تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):علم میراث گرانبهائی است و ادب لباس فاخر و زینتی است و فکر آئینه ای است صاف.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804517644




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آمده ایم بهترین نماینده هندبال ایران باشیم


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: دروزاه بان تیم ملی هندبال: آمده ایم بهترین نماینده هندبال ایران باشیم خبرگزاری پانا: سعید برخورداری ابراز امیدواری کرد تیم جوان ایران بتواند در جام جهانی هندبال بدرخشد.
۱۳۹۳ سه شنبه ۱۶ دي ساعت 12:07

خبرگزاری پانا+هندبال

به گزارش خبرگزاری پانا، تیم ملی هندبال ایران یکی از دو تیم تازه وارد به مسابقات جهانی هندبال 2015 در قطر است .آنها بعد از کسب عنوان سومی مسابقات قهرمانی آسیا 2014 در بحرین موفق به کسب جواز حضور در رقابتهای جهانی شدند که ژانویه در قطر برگزار می شود.اما به رغم این موفقیت بی سابقه ، فدراسیون هندبال ایران تصمیم گرفت تا به جای رافائل بهترین بازیکن سال 1999 جهان از دید IHF ، هدایت تیم ملی هندبال خود را به بوروت ماچک سرمربی تیم قطر در مسابقات جهانی 2013 بسپارد.حالا ایرانی ها همراه با بوسنی و هرزگوین تیم های شگفت آوری هستند که برای اولین بار در رقابتهای جهانی هندبال به میدان می روند اگرچه آنهایی که مسابقات جهانی هندبال را دنبال می کنند می دانند که رسیدن به مسابقات جهانی کار ساده ای نیست. سعید برخورداری دروازه بان 25 ساله تیم باشگاهی ثامن الحجج سبزوار درباره حضور ایران در پیکار های جهانی می گوید «هسته تیم فعلی ایران ، اعتبار و شخصیت اصلی خود را برای اولین بار در رقابتهای قهرمانی جوانان جهان در سال 2007 در بحرین به دست آورد جایی که تیم ایران در جایگاه دهم جهان قرار گرفت. به جرات می توان گفت این نقطه شروع هندبال مدرن ایران بود.دو سال بعد ما در مسیر مسابقات جهانی ناکام ماندیم اگرچه اسپانیا را 36 بر 35 و تونس را 38 بر 26 شکست دادیم. اما این نسل آرام آرام بزرگ شد و سال به سال تجربیات گرانقدری را اندوخت تا اینکه امروز اینجا هستیم یعنی در مسابقات قهرمانی بزرگسالان جهان ؛ هجده نفر از بیست و هشت بازیکن حاضر در لیست موقت تیم ملی ایران همانهایی هستند که سال 2007 با هم در مسابقات جهانی جوانان بودند بازیکنانی23 تا 26 ساله! و این در حالی است که تنها دو تن از ملی پوشان تیم ایران بالای سی سال سن دارند و این یعنی ایران یکی از جوانترین تیم های حاضر در مسابقات است. با این اوصاف این رقابتها برای ایران کانونی برای کسب تجربه است و قرار نیست که ما در این مسابقات به راحتی تسلیم شویم . برخورداری افزود: "از این که رویداد جهانی 2015 قطر رویداد دشواری است شکی نداریم اما ما آمده ایم که در کنار کسب تجربه بهترین نمایش خود را به اجرا بگذاریم . ما تیم ناشناخته ای هستیم اما این دلیل ضعیف بودن ما نیست . تیم ملی هندبال ایران برای اثبات شایستگی اش رهسپار قطر می شود و می خواهد ثابت کند که می تواند همپای سایر قدرتهای هندبال جهان باشد. »
ایران در گروه B این مسابقات در کنار کرواسی، بوسنی و هرزگوین، مقدونیه، اتریش و تونس قرار دارد. در همین رابطه سعید برخورداری معتقد است که ایران کم شانس نیست و می تواند سایر تیمهای گروه را بیازارد« برای ما هدف نهایی این است که جزو 4 تیم بالای گروه باشیم و بتوانیم به دور بعدصعود کنیم. ما نیامده ایم که در پارک قدم بزنیم بلکه آمدیم تا بهترین نماینده هندبال ایران باشیم .من ایمان دارم که ما می توانیم تونس و یا حتی اتریش را شکست دهیم و امیدوار باشیم که دو تیم بالای جدولی به ما برای صعود کمک کنندهرچند که هیچ کدام از تیمهایی که در گروه ما هستند ضعیف نیستند البته حساب کرواسی کاملا جداست چون آنها می توانند حتی فینالیست شود . برخورداری به شانس بالای بازیکنان هندبال ایران برای عضویت در تیم های مطرح اروپایی هم اشاره کرد «من هم می دانم که چشم مربیان و مسئولین تیم های مطرح دنیا به قطر دوخته شده تا بازیکنان ستاره و پدیده های جدید را از بین اعضای تیم ملی ایران شناسایی کنند البته ما امروز هم سه بازیکن ایرانی داریم که در حال حاضر در اروپا بازی می کنند . سید علیرضا موسوی ، محسن بابا صفری (برای تیم تاتابانیا) و سعید پور قاسمی (برای مزوکوشت مجارستان) که به اعتقاد من ما میتوانیم بیشتر از این هم در اروپا بازیکن داشته باشیم.هندبال ایران برای پیدا کردن جایگاهی شایسته خود در صحنه بین المللی می تواند مثل تیم ملی والیبال کشورمان شگفتی ساز باشد. همانطور که انها در سال 2014 شگفتی ساز جهان بودند و در پایان مسابقات قهرمانی جهانی 2014 در لهستان به مقام ششمی رسیدند .،و یا حتی وقتی که ابرقدرت های سنتی والیبال جهان را مبهوت کردند و به مقام چهارمی لیگ جهانی رسیدند. "آنچه والیبال ایران انجام داد شگفت آور بود همین برای ما یک منبع الهام بخش و نمونه کاملی است که ما ایرانی ها هرجا بخواهیم میتوانیم موفق باشیم ورزش و غیر ورزش هم ندارد فقط کافی است که خوب برنامه ریزی کنیم و زیاد تلاش کنیم . در والیبال فدراسیون کشور ما ،یکی از بهترین مربیان جهان یعنی خولیو ولاسکو را کنار تیم گذاشت آنها به ولاسکو زمان دادند و هرچه می خواست برایش فراهم کردند انها ابتدا بیشتر از حد خود در مسابقات بین المللی نشان دادند و چندی بعد قوی تر شدند و پیشرفتشان چشمگیر شد . سعید برخورداری که با تیم ثامن الحجج سبزوار ، اخیرا در مسابقات جام باشگاههای آسیا در قطر حاضر بود ششمین سفر خود به دوحه را تجربه می کند . او می گوید «سال به سال شما می توانید تغییر را در چهره شهر دوحه ببینید. من گرمای مسابقات جهانی هندبال قطر 2015 را از همان مسابقات جام باشگاههای آسیا با دیدن تابلو های بزرگ تبلیغاتی که در سراسر شهر نصب بود حس کردم . از من نپرسید که من چه انتظاری از مسابقات جهانی در قطر دارم چون معتقدم آنها بهترین میزبانی را از این مسابقات به عمل می آورند و همه می دانند که به یک رویداد رسمی مهم با میزبانی ایده آل قدم می گذارند .» 













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 164]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن