تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 19 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):فرزندانتان را به سه چيز ادب كنيد: عشق به پيامبرتان، عشق به خاندان او، و قرآن خو...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814593955




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

يکي از مزيت هاي سازمان فني و حرفه اي کاربردي کردن علم و پژوهش است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۸ دي ۱۳۹۳ (۱۱:۵۲ق.ظ)
معاون آموزشي سازمان فني و حرفه اي: يکي از مزيت هاي سازمان فني و حرفه اي کاربردي کردن علم و پژوهش است معاون آموزشي سازمان فني و حرفه اي گفت: يکي از مزيت هاي اصلي سازمان فني و حرفه اي کاربردي کردن علم و پژوهش است.
به گزارش خبرگزاري موج کرمانشاه؛ طي جلسه اي به منظور معرفي فعاليت هاي پارک علم و فناوري کرمانشاه با حضور جمعي از مسئولين اين پارک و سازمان فني و حرفه اي استان کرمانشاه در محل اين سازمان برگزارشد.
در اين نشست ايماني،معاون آموزشي اداره کل فني و حرفه اي کرمانشاه- گفت: امروزه مهارتي کارآمد تر به شمار مي رود که به دنبال آن توسعه، اشتغال و درآمد زايي به همراه داشته باشد.
وي در ادامه گفت: خوشبختانه طي دو ، سه سال اخير شاهد پرداختن به موضوعات کارآفريني، علم و فناوري و کاربردي کردن اين موضوعات در سازمان فني و حرفه اي هستيم.
ايماني يکي از مزيت هاي اصلي سازمان فني و حرفه اي را کاربردي کردن علم و پژوهش دانست و گفت: تحقيق براي کار به عنوان يک نهضت و حرکت از سوي سازمان فني و حرفه اي در کل کشور آغاز شده است و ما نيز در تلاش هستيم که بتوانيم اين نهضت را عملي کنيم.
وي افزود: بسيار خرسنديم که ما در استان شاهد مراکز فعالي نظير مراکز رشد و پارک علم و فناوري در راستاي عملي کردن ايده ها و کمک به جوانان هستيم.
معاون آموزشي سازمان فني و حرفه اي در پايان گفت: در سازمان فني و حرفه اي به دنبال اين هستيم که بتوانيم مراکز بدون کارايي را به مراکز علم و عمل تبديل کنيم.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 57]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن