تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):حقّ فرزند بر پدر ، آن است كه نام خوب بر او بگذارد و او را خوب تربيت كند و قرآن به...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803611740




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پیوستن جبارزاده به رسانه‌های منتقد استاندار آذربایجان‌شرقی به سودجویان مسکن مهر هشدار داد


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: پیوستن جبارزاده به رسانه‌های منتقد
استاندار آذربایجان‌شرقی به سودجویان مسکن مهر هشدار داد
استاندار آذربایجان‌شرقی در برخورد جدی با سودجویان مسکن مهر تاکید کرد و گفت: بخشی از مشکلات استان نیازمند پول و اعتبار ویژه‌ای نیستند و با اندکی اراده و پیگیری قابل حل هستند و فرمانداران در این خصوص اهتمام بیشتری داشته باشند.

خبرگزاری فارس: استاندار آذربایجان‌شرقی به سودجویان مسکن مهر هشدار داد



به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، اسماعیل جبارزاده ظهر امروز در همایش فرمانداران استان آذربایجان‌شرقی افزود: نباید اجازه دهیم کارهای مثبت دولت در مقابل برخی مشکلات نادیده گرفته شود و لازم است اطلاع‌رسانی رسانه‌ها به ویژه صدا و سیما از عملکرد دولت منصفانه باشد.
وی با تاکید بر اینکه فرمانداران باید در انعکاس عملکرد دولت فعال‌تر باشند، گفت: دهه فجر فرصت خوبی برای این کار است و فرمانداران باید با تعامل بیشتر با رسانه‌ها و حضور در بین مردم عملکرد دولت را اطلاع‌رسانی کنند و قطعا مردم از شنیدن کارها و موفقیت‌های دولت خوشحال می‌‌شوند.
استاندار آذربایجان‌شرقی در ادامه با بیان اینکه حل مسئله هسته‌ای اولویت دولت یازدهم است، گفت: با توجه به اینکه این موضوع در همه بخش‌های کشور تاثیرگذار است، از این رو دولت عمده تمرکز و انرژی خود را برای مدیریت این موضوع قرار داده و قطعا با حل این مساله بخش عمده‌ای از مشکلات کشور نیز قابل حل خواهد بود.
وقتی تمرکز دولت بر روی مسایل خارجی است نباید دولت را درگیر مسایل داخلی کنیم
وی با بیان اینکه وقتی تمرکز دولت بر روی مسایل خارجی است نباید دولت را درگیر مسایل داخلی کنیم، افزود: عملکرد تک‌تک مسئولان باید برای کمک به دولت باشد و مسایل داخلی به نحوی مدیریت شود که مشکلی بر مشکلات دولت اضافه نشود.
جبارزاده، لازمه این امر را تدبیر در تمام امور و وحدت و همدلی بین مسئولان دانست و افزود: امروز دولت در شرایط خاصی قرار دارد و باید این اطمینان را به دولت بدهیم که در مسایل داخلی مشکلی نخواهیم داشت.
وی با بیان اینکه دولت با وجود مشکلات و تنگناها، توجه ویژه‌ای به دو مقوله سلامت و امنیت داشته، اظهار داشت: در حوزه امنیت، حفظ ثبات و اقتدار نظام وجهه همت دولت قرار گرفته و امروز دولت جمهوری اسلامی ایران، قوی‌ترین دولت در منطقه است و همه کشورها به این نتیجه رسیده‌اند که بدون هماهنگی و نظر ایران هیچ اتفاقی در منطقه به نتیجه نمی‌رسد.
امروز آذربایجان شرقی جزو امن‌ترین استان‌های کشور است
جبارزاده با بیان اینکه امروز آذربایجان شرقی جزو امن‌ترین استان‌های کشور است، افزود: این موفقیت ثمره وحدت و همدلی مسئولان استان به ویژه اعضای شوراهای تامین شهرستان‌هاست که توجه به این امر باید استمرار داشته باشد.
استاندار آذربایجان شرقی همچنین به اقدامات دولت در حوزه سلامت اشاره کرد و گفت: دولت آبروی خود را در بخش سلامت قرار داده و با وجود مشکلات، هزینه سنگینی را در این بخش متقبل شده که نتیجه آن رضایت‌مندی مردم بوده است.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر تعامل مثبت و محبت‌آمیز دولت با مردم، فرمانداران را به توجه ویژه به این اصل فراخواند و گفت: خوشبختانه امروز فضای صمیمیت بین فرمانداران و مردم استان وجود دارد، اما باز هم باید تقویت شود.
جبارزاده افزود: ارتباط مستمر و تعامل مثبت با مردم، خانواده‌های شهدا و گروه‌های سیاسی جزو خواسته‌های دولت است و مردم نباید در مراجعه به فرمانداری یا سایر ادارات، درها را بسته ببینند. بخشی از مشکلات استان نیازمند پول و اعتبار ویژه‌ای نیستند استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه مشکلات ویژه به کار ویژه نیاز دارد، گفت: حل مشکل اسناد املاک شهر میانه که از سال‌های گذشته وجود داشت یک نمونه از کار ویژه است که با پیگیری فرماندار این شهرستان حل شد و این‌گونه اقدامات باید بیشتر شود.
وی تصریح کرد: بخشی از مشکلات استان نیازمند پول و اعتبار ویژه‌ای نیستند و با اندکی اراده و پیگیری قابل حل هستند که باید فرمانداران در این خصوص اهتمام بیشتری داشته باشند. افراد غیرمرتبط درباره دریاچه ارومیه اظهار نظر نکنند
جبارزاده همچنین با اشاره به بحث احیای دریاچه ارومیه، خاطرنشان کرد: متاسفانه با وجود اینکه عملیات اجرایی این کار بزرگ و علمی از سه ماه پیش آغاز شده اما هنوز هم برخی افراد غیرمرتبط به دلایل مختلف درباره آن اظهار نظر می‌کنند که جایی برای این حرف‌ها وجود ندارد. فرمانداران شخصا برای حل مشکلات مسکن مهر وارد شوند وی، مسکن مهر را از دغدغه‌های مسئولان دولت عنوان کرد و گفت: این طرح مشکل ناخواسته‌ای بود که گریبان‌گیر این دولت شده، اما به هر حال باید سامان‌دهی شود و از فرمانداران می‌خواهم که شخصا مدیریت این موضوع را بر عهده بگیرند تا بتوانیم مردم را از بلاتکلیفی نجات دهیم.
جبارزاده با تاکید بر برخورد جدی با سودجویان در این زمینه، گفت: فرمانداران باید با قدرت از منافع مردم دفاع کنند و اجازه ندهند عده‌ای سودجو، با سرپیچی از تعهدات خود به منافع مردم آسیب بزنند.
در این نشست که معاونان استاندار نیز در آن حضور داشتند، تعدادی از فرمانداران استان به بیان برخی از مشکلات شهرستان‌های حوزه مدیریت خود پرداختند.
همچنین رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان، مدیرکل بازرسی منطقه 5، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان و یکی از کارشناسان فضای سایبری موضوعات مختلف در حوزه کاری خود را تشریح کردند. انتهای پیام/60002/ع40

93/10/17 - 15:43





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 38]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن