدام به اخاذی از مردم می کند.وی تحت عنوان برگزاری جلسه درمان روح و روان برخی از بانوان را مجبور می کند تا بدون چادر و با آرایش های غلیظ در این جلسات شرکت کنند.بر اساس این گزارش، این زن اخاذ در کارت تبلیغاتش هم عکس بدون چادر و با آرایش را قرار داده است و از این طریق و به بهانه مسائل عرفانی اقدام به ترویج بی حجابی و کلاهبرداری می کند.

بدون شرح+ عکس






روایت فرمانده انقلابی عراق از نقش حاج قاسم در این کشور‬
به گزارش افکارنیوز؛ شخصیتی برجسته و قوی و شجاع بر عهده دارد که نام اش همچون حاج قاسم سلیمانی لرزه بر تن تکفیری ها و داعشی ها می اندازند.او که همواره در میدان های سخت مبارزه سربلند بوده خرداد امسال با درخواست نوری المالکی نخست وزیر وقت و فتوای آیت الله سیستانی مرجع تقلید شیعیان عراق، لباس نظامی به تن کرد و با داعشی ها و تکفیری ها به مبارزه پرداخت و حالا بعد از چند ماه نام اش زبانزد مردم عراق است.گفت و گو با وی همواره کار دشواری است .هادی العامری در حاشیه همایش بین اللملی وحدت اسلامی با اصرار فراوان پاسخگوی سوال ما درباره نقش سرلشگر حاج قاسم سلیمانی در مبارزه با تروریست ها و داعشی ها در عراق شد.هادی العامری فرمانده سپاه بدر عراق در پاسخ گفت: اگر حاج قاسم سلیمانی نبود، عراقی هم نبود.هادی العماری همچنین در پاسخ به این سوال که ائتلاف ضد داعش آیا توانسته علیه داعش کاری انجام دهد بیان داشت: ائتلاف ضد داعش فقط می خواهد از لوازم جنگی استفاده کند و به همین دلیل پیروز نمی شود. برای پیروزی بر داعش باید در زمین جنگید نه از طریق حمایت آمریکا و گروه ائتلاف.گفتنی است مردم عراق العامری به شدت حاج هادی العامری را دوست دارند و لبخند او در پاسخ به سوال ما در مورد نقش حاج قاسم سلیمانی نشان می داد او نیز علاقه بسیاری به سرلشگر حاج قاسم سلیمانی دارد.هادی العامری این روزها زرق و برق دنیا را رها کرده و با پوشیدن لباس نظامی نشان داده برای او وزارت و منصب مهم نیست بلکه برای او اسلام و مردم میهن اش مهم هستند و به همین دلیل با تمام توان در مقابل داعشی ها است.

اهتزاز پرچم ایران در ملبورن استرالیا
به گزارش تسنیم؛ دیدار تیم ملی فوتبال کشورمان مقابل بحرین از سری دیدارهای مرحله گروهی شانزدهمین دوره مسابقات فوتبال جام ملت‌های آسیا، در گروه C فردا (یکشنبه) از ساعت ۱۲:۳۰ به وقت تهران در ورزشگاه رکتنگولار شهر ملبورن استرالیا برگزار می‌شود.ورزشگاه رکتنگولار محل برگزاری دیدار افتتاحیه بین تیم‌های استرالیا و کویت بود که میزبان دیدار ایران و بحرین هم خواهد بود.پرچم کشورمان به همراه پرچم بحرین در این ورزشگاه نصب شده است و همه چیز مهیای برگزاری این دیدار است.






هوای پایتخت استعداد اسیدی شدن دارد
 به گزارش فارس ؛ محمدهادی حیدرزاده درباره بارش باران‌های اسیدی در تهران اظهار داشت: بارش‌های اسیدی زمانی در کلانشهر تهران رخ می‌دهد که میزان آلایندگی هوا در پایتخت افزایش قابل توجه‌ای یافته باشد. البته خوشبختانه همیشه بارندگی‌ها در این تهران پس از بهبود نسبی شرایط کیفی هوا رخ می‌‌دهد و بر همین اساس احتمال وقوع باران اسیدی خنثی می‌شود.مدیرکل حفاظت محیط زیست استان تهران در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا هیچ زمانی نبوده که به سبب بالا بودن غلظت آلاینده‌های جوی و بارندگی همزمان، شاهد بارش اسیدی باران در این کلانشهر باشیم، افزود: برخی مواقع این شرایط پیش‌ می‌آید البته این امر تمام دنیا را هم شامل می‌شود و فقط مربوط به کشور ما و تهران نیست.به گفته وی، عمدتاً پیش از بارش باران شاهد ناپایداری‌های جوی هستیم که این امر از احتمال وقوع بارش‌های اسیدی می‌کاهد. باران اسیدی در مواقع خاص و هرچند سال یک بار رخ می‌‌دهد.

استرالیا گردی علیرضا حقیقی+عکس






آب و فاضلاب: وضعیت آب تهران وخیم شد
به گزارش اقتصاد ایران آنلاین، قائم مقام شرکت آب و فاضلاب استان تهران، وضعیت آب سدهای تهران را به خصوص سدهای لار و لتیان را بحرانی اعلام کرد و گفت: به دلیل عدم بارش مناسب باران وضعیت آب سدهای تهران وخیم است و مردم باید ضمن صرفه‌جویی برای بارش نزولات جوی دست به دعا بردارند.علیرضا نوذری‌پور، با اشاره به این‌ که ذخایر سدها را در سال های گذشته از دست داده‌ایم گفت: به دلیل عدم بارندگی مطلوب از ذخایر سدها استفاد می کنیم به طوری که برای تامین آب شرب مردم تهران در بهمن ماه با نگرانی‌هایی مواجه هستیم.قائم مقام شرکت آب و فاضلاب استان تهران، ذخایر آب 5 سد استان تهران را 361 میلیون متر کعب اعلام کرد و گفت: به دلیل وضعیت ذخایر آبی استان تهران آب سدها در مقایسه با مدت مشابه دو سال گذشته دو برابر این میزان بود.وی، در ادامه از افزایش میزان مصرف آب در فصل زمستان به دلیل افزایش درجه دما خبر داد و افزود: میزان مصرف آب به دو میلیون و 600 هزار متر مکعب افزایش یافته است.

انتهای پیام /









تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۳ - ۱۷:۲۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 87]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن