تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم را رها مكن حتى اگر بعدش شعر باشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819003684




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مددجویان ایرانشهری سال آینده صاحب خانه می شوند


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: مددجویان ایرانشهری سال آینده صاحب خانه می شوند
با اتمام پروژه احداث ۱۰۰ واحدی مسکن مهر برای مددجویان تحت حمایت این نهاد تا سال اینده تعداد زیادی از خانواده های تحت پوشش این نهاد صاحب خانه می شوند.


محمدعلي تراقويي رییس کمیته امداد حضرت امام خمینی(ره) شهرستان ایرانشهر بابيان اين خبر گفت: عمليات احداث مسکن مهر مددجويان تحت حمايت با همکاري کميته امداد امام خميني (ره) در دست اقدام است و تاکنون اين پروژه ۵۷ درصد پيشرفت فيزيکي داشته است.وی افزود: زیر بنای هر یک از واحد های در دست احداث ۷۵ مترمربع است و تا کنون برای این پروژه به ميزان ۶ ميليارد ريال هزينه شده است.وي ادامه داد : فاز نخست اين پروژه بزرگ در قالب ۲ هکتار زمين و زيربناي ۸ هزار مترمربع در ۶ ماهه نخست سال ۹۴ افتتاح و مورد بهره برداري قرار مي گيرد. تراقويي اذعان کرد: طي سال گذشته نیز تعداد ۱۲ خانواده تحت پوشش اين کميته در اين شهرستان صاحب مسکن شدند که بخشي از آن در قالب پروژه مسکن مهر بود.وي گفت: کميته امداد شهرستان ايرانشهر پروژه مسکن مهر را با کمک متخصصان عمران و معماري در حال احداث دارد و اميدواريم با تلاش اين عزيزان و حمايت خوب مسئولان پروژه مسکن مهر و تأمين تسهيلات مسکن مهر در موعد مقرر به بهره‌برداري برسد.تراقويي افزود: کميته امداد امام خميني (ره) به ازای هر واحد از مسکن مددجويان مورد حمايت کمک هايي به صورت بلاعوض و با مشارکت در قالب تسهيلات بانکي در اختيار آنها قرار مي‌دهد.

منبع : جوان آنلاين



تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 85]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن