تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):لباس پاكيزه غم و اندوه را مى برد و موجب پاكيزگى نماز است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819689563




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

موشک فاتح ۱۱۰ هر نقطه از اسرائیل را هدف قرار می‌دهد


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: موشک فاتح ۱۱۰ هر نقطه از اسرائیل را هدف قرار می‌دهد


یک وبگاه خبری، تحلیلی صهیونیست در مطلبی نوشت: صنایع نظامی ایران با اختصاص زمان‌ زیاد راکت‌ها و موشک‌های پیشرفته تهاجمی می‌سازد. ایران مایل است با چند سناریوی سیاسی و نظامی، ما را نابود کند. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، وبگاه «آلگمینر» با اشاره به توان موشکی ایران نوشت: موشک فاتح 110 که ایران آن‌را ساخته است، برد کافی را برای ضربه زدن به هر نقطه در (رژیم) اسرائیل  از شمال گرفته تا جنوب دارد.

وبگاه آلگمینر

  این وبگاه صهیونیستی با اذعان به توان بالای بخش نظامی ایران نوشت:ایران در حالی سرگرم مذاکرات هسته‌ای در وین و ژنو است که صنایع نظامی این کشور با اختصاص زمان‌های زیاد راکت‌ها و موشک‌هایی پیشرفته تهاجمی می سازد و البته این رویکرد بخشی از سیاست‌های ایران برای ارتقاء جنگ افزارهای خود و رساندن آن به دست حماس و حزب‌الله است.

آلگمینر افزود: برنامه ریزان نظامی اسرائیل هم اینک آشکارا به چالش‌های جدیدی که پدید آمده‌اند وقوف دارند و ضرورت دارد تا در برابر امیال ایران در نابودی اسرائیل دفاع لازم را اتخاذ کنند.
  تلاش صهیونیست ها برای مظلوم نمایی و اشاعه ایران هراسی در شرایطی ادامه دارد که رژیم صهیونیستی علاوه بر برخورداری از جدیدترین و مخرب ترین تجهیزات و سلاح های کشتارجمعی، بزرگترین زرادخانه سلاح های هسته ای در منطقه را دارد و مقامات صهیونیستی، بارها تهدید به حمله نظامی علیه ایران کرده اند.
فاتح 110، موشکی تک مرحله‌ای، سوخت جامد و زمین به زمین است. این موشک که وحشت صهیونیست ها را مضاعف کرده، 8 متر و 86 سانتیمتر طول دارد.


سه شنبه ۱۶ دی ۱۳۹۳ - ۱۷:۰۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 35]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن