تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):غِنا از خود نفاق بر جای می گذارد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820257159




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پروژه خيابان شهيد کاظمي بايد هر چه سريع‌تر بازگشايي شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۵ دي ۱۳۹۳ (۱۵:۴۳ب.ظ)
استاندار قم: پروژه خيابان شهيد کاظمي بايد هر چه سريع‌تر بازگشايي شود استاندار قم گفت: مالکان پلاک‌هاي باقي مانده پروژه شهيد کاظمي هر چه سريع‌تر با شهرداري به توافق برسند؛ وگرنه ماده ۹ اعمال خواهد شد و پروژه در هيچ شرايطي متوقف نمي‌شود.
به گزارش خبرگزاري موج از قم، استاندار قم در جلسه بررسي، برنامه‌ريزي و هماهنگي اجراي پروژه شهيد کاظمي اظهار کرد: پروژه شهيد کاظمي در يکي از مهم‌ترين و استراتژيک‌ترين مناطق قم واقع شده و موجب حل مشکلات ترافيکي و نوسازي و بازسازي بافت فرسوده نيز خواهد شد.
وي افزود: اجراي اصل 44 قانون اساسي و استفاده از ظرفيت بخش خصوصي در پروژه‌هاي شهري، هيچگاه بدون حمايت‌هاي همه جانبه دولتمردان از بخش خصوصي امکان‌پذير نخواهد بود.
حجت‌الاسلام والمسلمين محمد صادق صالحي‌منش بيان کرد: اگر همدلي، همکاري، صميميت و برنامه‌ريزي در پروژه‌ها وجود نداشته باشد، آن طرح پيشرفتي نمي‌کند.
وي بيان کرد: سرمايه‌گذاران بخش خصوصي بر روي زمان‌بندي بسيار حساس هستند و نمي‌خواهند ثروتشان از دست برود.
وي ادامه داد: اگر دستگاه‌هاي امور زيرساختي و نهادهاي دولتي همکاري لازم را نداشته باشند بخش خصوصي هم رغبتي براي سرمايه‌گذاري نخواهد داشت؛ سرمايه‌گذاران همواره به سمت مناطقي مي‌روند که شاهد همکاري همه جانبه باشند.
صالحي‌منش با اشاره به استفاده از سرمايه‌هاي خارجي در کشورهاي حاشيه خليج فارس و پيشرفت‌هاي سريع آنها گفت: اگر نمي‌توانيم در قم سرمايه‌گذار جذب کنيم به دليل مشکلاتي است که بر سر راه بخش خصوصي وجود دارد در حالي که جذابيت‌هاي سرمايه‌گذاري در قم فراوان هستند.
استاندار قم اضافه کرد: قم شاهراه ارتباطي 17 استان ديگر است و سالانه ميليون‌ها نفر به قم مسافرت کرده و يا از آن تردد مي‌کنند و اگر هر کدام از آنها چند هزار تومان هم در اين شهر هزينه کنند ثروت فراواني نصيب قم خواهد شد.
وي با بيان اينکه هزاران گره کور در قم وجود دارد که با همکاري بخش خصوصي قابل باز شدن هستند، گفت: بايد با دل و جان و با تمام وجود بخش خصوصي را پذيرا باشيم و مورد حمايت قرار دهيم.
صالحي‌منش با اشاره به پروژه شهيد کاظمي خاطرنشان کرد: اين طرح در موقعيت بسيار استراتژيکي واقع شده است؛ تملک در قم همواره کار سختي بوده و در اين پروژه، دشوارتر از ساير طرح‌هاست.
نماينده عالي دولت در استان قم گفت: کميته‌اي براي اين پروژه تشکيل شده تا اگر در نهايت با مالکي به توافق نرسيديم، استفاده از ماده 9 در دستور کار قرار گيرد؛ يک سال است بر اساس قانون مي‌توانيم از ابزارهاي قانوني استفاده کنيم، ولي؛ نمي‌خواهيم هيچ کس بدون رضايت باشد.
وي تصريح کرد: مالکان 21 پلاک باقي مانده بايد هر چه سريع‌تر به کميته توافقات پروژه شهيد کاظمي مراجعه کرده و به توافق برسند وگرنه ماده 9 اعمال خواهد شد و پروژه به دليل اعمال نفوذ برخي افراد، متوقف نخواهد شد.
صالحي‌منش با بيان اينکه شرکت‌ها و دستگاه‌هاي مربوط به امور زيربنايي قم بايد هر چه سريع‌تر زيرساخت‌هاي موجود براي پروژه شهيد کاظمي را فراهم کنند، گفت: همه ادارات و دستگاه‌ها موظف هستند هماهنگي لازم را براي تسريع در شروع پروژه به وجود بياورند.
استاندار قم افزود: بخش خيابان پروژه شهيد کاظمي بايد هر چه سريع‌تر بازگشايي شود؛ زيرا گره کوري در ميان خيابان‌هاي شهدا و شهيد منتظري به وجود آمده است.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 17]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن