تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):يا على هرگاه عالِم با تقوا و توبه كار نباشد، موعظه اش از دل مردم مى لغزد همچنانكه ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820871311




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پيام هفته وحدت، يکپارچگي و همگرايي مسلمانان است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۷ دي ۱۳۹۳ (۹:۲ق.ظ)
استاندار مرکزي: پيام هفته وحدت، يکپارچگي و همگرايي مسلمانان است استاندار استان مرکزي در پيامي ضمن تبريک هفته وحدت، پيام اين هفته را يکپارچگي، همگرايي، برادري و برابري مسلمانان دانست.
به گزارش خبرگزاري موج، محمد حسين مقيمي در اين پيام که نسخه اي از آن در اختيار موج قرار گرفته، بيان کرده است است: هفته پرشکوه وحدت يادگار پير فرزانه انقلاب، حضرت امام خميني (ره) است و پيام اين هفته اين است که مسلمانان همه با هم برادرند و با دست اتحاد و ذهن هوشيار، در سايه دستورات پيامبر خدا و عترت پاک آن حضرت، مجال از تفرقه افکني بيگانگان بگيرند.
وي در اين پيام ادامه داده است: همه ما مسلمانان بايد در سايه قرآن کريم، سنت و سيره رسول اکرم (ص)، وحدت و يکرنگي خود را حفظ کنيم و درسايه امامت و ولايت، صراط مستقيم جمهوري اسلامي را بپيماييم و جز در مقابل خدا و رسولش براي کسي سرخم نکنيم.
استاندار استان مرکزي در اين پيام خاطر نشان کرده است: هفته وحدت، ايام شادي بخش مسلمانان و ولادت باسعادت حضرت ختمي مرتبت محمد مصطفي (ص) و سلاله پاکش حضرت امام جعفر صادق (ع) است و بسيار به جاست که مسلمانان، نغمه‌هاي تازه اي آغاز کنند و به سمت همگرايي و اتحاد گام بردارند.
مقيمي افزوده است: حضرت محمد (ص) پيام آور صلح، دوستي، مودت و مهرباني بود که کلامش اعجاز عشق و وجود پر برکتش بهانه آفرينش است و آمده بود تا همه را به خدا، رسول، قبله و کتاب واحد فراخواند و پيام الهي «واعتصموا به حبل الله جميعاً و لاتفرقوا» را بياورد و ترويج کند، پيامي از جنس نور که مي‌توان با آن از دنياي تاريک جهل و ظلم و عداوت گذشت و به گلستان همدلي و هم رأيي رسيد.
وي بيان کرده است: هفته اي که به تدبير حضرت امام خميني (ره)، هفته وحدت ناميده شده است، تکرار و تقويت مکرر يک انديشه و خط فکري است که بي ترديد تنها راز ماندگاري اقتدار و استقلال مسلمين و گسترش اسلام خواهي و توحيد است.
استاندار استان مرکزي ادامه داده است: از محضر کبريايي حضرت حق مسئلت مي‌نمايم که همه ما را در ظل توجهات حضرت بقيه الله الاعظم حضرت مهدي موعود (عج) و پيروي از رهنمودهاي حکيمانه مقام معظم رهبري براي خدمت به انقلاب و نظام مقدس جمهوري اسلامي موفق و ثابت قدم بدارد.
مقيمي در اين پيام فرارسيدن هفته وحدت و ميلاد خجسته حضرت ختمي مرتبت، رحمت و سعادت کل بشر، حضرت محمد مصطفي (ص) و ولادت فرخنده پيشواي صالحين و صادقين، حضرت امام صادق (ع) را به تمامي امت اسلامي، به ويژه مردم شريف و نجيب استان مرکزي تبريک و تهنيت گفته است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 25]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن