تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):از حقيقت ايمان اين است كه حق را بر باطل مقدم دارى، هر چند حق به ضرر تو و باطل به...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818971196




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سمیرم خبر داد تشکیل 23 کمیته بزرگداشت دهه فجر در سمیرم


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سمیرم خبر داد
تشکیل 23 کمیته بزرگداشت دهه فجر در سمیرم
مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سمیرم گفت: به منظور گرامیداشت دهه فجر 23 کمیته در قالب کمیته‌های فرعی و اصلی در شهرستان سمیرم تشکیل شده است.

خبرگزاری فارس: تشکیل 23 کمیته بزرگداشت دهه فجر در سمیرم



به گزارش خبرگزاری فارس از سمیرم، محمدعلی صابری صبح امروز در دومین جلسه ستاد گرامیداشت دهه فجر اظهار کرد: برنامه‌های بزرگداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با همکاری و مشارکت مردم و مسئولان در کل شهرستان اجرا می‌شود.
وی دهه مبارک فجر را فرصت مناسبی برای پاسداشت ارزش‌های بزرگ انقلاب اسلامی ایران دانست و افزود: به منظور تدوین و اجرای برنامه‌های بزرگداشت دهه فجر 23 کمیته در ستاد دهه فجر سمیرم تشکیل شده است.
مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سمیرم با اشاره به اینکه 17 کمیته اصلی و 6 کمیته فرعی در این زمینه فعالیت می‌کنند، تصریح کرد: کمیته قرآن، نظارت و ارزیابی، پشتیبانی و تبلیغات، ایثارگران، بسیج و تشکل‌های مردمی، اصناف، مساجد، دانشجویان، فرهنگیان، زنان، فرهنگی و هنری، جوانان و ورزش، ارتباطات و رسانه، جهاد و امور عشایر و امنیتی از جمله کمیته‌های اصلی بزرگداشت ستاد دهه فجر سمیرم به شمار می‌آید.
وی خواستار برگزاری پرشورتر برنامه‌های گرامیداشت پیروزی انقلاب در سال‌جاری شد.
محمدعلی صابری با تاکید بر تبیین اهداف انقلاب برای نسل جدید اضافه کرد: برنامه‌های دهه فجر باید با محوریت مردم به ویژه حضور جوانان برنامه‌ریزی و اجرا شود.
محمدعلی صابری گل باران و غبارروبی گلزار شهدا، برگزاری نمایشگاه دستاوردهای انقلاب، برگزاری مسابقات مختلف فرهنگی، ورزشی و قرآنی، برپایی نشست‌های مختلف در مدارس و دانشگاه‌های شهرستان، یادواره شهدا برخی از برنامه‌های ویژه دهه فجر امسال در شهرستان سمیرم برشمرد.
انتهای پیام/63016/الف20  

93/10/18 - 12:24





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 90]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن