تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):حق را بگو اگر چه نابودى تو در آن باشد، زيرا كه نجات تو در آن است... تقواى ال...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820523778




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شهردار کرج: محرومیت‌زدایی در کلانشهر کرج در دستور کار است


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: شهردار کرج:
محرومیت‌زدایی در کلانشهر کرج در دستور کار است
شهردار کرج گفت: یکی از مهمترین اولویت‌ها و برنامه کاری شهرداری کرج محرومیت‌زدایی است.

خبرگزاری فارس: محرومیت‌زدایی در کلانشهر کرج در دستور کار است



به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، علی ترکاشوند بعد از ظهر امروز در حاشیه بازدید از برخی مناطق کرج اظهار کرد: یکی از مهمترین اولویت‌ها رفع محرومیت‌ها در نقاط مختلف و یکسان سازی خدمات است. وی ادامه داد: باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی شود که شهروندان در تمامی مناطق از خدمات یکسانی بهره‌مند شده و بتوانند از خدمات شهری مطلوب و مناسبی برخوردار باشند. این مسئول با بیان اینکه هم اکنون خدمات در برخی از مناطق بسیار ضعیف است افزود: در این راستا اولویت خدمات رسانی‌ها در مناطق محروم و کم برخوردار است.
ترکاشوند اعلام کرد: بایدخدمات رسانی‌ها در کلانشهر کرج شتاب بیشتری را به خود بگیرد تا بتوانیم میزان رضایتمندی مردم را ارتقا دهیم.
وی تحقق اهداف مورد نظر را مستلزم مدیریت جهادی دانست و افزود: شهرداران در مناطق مختلف این شهرستان باید با شناسایی نقاط ضعف و کمبودها براساس اولویت بندی‌ها میزان خدمات را در کلانشهر کرج ارتقا دهند.
شهردار کرج با تأکید بر اینکه کرج در زمینه خدمات با استانداردها فاصله دارد گفت: توسعه زیرساخت‌ها و ارتقای خدماتی چون فضاهای سبز،‌ فرهنگی و خدماتی از مهمترین نیازهای این کلانشهر در نقاط مختلف است.
ترکاشوند در بخشی دیگر از سخنان خود به توسعه خدمات عمرانی در کلانشهر کرج اشاره کرد و افزود: شهرستان کرج در بسیاری از خدمات عمرانی نیز با ضعف‌هایی مواجه است که لازم است تدابیر لازم به منظور توسعه خدمات عمرانی نیز اندیشیده شود.
وی بر ضرورت تزریق اعتبارات برای توسعه خدمات عمرانی تأکید کرد و گفت:  تکمیل پروژه‌های نیمه تمام و بهره‌برداری هر چه سریع‌تر آنها از مهمترین برنامه‌های شهرداران باشد.
انتهای پیام/2302

93/10/20 - 17:16





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 14]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن