تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:   
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802769563




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر قزوین خبر داد بهره‌برداری بخش اسکان زائرسرای قزوین در خرمشهر تا 15 اسفند


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر قزوین خبر داد
بهره‌برداری بخش اسکان زائرسرای قزوین در خرمشهر تا 15 اسفند
رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر قزوین گفت: پروژه زائرسرای خرمشهر، ظرفیت پذیرش بیش از دو هزار نفر را خواهد داشت و تا قبل از فرارسیدن 15 اسفند ماه در شهر خرمشهر تکمیل و آماده بهره‌برداری است.

خبرگزاری فارس: بهره‌برداری بخش اسکان زائرسرای قزوین در خرمشهر تا 15 اسفند



حسین صلح‌جو امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار کرد: هشت سال دفاع مقدس مقطعی بود تا رزمندگان دلاورانه و جان بر کفانه ثابت کنند که از امام حسین (ع) و شهدای کربلا الگو گرفتند.

وی ادامه داد: اگر آن زمان در میدان کارزار از اسلام، قرآن، اهل بیت (ع) و میهن اسلامی دفاع نمی‌شد، تاریخ گواهی نمی‌داد که در هشت سال دفاع مقدس بر بسیجیان چه گذشت تا سربازان امام خمینی امروز به اسطوره‌های وفاداری و ایثار تبدیل شوند.

صلح‌جو ادامه داد: حال زنده نگاه داشتن یاد و خاطره شهدا و انتقال این میراث معنوی به نسل‌های آینده از ضروریات است تا جوانان و نوجوانان بتوانند از شیوه‌ها و الگوهای ماندگار آن‌ها درس گرفته و مورد بهره‌برداری قرار دهند چراکه فاصله زیادی بین نسل اول و سوم انقلاب نیست و حتی می‌توان این شکاف را کمتر کرد.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورا با تأکید بر اینکه یکی از مهمترین وظایف همه مسئولان و به ویژه شورا و شهرداری ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس است، افزود: اقدامات بسیاری در این زمینه‌ها توسط شورا و شهرداری انجام شده است.

وی یادآور شد: برگزاری یادواره‌های شهدا، چاپ کتاب شهدا، بازدید از خانواده شهدا، احداث زائر سرای راهیان نور در اهواز و خرمشهر با همیاری و مشارکت استانداری قزوین به طور کامل مشهود و امیدوار کننده است.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر قزوین ادامه داد: در پروژه زائرسرای خرمشهر که در مساحتی معادل 3 هکتار و با زیر بنای 12 هزار متر مربع ساخته می‌شود، تجهیزاتی از جمله نمازخانه، محل اقامت، زمین ورزشی، سالن غذا خوری، سوئیت مجهز و سرویس بهداشتی برای این پروژه در نظر گرفته شده است.

این عضو شورای شهر با بیان اینکه زائرسرای خرمشهر ظرفیت پذیرش بیش از 2 هزار نفر را نیز خواهد داشت، ادامه داد: طرح توسعه زائرسرای اهواز نیز در دستور کار قرار دارد و با عزم استانی کارها پیش می‌رود.

وی یادآور شد: زائرسرای اهواز هم اکنون گنجایش 400 نفر را دارد که در طرح توسعه به ظرفیت 800 نفر خواهد رسید و به طور قطع می‌توان گفت که این دو پروژه پذیرای حدود 3 هزار نفر از هم استانی‌ها در سفرهای راهیان نور خواهد بود.

صلح‌جو خبر داد: پروژه زائرسرای خرمشهر در مرحله اتمام سفت کاری قرار دارد و حدوداً تا 15 اسفندماه بخش اسکان آن آماده بهره‌برداری بوده و از سویی، فعالیت‌ها برای اتمام پروژه زائر سرای اهواز نیز در حال پیگیری است.

وی در خصوص تأمین اعتبار زائر‌سرای خرمشهر نیز عنوان کرد: این پروژه قرار است با اعتباری معادل 12 میلیارد تومان احداث شود که از این رقم، حدود 5 میلیارد تومان را شهرداری قزوین، حدود 5 میلیارد تومان سپاه و شهرداری محمدیه و الوند نیز هر کدام یک میلیارد تومان پرداخت خواهند کرد.

صلح‌جو با اظهار امیدواری از اینکه با انجام اینگونه کارها توانسته باشیم دین خود را به شهدا ادا کنیم، ادامه داد: با ریخته شدن خون یک شهید، خانواده‌های زیادی داغدار شدند و امروزه اردوهای راهیان نور می‌تواند حلقه مفقوده بین نسل اول و سوم را با روشنگری و تبیین آرمان‌های شهدا و ایثارگران از بین برده و چراغ راهی برای جوانان فراهم کند. انتهای پیام/2667/

93/10/20 - 09:00





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 72]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن