تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 11 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام جواد (ع):سه چیز است که هر کس آن را مراعات کند ، پشمیان نگردد : 1 - اجتناب از عجله ، 2 - مشورت ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803338186




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شهر صنعتی کاوه ساوه قلب تپنده اقتصاد کشور


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: شهر صنعتی کاوه ساوه قلب تپنده اقتصاد کشور خبرگزاری پانا: شهر صنعتی کاوه با بیش از سه هزار هکتار در فاصله 100 کیلومتری جنوب غربی تهران و 15 کیلومتری شهر ساوه در سال 52 راه اندازی شده است. کاوه بزرگترین شهر صنعتی کشور و خاورمیانه محسوب می شود که بیش از 550 واحد تولیدی و صنعتی کوچک و بزرگ در آن فعال هستند.
۱۳۹۳ سه شنبه ۱۶ دي ساعت 12:27

خبرگزاری پانا+شهر صنعتی کاوه ساوه قلب تپنده اقتصاد کشور

به گزارش خبرگزاری پانا، دسترسی آسان به سایر نقاط ایران به لحاظ وجود جاده‏ های ترانزیت، مجاورت با فرودگاه بین‏ المللی امام خمینی (ره) و آزاد راه ساوه – تهران و ساوه - همدان، برخورداری از مزایای منطقه ویژه اقتصادی و تاسیسات زیربنائی مناسب و دسترسی به خطوط راه‏ آهن سراسری شهر صنعتی کاوه را به قطب بزرگ صنعتی بین ‏المللی تبدیل کرده است.
نماینده مردم شهرستان های ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار پانا، گفت: شهر صنعتی کاوه در ساوه با برخورداری 550 واحد تولیدی و صنعتی قطب صنعت کشور به شمار می رود.
شهلا میرگلوبیات عمده کالاهای تولیدی شهر صنعتی کاوه را، شامل محصولات فلزی، کانی، غذایی، دارویی، شیمیایی، برق، الکترونیک، سلولز و نساجی عنوان کرد.
وی ادامه داد: شهر صنعتی کاوه نبض طپنده اقتصاد کشور محسوب می شود که با تولید و صادرات آن به اقصی نقاط کشور و جهان جدای از توسعه اقتصادی، نقش بسزایی در اشتغال و پویایی اقتصاد دارد.
نماینده مردم شهرستان های ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: شهر صنعتی کاوه دارای تمامی امکانات و تاسیسات زیربنایی شهری و صنعتی مانند تصفیه خانه فاضلاب صنعتی، شبکه آبرسانی، شبکه های برق رسانی، گاز، پست و مخابرات، هتل چهار ستاره، خط آهن اختصاصی شهر صنعتی مرتبط با شبکه راه آهن سراسری است.
میرگلوبیات با اشاره به احداث شهرک جدید صنعتی ساوه نیز با یک هزار و 43 هکتار وسعت، خاطرنشان کرد: فاز نخست این شهرک در 163 هکتار با فعالیت پنج واحد صنعتی راه اندازی شده است.
وی با اشاره به منطقه ویژه اقتصادی در کاوه، اظهار داشت: زمینه ارائه خدمات در حوزه صادرات و واردات در این منطقه فراهم شده است.
نماینده مردم شهرستان های ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به این که این مهم برای تسهیل در امور صنعتگران در خصوص صادرات انواع کالاها انجام شده است، گفت: دیگر نیازی به مراجعه صنعتگران و صاحبان صنایع به مرکز استان نیست.
میرگلوبیات بیان کرد: انجام تشریفات مرجوعی کالا و مقصد برای پذیرش ترانزیت خارجی، رویه ترخیص و ورود موقت کالا را از دیگر مزایای این اقدام است.
وی از راه اندازی "پنجره واحد تجاری" در منطقه ویژه اقتصادی کاوه خبر داد و افزود: با ایجاد این پنجره همه دستگاه های اجرایی مرتبط، نمایندگان خود را در این منطقه مستقر کرده و فرآیند انجام امور گمرکی و تجاری در یک محل و به صورت تجمیع شده انجام می شود.
نماینده مردم شهرستان های ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی ابراز داشت: برخی واحدهای تولیدی و صنعتی این شهرستان با مشکلاتی مانند کمبود نقدینگی و سرمایه در گردش مواجه هستند با حمایت مسئولان می توانیم موانع پیش روی توسعه در کارخانجات را رفع کرد.
معاون استاندار مرکزی و فرماندار ساوه نیز گفت: شهر صنعتی کاوه در این شهر با ایجاد فرصت های شغلی و با تولید انواع کالاهای متنوع در امر صادرات خارجی و داخلی فعال بوده و در مسیر رشد و توسعه کشور قدم برداشته است.
محمد بهاروند افزود: شهر صنعتی کاوه از واحدهای تولیدی و صنعتی تاثیرگذار در اقتصاد کشور است.
وی ادامه داد: بیشتر صنایع داخلی و خارجی محصولات مورد نیاز خود را از این واحدها تامین و وابسته به آن هستند.
معاون استاندار مرکزی و فرماندار ساوه بیان کرد: شهرک جدید صنعتی کاوه با امکانات و ظرفیت های مناسب، آماده واگذاری زمین و ارایه خدمات به صاحبان صنایع به منظور هر گونه سرمایه گذاری است.
بهاروند گفت: حمایت از بخش صنعت جدای از ایجاد اشتغال پایدار نقش بسزایی در توسعه اقتصاد، ارتقای تولید داخلی و تقویت بازار صادرات دارد.
دبیر اجرایی خانه کارگر شهرستان های ساوه و زرندیه نیز گفت: استقلال و توسعه هر کشوری مدیون تلاش کارگران است.
مهدی زمانی نوری افزود: در واحدهای تولیدی و صنعتی این شهرستان افزون بر50 هزار نفرکارگر مشغول فعالیت هستند.
وی اظهار داشت: فعالیت واحدهای تولیدی و صنعتی ساوه منجر به اشتغال پایدار و پویایی اقتصاد شده است.
دبیر اجرایی خانه کارگر شهرستان های ساوه و زرندیه بیان کرد: شهر صنعتی کاوه با در اختیار داشتن واحدهای تولیدی و صنعتی نقش به سزایی در رشد و رونق اقتصادی کشور دارد.
زمانی نوری، جلوگیری از واردات بی رویه کالاها را در تقویت تولیدات داخلی، جذب سرمایه و نیز رونق واحدهای تولیدی و صنعتی موثر دانست و گفت: منطقه ویژه اقتصادی نقش به سزایی در توسعه و شکوفایی بخشهای مختلف از جمله اقتصاد و صنعت دارد.
 













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن