تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام جواد (ع):اعتماد به خدا بهاى هر چیز گرانبها است و نردبانى به سوى هر بلندایى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820608096




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

وحدت ميان سازمان نوسازي و ستادهاي شهرداري، ظرفيت‌هاي نوسازي را فعال‌تر مي‌کند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۰ دي ۱۳۹۳ (۱۴:۳۶ب.ظ)
مديرعامل سازمان نوسازي شهر تهران؛ وحدت ميان سازمان نوسازي و ستادهاي شهرداري، ظرفيت‌هاي نوسازي را فعال‌تر مي‌کند مديرعامل سازمان نوسازي شهر تهران تصريح کرد: انسجام و وحدت في‌مابين سازمان نوسازي شهر تهران و مناطق باعث به وجود آمدن برکت، هم‌افزايي، توليد منابع و ظرفيت‌هاي گسترده براي نوسازي مي‌شود.
به گزارش خبرگزاري موج، عباداله فتح اللهي نوسازي را فرآيندي اجتماعي دانست و اظهار داشت: نوسازي بافت‌هاي فرسوده در ابتدا با کار و مطالعات اجتماعي و تجميع پلاک‌هاي ريزدانه که خود فرآيندي پيچيده و روان‌شناختي است آغاز و درنهايت با اقدامات اجتماعي و استقرار ساکنان در خانه‌هاي نوساز به پايان مي‌رسد.
فتح اللهي بابيان اين‌که 5 درصدي مساحت شهر تهران را بافت‌هاي فرسوده دربرمي گيرند و اين مساحت 15 درصدي از جمعيت اين شهر را در خود جاي‌داده است، يادآور شد: سازمان نوسازي، سازماني موضوعي و فرا منطقه‌اي است، ساکنان بافت‌هاي فرسوده موضوع اين سازمان هستند و بر مبناي تعاريف جديد در شهر تهران 1.5 ميليون نفر به‌صورت مستقيم از مخاطبين اصلي اين سازمان هستند.
وي با طرح اين سؤال که چه مقدار از اقدامات فرهنگي و اجتماعي شهرداري تهران براي اين 1.5 ميليون نفر متمرکزشده است، عنوان کرد: بنا به تحقيقات انجام‌شده در صورت وقوع زلزله‌اي در مقياس 5 تا 7 ريشتر در شهر تهران، سه و نيم ميليون نفر کشته و يک و نيم ميليون نفر نيز در تبعات بعدازآن از بين خواهند رفت.
فتح اللهي بابيان اين‌که نوسازي بافت‌هاي فرسوده يک پروسه فرهنگي اجتماعي است و نه يک اقدام کاربردي فيزيکي، گفت: نوسازي را يک موضوع اجتماعي مي‌دانيم که نيازمند نگاهي اجتماعي است، بر همين اساس اقدامات سازمان نوسازي شهر تهران بر مبناي اقدامات حمايتي، هدايتي، نظارتي و پشتيباني شکل‌گرفته است.
وي متذکر شد رويکرد جديد سازمان نوسازي که با هدايت و راهبري شهردار تهران تنظيم‌شده، خروج از تصدي‌گري و تقويت نوسازي مردمي با رفع آسيب‌هاي گذشته است.
فتح اللهي تأکيد کرد: با آسيب‌شناسي که توسط کارشناسان اين سازمان از تجربيات نوسازي در سال‌هاي گذشته انجام شد به اين نتيجه رسيديم که ايفاي نقش مديريت هماهنگ بين ستاد شهرداري و ساير نهادها و ارگان‌هاي ذي نقش، تأثير بسزايي در فرآيند نوسازي خواهد داشت.
عباداله فتح اللهي با اعلام اين که ضروري است مجموعه امکانات موجود در کليه مناطق توسط مديريتي واحد جهت نوسازي به کار گرفته شود، تصريح کرد: اعتقاد من بر اين است انسجام و وحدت في‌مابين سازمان نوسازي شهر تهران و مناطق باعث به وجود آمدن برکت، هم‌افزايي، توليد منابع و ظرفيت‌هاي گسترده براي نوسازي خواهد شد. اگرچه سازمان نوسازي با نگاهي اجتماعي براي تحقق اهداف و مأموريت‌هاي خود تلاش مي‌کند، اما؛ رأساً اقدام اجتماعي انجام نمي‌دهد، بلکه تلاش مي‌کند پتانسيل‌ها، امکانات و ظرفيت‌هاي اجتماعي شهرداري تهران را به‌منظور نوسازي بافت‌هاي فرسوده بسيج نمايد.
فتح اللهي با اعلام اين‌که ارتقاء کيفيت زندگي شهروندان در دوره جديد مديريت شهر مورد تأکيد قرار دارد، خاطرنشان کرد: سازمان نوسازي شهر تهران نيز در اين راستا تلاش مي‌کند تا با ايفاي نقش مديريت هماهنگ بين کليه نهادهاي ذي مدخل تمامي پتانسيل‌ها و ظرفيت‌هاي موجود را براي اين مهم بسيج نمايد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 21]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن