تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خانه اى كه در آن قرآن فراوان خوانده شود، خير آن بسيار گردد و به اهل آن وسعت داده ش...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820766471




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ادامه محکوميت اسرائيل به دليل توقيف دارايي هاي فلسطينيان


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۰ دي ۱۳۹۳ (۴:۵۶ق.ظ)
ادامه محکوميت اسرائيل به دليل توقيف دارايي هاي فلسطينيان اتحاديه عرب اقدام اسرائيل را در توقيف دارايي هاي فلسطينيان محکوم کرد.
به گزارش خبرنگار بين الملل خبرگزاري موج، محمد صبيح، معاون دبير کل اتحاديه عرب در امور فلسطين و اراضي اشغالي عربي، اقدام رژيم صهيونيستي را در توقيف کردن دارايي هاي مالياتي تشکيلات خودگردان فلسطين دزدي آشکار و مجازات دسته جمعي ملت فلسطين توصيف کرد.
وي گفت: اين اقدام اسرائيل در ضديت با قوانين بين المللي و تعهدات اين رژيم است و بايد کشورهاي جهان در برابر اين اقدام اسرائيل موضع گيري کنند.
صبيح تاکيد کرد: اعضاي طرح صلح عربي پنج شنبه آينده نشستي با محمود عباس رئيس تشکيلات خودگردان فلسطين در مقر اتحاديه عرب براي حمايت بيشتر از مواضع فلسطينيان در محافل بين المللي خواهند داشت.
وي با انتقاد از اقدام آمريکا در مخالفت با پيش نويس قطعنامه فلسطين در شوراي امنيت براي تشکيل کشور فلسطين و پايان يافتن اشغالگري اسرائيل در اراضي فلسطيني، تاکيد کرد: در نشست روز پنج شنبه، مواضع آمريکا نيز بررسي خواهد شد و از اين کشور مي خواهيم سياست هاي متوازني داشته باشد و از قوانين بين المللي که از خواسته هاي فلسطينيان دفاع مي کند، حمايت کند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 34]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن