تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بدانيد كه هر كس در راه حق از دنيا برود، به بهشت و هر كس در راه باطل از دنيا برود، ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819654575




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سه هزار دستگاه موتور برقي پيش فروش شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۶ دي ۱۳۹۳ (۱۵:۰ب.ظ)
سه هزار دستگاه موتور برقي پيش فروش شد مدير پروژه موتور برقي از پيش فروش 3 هزار دستگاه موتور برقي خبر داد.
به گزارش خبرگزاري موج، حسين افشين، مدير پروژه موتور برقي، گفت: تاکنون 3 هزار دستگاه موتور برقي توسط مردم و تعدادي از سازمان ها پيش خريد شده است، سازمان هايي که ناوگان موتوري شان را با موتورهاي برقي تجهيز کرده اند در حال حاضر در حال انتخاب مدل موتورسيکلت ها هستند و واگذاري اين موتورها هم در چند ماه آينده انجام مي شود.
به گفته او پست جمهوري اسلامي ايران و همچنين شرکت بادپا دو سازماني هستند که براي خريد موتورهاي برقي اقدام کرده اند.
افشين در مورد قيمت موتورهاي برقي وارداتي، گفت: قيمت گذاري موتورهاي برقي بسته به قدرت و توان آنها است، در همه کشورهاي دنيا هم همينطور است. در دنيا موتورهاي برقي 500 دلاري هم به فروش مي رسد، اما؛ توان آنها هم 500 وات است.
اين موتورهاي 500 دلاري مناسب اين است که مثلا فردي با آن از خانه تا مدرسه يا دانشگاه برود و قابليت استفاده مستمر در شهر و به ويژه استفاده به عنوان ابزار کار را ندارد. علاوه بر اين موتور برقي 500 واتي براي استفاده در تهران مناسب نيست و بر اساس بررسي هاي کارشناسي که انجام شده موتوري که کمتر از 3 هزار وات توان داشته باشد براي استفاده در تهران کشش ندارد.
مدير پروژه موتور برقي، تاکيد کرد: واگذاري موتورهاي برقي در تهران يک پروژه زيست محيطي و در راستاي کاهش آلودگي هواي تهران و طبق مصوبه شوراي شهر تهران انجام مي شود و همه موتورسازان مي توانند با دريافت تاييديه هاي لازم از فرصتي که براي واگذاري اين موتورها به صورت اقساط بلند مدت و از طريق بانک شهر فراهم شده، اقدام کنند.
او ادامه داد: واردات و فروش موتورهاي برقي در انحصار هيچ شرکت يا نمايندگي خاصي نيست و تمام واردکنندگان و توليدکنندگان موتور مي توانند در اين زمينه فعاليت کنند، اما؛ تسهيلات بلند مدت تنها به موتورهايي تعلق مي گيرد که تست فني شده باشند و کيفيت و قدرت آنها براي استفاده در تهران مطابق استانداردها باشد.
افشين افزود: توان موتورهاي برقي با قيمتشان ارتباط مستقيم دارد، وقتي موتور 3000 هزار وات است قيمتش به طور ميانگين جهان بين 2500 تا 3500 دلار است، به همين دليل هم ما به موتورهايي که توان و کارايي لازم براي استفاده در تهران را ندارند تاييديه هاي کارشناسي لازم را نداديم چرا که معتقديم براي اينکه موتورسواران که موتورهاي آلاينده بنزيني را با موتورهاي پاک برقي تعويض کنند بايد محصول با کيفيتي به دستشان برسد.
به گفته مدير پروژه برقي، پيش بيني تسهيلات 7 ميليون توماني با دوره باز پرداخت سه ساله و بدون بهره بانکي براي خريداران موتورهاي برقي به اين دليل است که امکان خريد اين موتورها براي گروه هاي کم درآمدتر جامعه به ويژه افرادي که با موتور کار مي کنند فراهم شده است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 85]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن