تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر که خدا را، آنگونه که سزاوار اوست، بندگى کند، خداوند بیش از آرزوها و کفایتش ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820272909




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فعاليت هاي اشتغال زايي و توانمندسازي کميته امداد ستودني است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۶ دي ۱۳۹۳ (۱۲:۳۹ب.ظ)
فعاليت هاي اشتغال زايي و توانمندسازي کميته امداد ستودني است مديرکل کميته امداد استان لرستان به همراه نماينده مردم شهرستان هاي سلسله ودلفان در مجلس شوراي اسلامي از کميته امداد شهرستان الشتر بازديدکردند.
به گزارش خبرگزاربي موج، اين ديدار با حضور سوري نماينده مردم شهرستان هاي سلسله و دلفان در مجلس شوراي اسلامي و مدير کل کميته امداد استان به منظور بررسي موانع و مشکلات و همچنين ارائه راهکار هاي مناسب جهت خدمت رساني بهتر به مددجويان صورت پذيرفت.
در ابتدا اين بازديد مدير کميته امداد شهرستان الشتر گفت: حضور رو در رو در مسئولين و کارکنان ادارات شهرستان با نمايندگان مجلس و همچنين مسئولين بلند مرتبه استان مي تواند کمک شاياني به مسئوليت پذيري و اشتياق به کار کارمندان نمايد.
صفر علي فلاحي راد با بيان عملکرد امداد اين شهرستان در سال جاري و بر شمردن مشکلات کميته امداد اين شهرستان در امر خدمت رساني به محرومين خواهان کمک و توجه بيشتر از سوي نمايندگان مجلس شوراي اسلامي به امداد اين منطقه شد.
در ادامه مدير کل کميته امداد استان لرستان ضمن قدرداني از نماينده مردم شهرستان هاي سلسله و دلفان در مجلس شوراي اسلامي به دليل حسن توجه ايشان به کميته امداداز حضور ملموس و پر رنگ ايشان در عرصه هاي متعدد امداد قدرداني نمود و وجود ايشان را براي کميته امداد لرستان غنيمت دانست.
در ادامه حجت الله سوري نماينده مردم شهرستان هاي سلسله و دلفان در مجلس شوراي اسلامي خدمت به محرومين را از اهم کارها و در صدر رئوس برنامه هاي خود اعلام داشت و فعاليت هاي امداد را در حوزه ي اشتغال زايي ستود.
سوري اظهار اميدواري کرد که امداد در عرصه هاي مختلف بخصوص اشتغال زايي بتواند مثمر ثمر باشند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 21]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن