تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):بهترین چیزی که بنده بعد از شناخت خدا به وسیله آن به درگاه الهی تقرب پیدا می کند، ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819082386




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اختصاص 12 میلیارد تومان برای مستمری دائم دانش آموزان شین آبادی


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: اختصاص 12 میلیارد تومان برای مستمری دائم دانش آموزان شین آبادی
نماینده مردم پیرانشهر گفت که کمیسیون بهداشت و اجتماعی مجلس تصویب کردند که 12 میلیارد تومان برای مستمری مادام‌العمر دانش آموزان شین آبادی اختصاص پیدا کند.
به گزارش نامه نیوز، رسول خضری در حاشیه جلسه علنی امروز در جمع خبرنگاران گفت: از ابتدای حادثه آتش سوزی در مدرسه‌ای در شین‌آباد ما به دنبال آن بودیم که مستمری مادام‌العمری برای دانش آموزان شین آبادی اختصاص پیدا کند که علیرغم تمامی پیگیری‌ها در دولت دهم چیزی دستگیرمان نشد.


وی افزود: دولت یازدهم در لایحه 93 چنین موضوعی را لحاظ نکرده و حتی در مجلس نیز علی رغم پیشنهادات ما به تصویب نرسید. اما امسال خوشبختانه با مصوبه هیات دولت در لایحه بودجه ردیفی به عنوان مستمری دانش آمزوان شین آبادی لحاظ شده است.

وی افزود: این مستمری برای 29 دانش آموز شین آبادی است که دچار حادثه شده‌اند که از این تعداد دو دانش آموز فوت کردند و یک نفر دچار سوختی سطحی شد و 26 دانش آموز سوختگی عمیق دارند. اما با این وجود دولت مستمری مادام‌العمر را برای تمامی 29 دانش آموز حادثه دیده اختصاص داده است.

به گفته‌ی خضری مبلغ پیشنهادی دولت در لایحه بودجه، 8 میلیارد تومان است که ما می‌خواهیم ردیف دائمی و مادام‌العمر وجود داشته باشد.

این عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس همچنین گفت: پیشنهاد ما افزایش این میزان اعتبار به 12 میلیارد تومان است که در کمیسیون بهداشت و اجتماعی روز گذشته به تلفیق رسید و قرار است در کمیسیبون تلفیق نیز به تصویب برسد تا به لطف خدا بعد از تصویب در صحن علنی این دانش‌آموزان مستمری مادام العمر، کافی و آبرومندی داشته باشند.

خضری یاد آور شد که این مستمری از محل ردیف بیمه تامین اجتماعی روستاییان تامین می‌شود.

نماینده مردم پیشرانشهر همچنین گفت:‌ در کمیسیون بهداشت پیشنهاد کردیم که صفر تا صد هزینه‌های درمانی، دارویی و حتی آزمایشگاهی جانبازان شیمیایی رایگان شود تا آنها بتوانند هزینه‌هایشان را تامین کنند.



منبع: ایسنا


۱۷ دی ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 78]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن