تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 2 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):مؤمن شوخ و شنگ است و منافق اخمو و عصبانى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801626816




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مقابل بهترین تیم ایران و آسیا به تساوی رسیدیم/ استعفای من زرگری نبود


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: خوراکچی:
مقابل بهترین تیم ایران و آسیا به تساوی رسیدیم/ استعفای من زرگری نبود
محمود خوراکچی پس از کسب یک امتیاز ارزشمند در خانه گیتی پسند اصفهان از تلاش بازیکنان شهرداری در این دیدار تمجید کرد.
سرمربی تیم فوتسال شهرداری ساوه پس از کسب نخستین امتیاز بعد از شش شکست متوالی در هفته پازدهم به خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران گفت: همه می‌دانند که بازی مقابل تیم پرمهره و قدرتمند گیتی پسند، نه برای ما نه برای یک تیم لیگ برتری و نه برای تیمی در آسیا که برای هر تیمی در سطح اول جهان بازی دشواری است. امروز بچه های ما بازی سختی داشتند و با تلاش مضاعف توانستند نتیجه بگیرند. قصد ندارم از تیم خودم تعریف کنم.

 نه کری می‌خوانیم و نه از خودمان تعریف می کنیم ولی امروز توانستیم در خانه بهترین تیم ایران و آسیا مقاومت کنیم و از اين تيم يك امتياز بگيريم.
 
وي افزود: به این دلیل از تیم خود راضی هستم که به معنی واقعی همدل بودیم و با همین موج همدلی حریفمان را تحت فشار گذاشتیم. موقعیت های ما بیشتر از گیتی پسند نبود اما چیزی هم از آنها کم نداشتیم و این نشان می‌دهد که بازی با منطقی ارائه دادیم و از سوی دیگر من شناخت کاملی نسبت به گیتی پسند داشتم و در طول هفته آنالیز حرفه ای روی این تیم انجام دادیم و بازیکنان ما با تک تک کارهای گیتی پسندی ها آشنا بودند و می دانستند چگونه مقابل آنها بازی کنند. عملکرد خوبی بود.

 بیشتر از جیزی که خودم فکر می کردم خوب بودیم. ما ۱۱ بازی دیگر داریم و ۳۳ امتیاز روبروی خود می بینیم و تلاش خواهیم کرد حداکثر امتیاز را کسب کنیم تا اگر شده با تفاضل گل هم در لیگ بمانیم.
 
بازگرداندن من به دليل  درایت هیئت مدیره بود
 
خوراكچي در خصوص استعفای هفته گذشته اش از شهرداری ساوه اعلام کرد: استعفایم نه به خاطر شوک به تیم بود و نه زرگری بود. من واقعا استعفا دادم ولی برگرداندن من به کادر فنی شهرداری ساوه درایت هیئت مدیره را نشان می‌دهد که با استعفای من مخالفت کردند. چون اگر از فعالیت های من و کادر فنی در تیم شهرداری آگاهی نداشتند، استعفا را قبول می کردند اما نشان دادند که می دانند من به زمان بیشتری نیاز داشتم . به هیئت مدیره و هواداران تبریک می‌گویم و تشكر مي كنم و که با باخت هفته گذشته از ما حمایت کردند.


انتهاي پيام/








تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 55]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن