تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 19 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):داناترين مردم كسى است كه دانش ديگران را به دانش خود بيفزايد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

صنعت نواز

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

خانه انزلی

تجهیزات ایمنی

رنگ استخری

پراپ فرم رابین سود

سایت نوید

کود مایع

سایت نوید

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799750398




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بهترین و کاربردی‌ترین نرم افزارها در هفته‌ای که گذشت + دانلود


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: شماره ۹۰؛
بهترین و کاربردی‌ترین نرم افزارها در هفته‌ای که گذشت + دانلود
از این بسته می‌توانيد بهترين و کاربردی‌ترین نرم‌افزارهای اين هفته دريچه را دانلود کنيد؛ نرم افزارهایی که به انتخاب شما کاربران محترم جمع آوری شده است.
به گزارش دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ بسته هفتگی جمعه‌ها شما را با بهترین و کاربردی‌ترین نرم افزارها آشنا می‌کند. نرم افزارهای کاربردی برای گوشی‌های همراه سیستم عامل اندروید و IOS گرفته تا رایانه که در هفته گذشته جزو پرکلیک‌ترین‌های صفحه دریچه فناوری اطلاعات در یک هفته گذشته بود.








برای رایانه؛
افزایش سرعت و کارآیی ویندوز تنها با یک کلیک + دانلود نرم‌افزار
نرم افزار Advanced SystemCare PRO برنامه‌ای سودمند و کاربردی برای رایانه شماست که سرعت رایانه شما را با یک کلیک متحول می‌کند.
وقتی ویندوزی جدید بر روی رایانه نصب می‌کنیم، یک سیستم با سرعت بالا و بدون مشکل داریم اما با گذشت زمان و نصب نرم افزار و بازی‌های متعدد سرعت رایانه کاهش پیدا کرده و با اخطارهای پی در پی رو به رو می‌شویم. به کمک Advanced SystemCare PRO می‌توانید از کاهش سرعت، فلج شدن و از کارافتادن سیستم خود جلوگیری کنید. ابزارهای دقیق و کاربردی این برنامه هم می‌تواند شما را در تعمیر، بهینه سازی و حفاظت از رایانه کمک شایانی کنند. کارآیی آسان، قدرتمند و البته هوشمند در کنار قابلیت پاک کردن درایوهای هارد، بهینه سازی و پاک سازی رجیستری از قابلیت‌های کلیدی این برنامه است.









  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا کلیک کنید


برای تمامی سیستم عامل‌ها؛
گوشی خود را به یک اسکنر تمام عیار تبدیل کنید + دانلود نرم‌افزار
کارایی دوربین تبلت و تلفن همراه هوشمند همیشه به عکاسی و فیلمبرداری ختم نمی‌شود، بلکه می‌توانید با نصب یک نرم افزار کاربردی آن را تبدیل به یک اسکنر تمام عیار کنید.
حتما در موقعیت‌هایی بوده‌اید که نیاز جدی و سریعی به اسکن سندی داشته‌ باشید و به دلایلی همچون نبود زمان کافی یا در دسترس نبودن اسکنر، قادر به ثبت تصویری از سند مورد نظر خود نبوده باشید. حال دریچه فناوری اطلاعات با نرم افزاری دوربین گوشی هوشمند شما را به یک اسکنر حرفه‌ای تبدیل می‌کند. با نصب نرم‌افزار CamScanner هر آنچه از یک اسکنر حرفه‌ای نیاز دارید این برنامه آن را برآورده خواهد کرد و قابلیت‌هایی بی نظیر از یک اسکنر را به شما به ارمغان خواهد آورد. برنامه CamScanner بعد از اسکن، کیفیت سند اسکن شده را به بهترین شکل ممکن تبدیل و آن را به یک تصویر اسکن شده واقعی نزدیک‌تر خواهد کرد. این نسخه از نرم‌افزار کاملا فول می‌باشد که شما می‌توانید از اسناد خود اسکن بگیرید و آن را به فایل PDF و یا فایل تصویری JPEG تبدیل کنید. از قابلیت‌های این نرم افزار می‌توان به انتخاب قسمتی از متن برای اسکن کردن، آپلود و به اشتراک گذاری با دوستان، قابلیت اسکن کردن بدون محدودیت صفحات، قابلیت جستجو، الگوریتم‌های هوشمند برای اسکن و چند قابلیت دیگر اشاره کرد.









  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا کلیک کنید


دیگر برای نوشتن نیاز به دفتر نیست!
Evernote، دفترچه یادداشتی برای همه + دانلود
در این گزارش برای شما کاربران یک دفترچه یادداشتی حرفه‌ای آماده کرده‌ایم، این برنامه به شما در نکته برداری و یادآوری کارهایتان کمک بسزایی خواهد کرد. ما لینک دانلود این برنامه را برای سیستم عامل‌هایی نظیر اندروید، iOS و ویندوزفون آماده کرده‌ایم.
اپلیکیشن Evernote از موفق‌ترین برنامه‌ها جهت مدیریت کارها و ثبت یادداشت‌ها به شمار می‌رود که تواسته جوایز متعددی را از روزنامه تایمز دریافت کند. این اپلیکیشن با محیط جالبی که دارد امکان ثبت، سازماندهی، جستجو و بازیابی انواع یادداشت‌ها، مطالب چکیده را فراهم می‌کند. یک ویژگی منحصری بفرد که Evernote دارد قابلیت Handwriting است، همانطور که از نام آن بر می‌آید این بخش امکان ثبت یادداشت‌ها را با انگشت بر روی صفحه است. از طریق این اپلیکیشن قادر خواهید بود تا متن یادداشت شده را در فرمت‌های مختلفی ذخیره کنید و مجموعه‌ای بی پایان از کاغذهای مجازی برای خود داشته باشید. گفتنی است این برنامه برای آن دسته از دانشجویانی که در کلاس درس بیشتر نت برداری می‌کنند می‌تواند خیلی مفید واقع شود. پس اگر کارهای روزمره یادتان می‌رود یا دوست دارید یک برنامه قدرتمند برای یادداشت برداری مجازی همیشه و همه جا همراه خود داشته باشید، بهترین گزینه Evernote است. ما در اینجا این برنامه را برای سه سیستم عامل iOS، اندروید و ویندوزفون آماده دانلود شما کاربران عزیز سایت باشگاه خبرنگاران کرده‌ایم.









  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا کلیک کنید


برای تلفن همراه شما؛
با اسرار و آداب نماز آشنا شوید + دانلود نرم افزار
در میان عبادات، نماز از اهمیت و ویژگی خاصی برخوردار است و بهترین و موثرترین راه برای رسیدن به حق تعالی بوده و اقرار به عظمت و بزرگی خداوند است و این که موجود دیگری قابلیت بزرگی را ندارد، روشن است که یک نماز خوب و مفید آن است که نمازگزار با احکام و آداب و اسرار آن آشنا باشد. این برنامه شامل احکام و آداب و گوشه‌ای از اسرار آن را بر طبق آیات شریفه قرآن کریم و روایات ائمه معصومین (عليهم السلام) است. این برنامه را مطالعه کرده تا بیشتر با احکام و آداب و اسرار آن آشنا شده و از آن بهره مند شوید، برنامه شامل مطالبی چون: عظمت نماز و پيامدهاى سبک شمردن آن، احكام و آداب غسل، كيفیت خواندن نماز فرج بعد از نماز عشا و ... است.




 





  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا کلیک کنید


دستیار صوتی فارسی؛
با گوشی خود فارسی صحبت کنید + دانلود نرم افزار
فقط با حرف زدن با گوشی یا تبلت خود، برنامه های خود را باز کنید، پیامک بزنید، با مخاطبین خود تماس بگیرید، یادداشت بردارید، از وضعیت هوا، اخبار و ... مطلع شوید، مکان یابی کنید، تنظیمات گوشی خود را عوض کنید و حتی به بخش های مختلف گوشی خود بروید. ابتدا مطمئن شوید که برنامه سرویس های گوگل یا Play Services شما و برنامه گوگل یا جست و جوی گوگل یا Google Search شما نیز آپدیت شده است و حتما حساب گوگل خود را در دستگاه خود فعال کرده اید. سپس به برنامه گوگل یا جست و جوی گوگل بروید، با کلیک بر بروی دکمه منو یا با بستن کیبورد و انتخاب آیکون منو از بخش پایین، به تنظیمات بروید. حال به بخش Voice یا صدا بروید. در آنجا روی گزینه اول یا Languages یا زبان ها کلیک کنید. شما باید زبان های زیادی با قابلیت انتخاب چند تایی ببینید. همه ی زبان ها را غیر فعال کنید که به طور عادی فقط زبان انگلیسی فعال است. در پایین لیست شما باید بعد از زبان عربی زبان فارسی(ایران) را ببینید. روی آن کلیک کنید و تایید یا OK کنید. حال می توانید این برنامه را نصب کنید. توجه داشته باشید که به طور عادی در برنامه هیچ فرمانی تنظیم نشده و شما باید در هر بخش روی دکمه ..خالی.. کلیک کنید و با توجه به توضیحات آن فرمان در بالای دکمه فرمانی دلخواه تنظیم کنید.




 





  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا کلیک کنید


فراتر از انتظار؛
عجایب هفتگانه باستانی جهان در گوشی شما + دانلود
کمتر کسی پیدا می شود که اسم عجایب هفت گانه دنیا را نشنیده باشد، این آثار دارای ویزگی های خاصی هستند که مطالعه ویژگی ها و کسب اطلاعات از آن ها برای تمامی افراد جالب است، حال برنامه ایرانی "عجایب هفت گانه (باستانی)" به بررسی این آثار باستانی پرداخته است و می توانید با مطالعه آن اطلاعات فراوانی کسب کنید. در ضمن علاوه بر توضیحات تصاویر مرتبط به هر آثار در برنامه گنجانده شده است تا به صورت وسیع تری با آن ها آشنا شوید. از ویژگی های نرم افزار می توان به مواردی چون: استفاده از منابع و مطالب معتبر، استفاده از تصاویر برای آشنایی بیشتر کاربر، کارایی بالا برنامه و سازگاری با نسخه های مختلف اندروید و ... اشاره کرد.




 





  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا کلیک کنید


تخته حساب؛
ماشین حسابی نوستالژیک برای تلفن همراه + دانلود
حتما تا حالا ماشین حساب های مختلفی را در تلفن های همراه مشاهده کرده اید، اما نرم افزار "تخته حساب" یک ماشین حساب متفاوت برای گوشی ها و تبلت های اندرویدی است، هر چند برنامه مانند سایر ماشین حساب ها عمل می کند، اما دلیل اصلی معرفی این برنامه رابط کاربری نوستالژیک است که می تواند خاطرات دانش اموزان دهه 60 و 70 را به صورت مجازی زنده کند، در برنامه اعداد مانند تخته سیاه و کچ نمایش داده می شوند. از ویژگی های نرم افزار می توان به مواردی چون: حجم کم و سرعت بالا در پردازش محاسبات، گرافیک خاص و نوستالژیک،  سازگاری با نسخه های مختلف اندروید و ... اشاره کرد.




 





  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا کلیک کنید


نکته به نکته رانندگی را فرا بگیرید؛
آموزش مهارت‌های رانندگی در تلفن همراه + دانلود نرم افزار
رانندگی از کارهایی است که مهارت حرف اول را در آن می زند و می توان با رعایت نکات بسیار ساده و اولیه مانند رانندگان حرفه ای خودمان را جلوه دهیم. برنامه اندرویدی "آموزش مهارت های رانندگی" با دارا بودن مجموعه ای مختلف از آموزش های رانندگی کمک می کند، در این امر مهم پیشرفت چشم گیری داشته باشید. از مطالب موجود در نرم افزار می توان به مواردی چون: شناسایی نقاط کور آینه های بغل، آموزش نیم کلاج یا کلاج درگیر، سرعت مناسب با توجه به ترافیک، رعایت فاصله عرضی مناسب و ... اشاره کرد. از قابلیت های برنامه باید مواردی چون: دسترسی کامل به اینترنت در محیط برنامه، رابط کاربری زیبا، گرافیک جذاب و ... را نام برد.




 





  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا کلیک کنید


شیوه جدید آموزش ریاضی برای کودکان؛
با این برنامه به کودکان خود ریاضی یاد دهید + دانلود
آموزش دادن جدول ضرب برای فرزندانمان همیشه وقت گیر و حوصله بر می باشد و همیشه دنبال راهی هستیم که بتوانیم برای پیشرفت در یادگیری آنها مورد استفاده قرار دهیم. ولی هیچ یک از روش ها بطور کامل موفقیت آمیز نبودند و مجبور شدیم باز از اول شروع کنیم. یا در موقعیتی قرار گرفته باشید که نتوانید در جمع یا تفریق به فرزندتان کمک کنید و هر لحظه از شما سوال می پرسد و جواب ها را از شما می خواهد. برای آموزش بهتر و یادگیری سریع می توانید نرم افزار جدول ضرب دوگانه سخنگو را از صفحه دریچه فناوری اطلاعات دانلود کنید و آن را روی تلفن همراه خود نصب کنید.



جدول ضرب





  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا کلیک کنید


مناسب برای محیط کار و درس؛
نرم افزاری ویژه افراد فراموش کار + دانلود
گاهی اوقات باید در مکان های خاص مانند کلاس درس، جلسات کاری و ... تلفن همراه خود را بر روی حالت سکوت قرار دهیم، اما بیشتر اوقات فراموش می کنیم و در همان حال گوشی مان زنگ می خورد و دید تمامی افراد نسبت به ما عوض می شود، اگر شما هم جزو افراد فراموش کار هستید، دریچه این برنامه Silence Premium Do Not Disturb را پیشنهاد می کند، با استفاده از برنامه معرفی شده می توانید از روی تقویم روز مورد نظر خود را انتخاب کنید و زمان مورد نظر از جمله زمان شروع و زمان پایان حالت سکوت را وارد کنید تا در زمان معین اتوماتیک عمل کند. از ویژگی های نرم افزار می توان به مواردی چون: پشتیبانی از ورود زمان شروع و پایان حالت سکوت، قابلیت استفاده از تقویم گوگل، دارا بودن حالت شبانه جداگانه و ... اشاره کرد.








  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا کلیک کنید


محاسبه با پاسخگویی به شش سوال؛
سن فکری شما چقدره؟ + دانلود نرم افزار
تا به حال به این موضوع فکر کرده اید که سطح فکری شما نسبت به سن تان چقدر است؟ برنامه فارسی و ایرانی "محاسبه سن فکری شما" کمک می کند پاسخ سوال خود را فقط در عرض چند دقیقه و با پاسخگویی به شش سوال به دست بیاورید. توجه داشته باشید برای کسب نتیجه دقیق پاسخ سوالات را نسبت به طرز فکری تان تطبیق دهید، در ضمن تایمری در زیر هر سوال طراحی شده است، عکس العمل شما در پاسخگویی به سوال ها در نتیجه سن فکری تاثیر خواهد گذاشت، پس جواب درست در امتحان اول به دست خواهد آمد. منبع این برنامه برای طراحی کتاب "تفکر زائد" دکتر مصفا است.




 





  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا کلیک کنید


ظرف چند دقیقه در مورد آدم‌ها قضاوت کنید؛
شخصیت همه آدم‌ها را بشناسید + دانلود نرم افزار
شناخت دیگران همواره یکی از چیزهایی بوده که همه دوست دارند، در این کار ماهر باشند. شاید بعضی فکر کنند که این کار فقط مخصوص داستان ها و فالگیرها است، اما مطمئن باشید، اینطور نیست. در این برنامه "همه آدم ها رو بشناس" مجموعه ای از تست های شخصیت شناسی جمع آوری شده است تا شما هم بتوانید این کار را انجام دهید. شما می توانید از روی مواردی چون: رنگ، حلقه، خوراکی، اتومبیل، ماه تولد، مو، عطسه و ... به شخصیت افراد پی ببرید. از ویژگی های نرم افزار می توان به مواردی چون: استفاده از تست های علمی و معتبر، رابط گرافیکی فوق العاده زیبا، امکان به اشتراک گذاری مطالب و ... اشاره کرد.




 





  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا کلیک کنید


اندروید 4.2 میهمان رایانه شما؛
اندروید را به رایانه بیاورید + دانلود
خیلی ها دوست دارند که برنامه های اندروید خود را روی رایانه اجرا کنند. شاید شما هم نرم افزارهای بسیار زیادی برای اجرا کردن برنامه ها امتحان کرده باشید و با مشکلات زیادی روربه رو شده اید. ولی این بار برای اندرویدی ها آموزش جدیدی قرار می دهیم که همه شما اندروید بازها را خوشحال می کند. پس لطفا ابتدا تمام موارد را مطالعه کنید و به آن عمل کنید تا بتوانید نرم افزارهای اندرویدی خود را بر روی کامپیوتر شخصی خود اجرا کنید. کاربران توجه داشته باشند شما سیستم عامل اندروید را روی کامپیوتر خود نصب می کنید و نیازی به هیچ نرم افزار خاصی ندارید. در این آموزش به شما با نحوه نصب اندروید 4.2.2 روی کامپیوتر با سی پی یو اینتل را فرا می گیرید.



ویندوز و اندروید





  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا کلیک کنید


زلزله نگار؛
این نرم افزار وقوع زلزله را به شما هشدار می‌دهد + دانلود
earthquake نام یک نرم افزار برای سیستم عامل ios است که می توانید شما کاربران دریچه با نصب آن اطلاعات دقیق و کاملی را از تمامی زلزله های جهان و ایران به شما دهد. ازجمله این اطلاعات می توان به سال وقوع آن بزرگی ریشتر آن و ... اشاره کرد که همین نرم افزار می تواند اطلاعات شما را تا حد زیادی درباره وقوع زلزله زمان احتمالی زلزله های بزرگ جهان و آموزش صحیح مقابله در برابر زلزله را به شما آموزش می دهد. این نرم افزار علاوه بر این اطلاعات نقشه ها تصویر ماهواره ای را برای شما به تصویر کشیده است تا به وسیله آن تمامی این موضوعات و اطلاعات را به شما نشان دهد.





 






  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا کلیک کنید


اگر هنوز امتحان رياضی نداديد حتما دانلود كنيد؛
نرم افزاری برای حل معادلات پیچیده ریاضی + دانلود
اگر در حل مسائل پیچیده ریاضی مشکل دارید، حل آن‌ها را به Mathway بسپارید، نرم افزاری که قابلیت‌های ماشین حساب پیشرفته را به گوشی شما می‌آورد.
یکی ازدغدغه‌های اصلی دانش آموزان و دانشجویان حل مسائل پیچیده ریاضی است، مسائلی که پس از حل آن بیشتر شما در پاسخ آن تردید دارید که آیا درست است یا نه؟! در این بین اگر کتاب راهنما هم نداشته باشید، کار کمی سخت است. امروزه با پیشرفت تکنولوژی نرم افزارهایی تولید شده‌اند که می‌توانند تمام مسائل ریاضی در شاخه‌های گوناگون از جمله ریاضی پایه، جبر، جبر پایه، مثلثات، جبر پیشرفته، حساب دیفرانسیل، انتگرال و آمار و … را حل کنید.









  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا کلیک کنید


با دوربین تلفن همراه خود؛
تصاویر سه بعدی با چرخش 360 درجه بسازید + دانلود
آیا تا به حال خواسته اید که یک منظره طبیعی بزرگ عکس بگیرید ولی کمبود فضای دوربین شما اجازه این کار را به شما می دهد. اما تنها با استفاده از نرم افزار panorama 360 می توانید به راحتی این مشکل را رفع کنید. با چند کلیک ساده می توانید بهترین عکس را داشته باشید که از تمامی مناظر به صورت 360 درجه عکس برداری می کند. این نرم افزار که هم برای ios و اندروید نیز منتشر شده است با تفکیک و وصل کردن چند تصویر به شما یک تصویر سه بعدی و 360 درجه تحویل می دهد. نرم افزار panorama از یک سیستم بسیار قوی در تفکیک عکس ها به کار برده است که علاوه بر ساخت تصاویر پانوراما کیفیت عکس های شما را تا حد قابل توجهی بالا می برد. این نرم افزار با بیش از 9 هزار بار دانلود توانسته از رقبای خود پیشی بگیرد.




 






  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا کلیک کنید




گردآوری از: سالار واعظی

 • دریچه فناوری اطلاعات مجله خبری

































تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 36]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن