تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  حضرت فاطمه (س):آن گاه كه در روز قيامت برانگيخته شوم، گناهكاران امّت پيامبر اسلام را شفاعت خواهم كرد....
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813104619




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ايتاليا سفر به خاورميانه را ممنوع کرد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۹ دي ۱۳۹۳ (۱۰:۲۳ق.ظ)
ايتاليا سفر به خاورميانه را ممنوع کرد با افزايش عضويت در داعش دولت ايتاليا اعلام کرد از اين پس با تمام کساني که قصد سفر به خاورميانه را داشته باشند، برخورد خواهد شد.
به گزارش خبرنگار بين الملل خبرگزاري موج، وزير کشور ايتاليا با اشاره به بازگشت بيش از 50 تروريست به اين کشور تأکيد کرد: حساب دين اسلام از عاملان جنايت اخير در پاريس جدا است.
«آنجلينيو آلفانو» در اظهارات تلويزيوني خود گفت: «هويت و محل اقامت عاملان جنايت پاريس را مي دانيم، اما؛ اين به آن معنا نيست که همه آنها تابعيت ايتاليايي داشته باشند.»
وي افزود: «ما قانوني براي مبارزه با جنگجويان خارجي آماده کرده ايم و تصميم داريم نه فقط با آنهايي که براي گروه هاي تروريستي عضو مي گيرند، بلکه با کساني که قصد رفتن به مناطق بحراني خاورميانه به منظور شرکت در جنگ را دارند برخورد کنيم.»
وزير کشور ايتاليا همچنين ابراز اميدواري کرد که اين افراد حتي در فضاي مجازي توسط پليس مورد پيگرد قرار بگيرند، اما؛ درباره جزئيات قانون جديد و اختياراتي که به پليس خواهد داد، سخني نگفت.
وي با تاکيد بر ضرورت جدا کردن حساب دين اسلام از مجرماني که در جنايت پاريس شرکت داشتند، خاطرنشان کرد: ميان کساني که با آزادي به آيين هاي ديني خود مي پردازند و افراد وحشي که از نام دين براي اهداف جنايتکارانه خويش سود مي برند، تفاوت وجود دارد.
آلفانو تاکيد کرد که براي مصون ماندن کشورش از حملات تروريستي احتمالي هرکاري که لازم باشد انجام خواهد شد و در اين زمينه بخشنامه هايي براي همه استان ها و فرماندهان نيروهاي امنيتي صادر شده است.
وي در پايان گفت: «هيچ کس نمي تواند وقوع حملات تروريستي را انکار کند براي همين حتي در صورت نبود هيچ نشانه اي از حمله تروريستي سطح آمادگي امنيتي بايد بسيار بالا باشد.»













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 124]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن