تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 8 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اندكى حقّ، بسيارى باطل را نابود مى كند، همچنان كه اندكى آتش، هيزم هاى فراوانى را م...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802502788




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مجلس خواستار برخورد با مديرعامل متخلف |اخبار ایران و جهان


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: مجلس خواستار برخورد با مديرعامل متخلف
کد خبر: ۴۶۵۳۷۳
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۱ - 10 January 2015


بر اساس گزارش‌هاي منتشر شده در روزهاي گذشته درباره ديگر افراد دخيل در اين موضوع بخصوص مديرعامل يک تيم، نمايندگان مجلس پيگير برخورد قاطع با اين مديرعامل و ديگر عوامل دخيل در اين پرونده‌ها هستند.


به گزارش "ورزش سه" و به نقل از روزنامه ایران ورزشی، بعد از گذشت ماه‌ها از پرونده جنجالی معافیت جعلی سربازی بازیکنان فوتبال، حالا این موضوع فضای تازه‌ای را سپری می‌کند و به نظر می‌رسد در این روزهای آرام، رسیدگی به این پرونده‌ها با تمرکز و دقت بیشتری انجام می‌شود. روند رسیدگی به این پرونده‌ها، ظاهراً از اختیار سازمان وظیفه عمومی ناجا خارج شده و این سازمان با تعیین تکلیف پرونده‌های ارسالی از شهرستان‌های مختلف، حالا این پرونده را برای سیر مراحل قضایی، به دادسرای فرهنگ و رسانه ارسال کرده است. هر چند سازمان وظیفه عمومی در خصوص کارت‌هایی که باطل شده، در صورت درخواست بازیکن مجدداً مورد بررسی قرار می‌دهد اما عمده پرونده‌ها برای انجام مراحل قضایی در اختیار مراجع قضایی است. هر چند موضوع برخورد قاطع با این متخلفان در هر سطح و رده‌ای مورد درخواست افکار عمومی است ولی نباید فراموش کرد که اجرای عدالت بالاتر از همه چیز است و باید مراقبت شود که در این شرایط تحت وضعیت حاکم کسی مورد ظلم واقع نشود و آنچه قانون می‌گوید اجرا شود. بر همین اساس سازمان وظیفه عمومی در صورت درخواست بازیکنانی که کارت آنها باطل شده است، اعلام آمادگی کرده است که دوباره پرونده آنها را بررسی کند.


رسیدگی قضایی به پرونده‌ها در شهرستان
همانطور که عنوان شد با مشخص شدن پرونده‌هایی که کارت آنها باطل شده است، این پرونده‌ها در اختیار مراجع قضایی قرار گرفته تا نوع جرم و میزان جزای جرایم مشخص شود اما آنطور که شنیده می‌شود این پرونده‌ها به صورت متمرکز در تهران مورد بررسی و قضاوت قرار نخواهند گرفت و برای مشخص شدن وضعیت این بازیکنان از نظر قضایی، پرونده‌ها به شهرستان‌های وقوع جرم ارسال خواهد شد تا قضات هر شهرستان در باره آنها تصمیم‌گیری و قضاوت کنند. با این اوصاف به نظر می‌رسد این موضوع هم خیلی زود به نتیجه برسد و وضعیت بازیکنان تا پایان فصل مشخص شود.


دادستان عمومی علیه مدیرعامل اعلام جرم کند
شاید بتوان گفت که استارت معافیت جعلی بازیکنان و رسیدگی به این موضوع از مجلس شورای اسلامی خورد، چرا که در روزهای اول مطرح شدن این موضوع، ورود نمایندگان ملت در مجلس شورای اسلامی باعث شد موضوع شکل جدی به خود بگیرد. با وجود برخورد قاطع سازمان‌های مرتبط و باطل شدن خیلی از معافیت‌ها، نمایندگان مردم دست‌بردار نیستند و هنوز هم پیگیر قاطع موضوع هستند. هر چند بسیاری از این پرونده‌ها در حال رسیدگی هستند اما نمایندگان مجلس در پی رسیدگی کامل به موضوع هستند و تلاش می‌کنند حتی یک نفر دخیل در این موضوع از قلم نیفتد بر اساس گزارش‌های منتشر شده در روزهای گذشته درباره دیگر افراد دخیل در این موضوع بخصوص مدیرعامل یک تیم، نمایندگان مجلس پیگیر برخورد قاطع با این مدیرعامل و دیگر عوامل دخیل در این پرونده‌ها هستند و تعدادی از نمایندگان از مراجع ذیربط درخواست کردند در موضوع برخورد با همه افراد دخیل بخصوص مدیرعامل یک تیم برخورد جدی‌تری صورت بگیرد. ظاهراً طرف درخواست نمایندگان مجلس، مراجع قضایی بوده و عنوان کردند که دادستان شهرستان مورد نظر باید در این خصوص وارد شود و موضوع را از نظر عمومی پیگیری کند.


احتمال تایید برخی از پرونده‌ها
همانطور که گفته شد سازمان وظیفه عمومی به صورت متمرکز بررسی پرونده‌های متخلف معافیت را انجام می‌دهد که تا پایان نیم‌فصل به اتمام می‌رسد. معافیت تعداد 68 بازیکن فوتبال در این بررسی باطل شد که اسامی آنها جهت جلوگیری از فعالیت شان به فدراسیون فوتبال ابلاغ گردید. هر چند این پرونده‌ها در مراحل رسیدگی قضایی قرار دارند اما خبرها حکایت از این دارد که در صورت اعتراض بازیکنان به باطل شدن معافیت‌شان، حتما مجددا پرونده‌ها مورد بررسی قرار خواهند گرفت. آنطور که شنیده می‌شود در طول مدت گذشته چندین بازیکن به باطل شدن معافیت شان اعتراض داشتند که پرونده‌های برخی از آنها مورد بررسی مجدد قرار گرفته است و ممکن است برخی از این پرونده‌ها و معافیت‌ها مورد تایید قرار گیرد.


فدراسیون فوتبال موظف به همکاری بیشتر
هر چند فدراسیون فوتبال بعد از گذشت ماه‌ها از موضوع معافیت جعلی بازیکنان، هنوز هم مدعی است که خلافی در فوتبال رخ نداده است اما سازمان وظیفه عمومی ناجا از فدراسیون فوتبال خواسته در خصوص پرونده‌های معافیت بازیکنان همکاری بیشتری داشته باشد. از آنجا که به نظر می‌رسد، باز هم پرونده‌های مشکوکی وجود داشته باشد، سازمان وظیفه عمومی مصر است حتی با وجود اتمام بررسی پرونده، در صورت درخواست فدراسیون فوتبال پرونده‌های دیگری را نیز مورد بررسی قرار دهد تا کاملا موضوع شفاف گردد. همین چند هفته پیش سروش سعیدی بازیکن فولاد با وجود باطل شدن کارت معافیت جعلی سربازیش، توانسته بود با دور زدن دوباره سازمان وظیفه عمومی و البته بی‌توجهی مسوولان سازمان لیگ به اخطارهای این سازمان در خصوص این بازیکنان، مجوز حضور در بازی‌های لیگ را دریافت کند که با هوشیاری رسانه و اقدام به موقع مراجع از ادامه کار او جلوگیری شد.












این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 54]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن