تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 1 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس سه روز آخر ماه شعبان را روزه بگيرد و به روزه ماه رمضان وصل كند خداوند ثواب روزه ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801557274




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

۳ بازیکن تیم فوتبال صبایدذ اردوی تیم ملی امید |اخبار ایران و جهان


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: ۳ بازیکن تیم فوتبال صبایدذ اردوی تیم ملی امید
کد خبر: ۴۶۱۷۳۴
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۳ - ۲۱:۳۹ - 28 December 2014


سرپرست تیم فوتبال امید صبای قم با بیان اینکه صبا در صدر جدول لیگ امیدهای کشور قرار دارد گفت: ۳ بازیکن تیم فوتبال صبای قم به اردوی تیم ملی امید دعوت شدند.


وحید نائینی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: کادر فنی تیم ملی فوتبال رده سنی امید کشورمان از ۳ بازیکن صبای قم برای حضور در دور جدید برنامه‌های آماده‌سازی این تیم دعوت کرد.


وی افزود: با حضور کادر فنی جدید در تیم ملی فوتبال امید المپیک ایران ۳ بازیکن جدید از تیم فوتبال صبای قم به اردوی انتخابی این تیم دعوت شده‌اند و این بازیکنان باید تمام توان خود را برای نشان دادن قابلیت‌های فنی به مربیان خود به کار بگیرند تا در مقدماتی المپیک ۲۰۱۶ به میدان بروند.


سرپرست تیم فوتبال امید صبای قم گفت: اردوی انتخابی تیم ملی فوتبال رده سنی امید کشورمان با حضور ۳۵ بازیکن جدید آغاز می‌شود و بازیکنان دعوت شده به این اردو از استان‌های خوزستان، تهران، قم، البرز، اصفهان، گیلان و آذربایجان شرقی هستند.


نائینی بیان داشت: بر این اساس از تیم فوتبال صبای قم ۳ بازیکن یعنی محمدرضا قدرتی‌پور به عنوان دروازه‌بان به همراه داود بهادری و امید قربانی به تیم ملی دعوت شد‌ه‌اند در حالی که قربانی تخصص بازی در دفاع چپ و بهادری تخصص بازی در دفاع راست را دارد.


وی عنوان کرد: اردوی انتخابی تیم ملی امید تا ۱۱ دی ماه ادامه دارد و بازیکنان صبا تلاش می‌کنند نظر مربیان تیم ملی امید را برای حضور در ادامه مراحل انتخابی جلب کنند.


سرپرست تیم فوتبال امید صبای قم تصریح کرد: تیم فوتبال امید صبای قم در فاصله ۲ هفته مانده به پایان دور گروهی مسابقات لیگ دسته اول امیدهای کشور در صدر جدول قرار دارد اما تیم‌های گیتی پسند اصفهان و فولاد یزد هم امتیاز هستند و تنها تفاضل گل تعیین کننده تیم‌های اول تا سوم بوده است.


نائینی خاطرنشان کرد: تیم امید صبای قم این هفته در لیگ فوتبال امیدهای کشور در مسابقه‌ای خانگی برابر تیم انتهای جدولی قشقایی شیراز به میدان می‌رود و امیدوار است با کسب ۳ امتیاز این بازی صعود خود را به دور دوم مسجل کند.












این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 138]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن