تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):عبادت هفتاد جزء است و بالاترین و بزرگترین جزء آن کسب حلال است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819843259




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تاکنون 25 اثر به دبیرخانه همایش سراسری شعر ایتام در لنگرود رسید


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: تاکنون 25 اثر به دبیرخانه همایش سراسری شعر ایتام در لنگرود رسید خبرگزاری پانا:تاکنون 25 اثر به دبیرخانه همایش سراسری شعر ایتام «شعر من چتری برای تو» در لنگرود رسید.
۱۳۹۳ سه شنبه ۱۶ دي ساعت 15:40

خبرگزاری پانا+همایش

  به گزارش خبرگزاری پانا،محمد محمدی بندری، مسئول انجمن ادبی حافظ لنگرود، صبح امروز طی گفت‌وگویی افزود: نخستین همایش سراسری شعر ایتام با عنوان «شعر من چتری برای تو» 14 اسفند ماه سالجاری در شهرستان لنگرود برگزار خواهد شد. وی با بیان اینکه رایانامه (ایمیل) اعلام شده در فراخوان و پوستر همایش شعر ایتام «شعر من چتری برای تو» با مشکل مواجه شده و از اعتبار ساقط می باشد، افزود: علاقمندان می‌توانند آثار خود را به پست الکترونیکی [email protected] ارسال کنند. مسئول انجمن ادبی حافظ شهرستان لنگرود با اشاره به اینکه این همایش در دو بخش شعر کلاسیک و شعر نو (نیمایی، آزاد و...) برگزار می شود، ادامه داد: شاعران علاقمند می‌توانند در هر دو بخش حداکثر 2 اثر تا 30 بهمن ماه ۹3 به دبیرخانه این همایش واقع در لنگرود - پارک فجر - اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ارسال و یا با تکمیل فرم ثبت‌نام همایش و کسب اطلاعات بیشتر به پایگاه اطلاع‌رسانی langroudhafez.blogfa.com مراجعه کنند. بندری خاطرنشان کرد: این همایش از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان لنگرود و با همکاری انجمن شعر و ادب حافظ و موسسه خیریه الزهرا (سلام الله علیها) این شهرستان برگزار خواهد شد. وی در پایان اظهار کرد: به شش اثر برگزیده هیات داوران، جوایز نفیس، لوح تقدیر و تندیس همایش و نیز به 20 اثر منتخب لوح تقدیر و جوایزی به رسم یاد بود اهدا خواهد شد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 27]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن