تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 2 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):زكات دانش، آموزش به كسانى كه شايسته آن‏اند و كوشش در عمل به آن است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801627997




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مردم، فرمانداری و شهرداری را در یک نظام و دولت می بینند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: فرماندار بهارستان گفت: مردم، فرمانداری و شهرداری را در یک نظام و دولت می بینند خبرگزاری پانا: فرماندار شهرستان بهارستان در نشست با شهردار گلستان گفت: مردم، فرمانداری و شهرداری را در یک نظام و دولت می بینند.
۱۳۹۳ شنبه ۲۰ دي ساعت 10:26

خبرگزاری پانا+فرمانداری+ بهارستان

    به گزارش خبرنگار خبرگزاری پانا و به نقل ازروابط عمومی فرمانداری بهارستان، این جلسه با حضور ناجی و نعمت زاده در دفتر شهردار گلستان برگزار شد. در این جلسه ناجی با اشاره به اینکه مردم، فرمانداری، شهرداری و سایر ارگان ها را در یک نظام و دولت می ببنند اظهار کرد: می بایست در جهت رضایت مردم حرکت کنیم و در این مسیر اگر حرکت مثبتی صورت گیرد، نگاه مثبت مردم به نظام و دولت را در پی خواهد داشت. فرماندار بهارستان با بیان اینکه مجموعه کارکنان شهرداری باید به پیوند بین مجموعه فرمانداری و شهرداری پی ببرند افزود: مجموعه شهرداری بایستی سیاست های دولت و فرمانداری را رصد کنند واقدامات و رفتار های خود را در این مسیر که همانا خدمات رسانی بهتر به مردم است قرار دهند. نماینده عالی دولت در موضوع انتظارات مردم در حوزه اجرایی از دولت که رئیس جمهور محترم نیز بارها به آن اشاره کرده اند ، عنوان کرد: انتظارات مردم در راستای قانون مداری و توجه به قانون، تدبیر و عقلانیت در امور، استفاده از افراد با تجربه و توجه به نخبگان می باشد که بایستی به آن جامه عمل پوشانده شود. وی در این جلسه با اشاره به این که آنچه را که قانون می گوید باید سرلوحه کار خود قرار دهیم گفت: با پیوند و انجام خوبی که ایجاد می کنیم می توانیم جلوی زیاده خواهی ها را بگیریم. ناجی در این جلسه افزود: در سطح شهرستان شهروندان به فرمانداری به عنوان نقطه امید در حل مسایل و مشکلات خود می نگرند و تمامی مسئولین می بایست به منظور حفط امید مردم و جلوگیری از نارضایتی مردم در پیگیری نظرات فرماندار و مجموعه فرمانداری به صورت جدی حرکت کنیم.
/ خبر: فاطمه کرمی/













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 127]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن