تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر که خدا را، آنگونه که سزاوار اوست، بندگى کند، خداوند بیش از آرزوها و کفایتش ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819057807




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ديدار رئيس مجمع تشخيص مصلحت نظام با رئيس مجلس اعلاي عراق


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۵ دي ۱۳۹۳ (۲۰:۳۲ب.ظ)
ديدار رئيس مجمع تشخيص مصلحت نظام با رئيس مجلس اعلاي عراق رئيس مجمع تشخيص مصلحت نظام در ديدار رئيس مجلس اعلاي عراق: در شرايطي که نا امني در هر گوشه از خاک عراق هست، مردم از سراسر کشور به سوي کربلا به راه مي‌افتند و اين رويداد توجه ناظران جهاني به ويژگي‌هاي شيعيان جلب کرد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاري موج، آيت‌الله هاشمي رفسنجاني گفت:"سخاوت و شجاعت را دو ويژگي ممتاز مردم عراق" و بروز آن را در راهپيمايي اربعين امسال دانست.
وي مهرباني با مردم را سرلوحه گفتار و رفتار اهل بيت (ع) خواند و افزود: شيعه واقعي بايد رعايت اخلاق اسلامي و احترام به همنوعان را از تعاليم ائمه(ع) بياموزد .
آيت‌الله هاشمي رفسنجاني گفت: بزرگان شيعه و سني بايد توجه داشته باشند که دشمنان اسلام مسلمانان را به جنگ‌هاي داخلي نکشانند که حاصل آن تقويت گروه‌هاي امثال داعش، بوکوحرام، جبهه النصره، وهابيها و سلفيها مي‌شود.

دشمنان درصدد تضعيف شيعيان
آيت‌الله هاشمي رفسنجاني نقش شخصيت‌ها و مردم کردستان عراق براي حفظ و ثبات امنيت در عراق را مهم و برجسته توصيف کرد و گفت: مطمئن باشيد که دشمنان براي کم کردن برتري نسبي شيعيان در عراق برنامه دارند.
حجت‌الاسلام والمسلمين سيد عمار حکيم نيز در اين ديدار با ارائه گزارشي از برنامه‌هاي اربعين امسال و حضور 20 ميليوني مردم، گفت: همين همگرايي است که دشمنان را عصباني مي‌کند تا دست به اقدامات وحشيانه و تروريستي بزنند و فکر مي‌کنيم بروز گروه‌هايي چون داعش آخرين تلاش‌هاي آنان است.
رئيس مجلس اعلاي عراق همکاري کرد و شيعه براي تداوم امنيت در کشور را ضروري دانست و گفت: اصل براي ما حفظ تماميت ارضي عراق است که با تروريست‌هاي بعثي‌ و داعش مي‌جنگيم.

رويکرد مشترک ايران وعراق در مبارزه با تروريسم
وزير امور خارجه نيز در ديدار با حکيم ، گفت: رويکرد سياستمداران عراقي در گسترش مناسبات با ايران و نيز مقابله با تروريسم به عنوان دشمن مشترک دو کشوررا، راهبردي عنوان کرد.
وي دراين ديدار، با اشاره به "اجتماع بزرگ اربعين در کربلا" به عنوان نماد وحدت بخش اسلامي و انساني، ميهمان نوازي مردم عراق در قبال زائران ايراني راقابل تقدير توصيف کرد.
سيد عمار حکيم، نيز با اشاره به مناسبات راهبردي بين دو کشور، همکاري هاي هرچه بيشتر براي تبديل چالش ها به فرصت براي ملت دو کشور را ضروري برشمرد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 46]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن