تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 7 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن مجتبی (ع):خردمند به کسى که از او نصیحت مى خواهد، خیانت نمى کند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

خرید یخچال خارجی

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802352690




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

متهمان اقدام تروریستی فرانسه مسلمان نیستند |اخبار ایران و جهان


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: متهمان اقدام تروریستی فرانسه مسلمان نیستند
غربی ها خود تروریست ها را پرورش داده و برای آن ها یک پوشش اسلامی ایجاد کرده اند که البته هیچ ربطی به اسلام ندارد.
کد خبر: ۴۶۴۹۷۴
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۳ - ۰۷:۵۳ - 09 January 2015




معاون دبیر کل حزب الله لبنان گفت: تروریست هایی که روز چهارشنبه دست به کشتار در فرانسه زدند مسلمان نیستند چراکه اسلام با اقدام تروریستی و ریختن خون بیگناهان مخالف است.


به گزارش ایرنا، شیخ نعیم قاسم پنجشنبه شب در برنامه گفت و گوی ویژه خبری سیما افزود: تروریست ها در سال 2008 به اتهام اجیر کردن افراد به منظور عملیات انتحاری و اعزام به عراق دستگیر شده بودند اما بدون محاکمه آزاد شدند که این موضوع جای تامل دارد.


وی با بیان اینکه از نظر اسلام تروریست ها از دین خارج شده اند، افزود: غربی ها خود تروریست ها را پرورش داده و برای آن ها یک پوشش اسلامی ایجاد کرده اند که البته هیچ ربطی به اسلام ندارد.


وی با طرح این سووال که با توجه به اینکه این افراد تروریست بوده و تابعیت فرانسوی نیر دارند دلیل اجازه زندگی آزاد به آنان چیست،گفت: تنها دلیل این گونه اقدامات به راه انداختن پروژه اسلام هراسی است.


ریشه تکفیر خود آمریکا و رژیم صهیونیستی است


شیخ نعیم قاسم در تشریح ریشه بحران جنگ طایفه ای در منطقه خاورمیانه گفت: در این رابطه لازم است به دنبال منتفعین از ایجاد تفرقه و جنگ در منطقه باشیم.


معاون دبیر کل حزب الله خاطر نشان کرد: با توجه به اندیشه تجزیه طلبانه آمریکا در منطقه خاورمیانه و کشورهای مسلمان در نتیجه شاهد بروز اختلافات هستیم.


وی اضافه کرد: با توجه به شکست صهیونیسم از مقاومت و اجرایی نشدن معادله آمریکا در منطقه شاهد اجرای حربه های دیگری هستیم که از آن جمله می توان به دخالت در کشورهای منطقه و سوریه اشاره کرد.


شیخ نعیم قاسم با بیان این که ریشه این تکفیر خود آمریکا، صهیونیسم و کشورهای عرب خلیج فارس هستند اظهار داشت: کشورهای عرب حوزه خلیج فارس هستند که در این آسیاب آب می ریزند.


وی درباره همکاری اعراب با تکفیری ها و تفاهم آن ها با یکدیگر گفت: هدف کلی صهیونیست ها اشغال کشورها و قانونمند جلوه دادن این اشغال است تا در نتیجه این اقدامات بتوانند به کل جهان دست اندازی کنند.


شیخ نعیم قاسم هدف آمریکا از ماجراجویی در منطقه خاورمیانه را تسلط بر تمام تحولات جهان و منطقه اعلام کرد و گفت: صحبت از خاورمیانه جدید با هدف بازیابی مناطق جغرافیایی برای رژیم صهیونیستی صورت می گیرد.


وی تصریح کرد: ما در برابر یک طرح آمریکایی صهیونیستی تکفیری هستیم که از هم مجزا نیستند.


شیخ نعیم قاسم ادامه داد: با ایجاد بحران سوریه با نظارت آمریکا و مرتجعین عرب خلیج فارس تمامی اجیر شدگانی که در افغانستان مشغول فعالیت بودند به سوریه منتقل شدند.


معاون دبیرکل حزب الله لبنان در خصوص معرفی تروریست ها به عنوان تفکری اسلامی در رسانه های غرب گفت: کشورها و رسانه های غربی از هر جریانی در منطقه که بتواند به طرح صهیونیست ها کمک کند حمایت می کنند.


شیخ نعیم قاسم ادامه داد: آواره شدن 4 میلیون نفر و کشته شدن 200 هزار نفر در سوریه برای آنها اهمیتی ندارد چرا که این مردم بی دفاع سوریه هستند که باید هزینه این اشغال گریها را بپردازند.


استفاده نیابتی و استیجاری از گروهک های تروریستی راهکار غرب است


معاون دبیرکل حزب الله لبنان با ابراز اطمینان از اینکه مردم لبنان،سوریه و عراق پای این مقاومت ایستاده اند تصریح کرد: اما غرب از این ابزار و عناصر خود برای پیشرفت اهداف خود استفاده می کند؛ لذا استفاده نیابتی و استیجاری از گروهک های تروریستی راهکار غرب است اما در نهایت وضعیت به نفع مقاومت خواهد بود.


حزب الله قدرت گرفته است


شیخ نعیم قاسم بیان کرد: تروریست ها و حامیان آنها با تصور اینکه جنگ در سوریه سه ماه بیشتر طول نخواهد کشید اقدام به بحران در این کشور کردند اما آنچه که اتفاق افتاد مقاومت مردم و نظام مردم سالار سوریه در مقابل آن ها و فشار غربی ها بود.


وی تاکید کرد: علی رغم همه فشارها فراموش نکنید که بیداری اسلامی گام های مهمی را برداشته و این راه باید ادامه پیدا کند.


معاون دبیر کل حزب الله لبنان با اشاره به این که حزب الله قوی تر شده و تجربیات بسیار خوبی را کسب کرده است، گفت: اگر صهیونیست ها فکر می کنند که حزب الله ضعیف شده سخت در اشتباه به سر می برند.


وی تاکید کرد: حزب الله قدرت بازدارندگی خودش را دارد.












این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 71]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن