تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):انسان زيرك، دوستش حق است و دشمنش باطل.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819563252




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اصلاح ترافيکي محدوده خيابان کارگر براي حفظ جان دانشجويان


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۰ دي ۱۳۹۳ (۹:۴۲ق.ظ)
اصلاح ترافيکي محدوده خيابان کارگر براي حفظ جان دانشجويان قائم‌مقام شهردار منطقه 6 از توافق منطقه با دانشگاه تهران براي پايان دادن به تعريض دانشکده فيزيک به محدوده خيابان‌هاي نوزدهم و بيستم خيابان کارگر شمالي خبر داد.
به گزارش خبرگزاري موج، ماني جعفريان، قائم‌مقام شهردار منطقه 6، بابيان اين مطلب افزود: با توجه به اجراي طرح امتداد خيابان کارگر شمالي به شهرک والفجر شهرداري منطقه نسبت به رفع معارضان اين محدوده مانند بخش‌هايي از اراضي دانشگاه ژئوفيزيک دانشگاه تهران، سازمان هوا و فضا و ايستگاه هواشناسي کرد.
وي بابيان اينکه آخرين معارض اين مسير دانشگاه ژئو فيزيک دانشگاه تهران بود، ادامه داد: در واقع اين دانشگاه پيشروي نامتعارف اين دانشگاه به محدوده خيابان‌هاي نوزدهم و بيستم کارگرشمالي داشت که مشکلات ترافيکي زيادي را در اين خيابان ايجاد کرده بود.
قائم‌مقام شهردار منطقه با تأکيد بر اينکه تعرض اين دانشگاه به خيابان‌هاي اطراف سلامت دانشجويان و شهروندان ساکن در اين محدوده را به مخاطره انداخته بود، بيان کرد: درواقع با توجه به آزادسازي خيابان کارگر شمالي در مسير شمال به جنوب رانندگان به محدوده‌اي مارپيچ برمي‌خورند که سرعت‌بالاي خودروها سلامت جان دانشجويان و شهروندان را با خطر روبه‌رو مي‌کرد.
جعفريان با تأکيد بر اينکه بالاخره توافقات لازم براي تملک اين بخش از دانشگاه فيزيک با مسؤولان دانشگاه تهران بعد از مذاکرات پي‌درپي انجام‌شده است، يادآور شد: اکنون عمليات عمراني رفع اين معارض شروع‌شده است و پيش‌بيني مي‌کنيم تا يک ماه آينده مشکل ترافيکي اين بخش رفع شود.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 16]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن