تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):همیشه جاهل یا افراط گر و تجاوزکار و یا کندرو و تفریط کننده است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819405065




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

طباطبایی: با اجازه از خاکپور به اردوی عمان نرفتم |اخبار ایران و جهان


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: طباطبایی: با اجازه از خاکپور به اردوی عمان نرفتم
کد خبر: ۴۶۴۵۳۵
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۴ - 07 January 2015


مربی تیم ملی امید کشورمان گفت: به دلیل کارهایی که داشتم با اجازه از خاکپوربه اردوی تیم ملی در عمان نمی‌روم.


هادی طباطبایی در گفت‌وگو با فارس درباره اینکه اسم او به عنوان دروازه‌بان تیم هنرمندان استقلال در دربی هنرمندان که فردا در کیش برگزار می‌شود گفت: به دلیل کارهایی که دارم نمی‌توانم فردا در بازی کیش حاضر باشم .


وی در مورد اینکه چرا همراه با تیم ملی امید راهی عمان نشده ادامه داد: به دلیل کارهایی که داشتم دو سه روز از خاکپور اجازه گرفتم تا به عمان نروم و در تهران پیگیر کارهایم هستم.


طباطبایی درباره وضعیت اردویی تیم ملی امید گفت: پیش از این قرار بود اردوی عمان یازده روزه باشد اما برای اینکه فرصت را از دست ندهیم و به دلیل اینکه از همه ظرفیت‌هایمان استفاده کنیم اردوی عمان را محدود کردیم البته دو مرحله اردوی چهار روزه هم برگزار کردیم و بازیکنان دیده نشده که در لیگ یک یا دو هستند را به اردو دعوت کردیم که این اتفاق خوبی است و البته اتفاق مهم این است که یکسری از این بازیکنان را به فوتبال ایران معرفی کنیم و موضوع دیگر انگیزه‌ای است که آنها می‌گیرند البته لیستی که اعلام می‌شود باز هم لیست نهایی نیست و باز هم در صورتی که بازیکن مورد نیازی بود به تیم ملی امید دعوت می‌‌کنیم البته جا دارد که از باشگاه‌ها به دلیل همکاریشان تشکر کنم.


دروازه‌بان اسبق تیم ملی فوتبال کشورمان درباره وضعیت دروازه‌بانان تیم ملی در جام ملت‌های آسیا گفت: در سال‌های گذشته نه تنها در پست دروازه‌بان بلکه در همه پست‌ها ضعف داشتیم و به خاطر عدم بازیکن سازی به نوعی فوتبال ما تهی شد. البته حقیقی در جام جهانی اعتماد به نفس خوبی گرفت هرچند که نباید از دروازه‌بانی مثل مهدی رحمتی هم غافل شویم. در کل برای تیم ملی در جام ملت‌ها آرزوی موفقیت می‌کنم و این را هم می‌گویم که بازیکنان جدیدی در حال معرفی شدن به فوتبال هستند.












این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 76]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن