تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):بهترین چیزی را که دوست دارید درباره شما بگویند ، درباره مردم بگویید.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803952908




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امام موسی صدر می‌خواست برای دختران فاسد مدرسه بسازد/ چگونه خواننده درجه یک زن داوطلبانه باحجاب شد؟


واضح آرشیو وب فارسی:آخرین نیوز: امام موسی صدر می‌خواست برای دختران فاسد مدرسه بسازد/ چگونه خواننده درجه یک زن داوطلبانه باحجاب شد؟
سید رباب صدر کوچک ترین فرزند سید صدرالدین صدر و خواهر امام موسی صدر که مسئولیت موسسات بزرگ امام موسی صدر در جنوب لبنان را به عهده دارد نکات جالبی را از زندگی و دیدگاه برادرش بیان کرده است.


به گزارش آخرین نیوز، گزیده‌ای از گفت‌و‌گوی او با خبر آنلاین را در ادامه می‌خوانید: امروز که از لحاظ علمی بسیار برای زنان کار کرده ایم، نیاز داریم درباره زندگی مدرن با توجه به حضور اینترنت و ماهواره ها بیشتر کار کنیم. البته ما در موسسه روندی داریم که چیزی را نهی نمی‌کنیم. دسترسی به اینترنت، شبکه‌های ماهواره‌ای و اجتماعی برای همه باز است. چرا که می‌دانیم اگر اینجا ببندیم می‌روند بیرون و راحت به آن دسترسی پیدا می‌کنند. ما خودمان اینها را به دخترانمان می‌دهیم تا زیر نظر ما و با توصیه های ما یاد بگیرند که چطور استفاده کنند. هیچ وقت منع یا دعوا نمی کرد. این کسانی که در عکس فارغ التحصیلان پرستاری می بینید که با ایشان عکس گرفته اند و بی‌حجاب هستند، امروز همه محجبه شده‌اند. بیشتر دوستان من در طول زندگی بی حجاب بودند، اما بعد نمازخوان شدند، روزه می گیرند، حلال و حرام رعایت می کنند، دریا نمی روند و کم کم با حجاب هم می شوند. بنابراین اگر آدم های بد را رها کنیم، پس چه کاری در دنیا انجام داده ایم؟ می دانید امام موسی صدر در سال های آخر چه چیزی به من گفتند؟ ‌گفتند رباب می‌خواهم مدرسه‌ای برای دختران فاسد باز کنم. می توانید این را تصور کنید؟ به من گفتند که خودت را آماده کن چون این مدرسه با بقیه فرق دارد، می‌گفتند اینها را زمانه بدبخت کرده و ما باید به راه بیاوریمشان تا به مسیر زندگی برگردند. سیستم درسی ما بسیار سطح بالایی دارد. به طور مثال بچه ای که وارد کودکستان ما می شود، خیلی راحت در سال دوم انگلیسی صحبت می‌کند. خب کسی که زبان می داند، دین خود را هم خوب می شناسد می تواند زندگی خود را به صورت مدرن بگذراند. حتی از جزئیات ریزتر مثال بزنم، روی لباس آنها هم حساس هستیم و یاد می‌دهیم که چطور می‌شود با تلفیق رنگ‌ها پوشش درست، کامل و زیبایی داشته باشند. بنابراین لباسشان، رفتارشان، عقیده شان و معلوماتشان همه مهم است و به آنها می پردازیم. و در مدسه تنها به درس خودشان اکتفا نمی کنیم، آنها باید فیلم های زیادی ببینند، کتاب های زیادی بخوانند، نه فقط به عربی بلکه به انگلیسی یعنی فیلم هایی که همه جا پخش می شود. تا معلومات عمومی شان بالا برود و خیلی چیزها را بشناسند. جالب است بدانید یکی از درس های اجباری ما درس موسیقی است. ما یک گروه کر داریم که گروه ما در مسابقه دانشگاه آمریکایی در لبنان نفر اول شدند. مربی گروه کر ما یک خواننده است که ماجرای جالبی هم دارد. این خواننده از دختران زیبای شیعه و از خوانندگان درجه اول لبنان بود. من او را برای آموزش به بچه ها به موسسه دعوت کردم. یک سال که تدریس کرد آمد به من گفت که سید رباب من دیگر نمی‌توانم روی سن بروم و بخوانم و از این بچه ها شرمنده می شوم. من گفتم هر طور که میلت است. و او دیگر در صحنه آواز نخواند. او اجبار به پوشیدن حجاب نداشت، ما حتی در موسسه همکاران دیگر مسیحی داریم که اجبار به پوشیدن حجاب ندارند با این که حجاب در این موسسه برای دانش آموزان شرط است. پایان سال دوم حضورش در موسسه در روز تولد پیامبر اکرم(ص) بود که گفت من امروز با حجاب شدم و دیانای خواننده درجه یک کنسرواتوار لبنانی، استاد هنرمند با حجاب موسسات امام موسی صدر شد.



پنج شنبه, 18 دی 1393 ساعت 20:30





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: آخرین نیوز]
[مشاهده در: www.akharinnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 25]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن