تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 2 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مؤمن هنگام بى نيازى شكر مى گزارد و منافق هرگاه بى نياز شود طغيان مى كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801625500




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کودک لرستاني ديپلم افتخار مسابقه بين‌المللي نقاشي کودکان «مونتانا» را کسب کرد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۵ دي ۱۳۹۳ (۱۵:۵۲ب.ظ)
کودک لرستاني ديپلم افتخار مسابقه بين‌المللي نقاشي کودکان «مونتانا» را کسب کرد کودک لرستاني ديپلم افتخار مسابقه بين‌المللي نقاشي کودکان «مونتانا» در کشور بلغارستان را تصاحب کرد.
به گزارش خبرگزاري موج، الهه ياراحمدي، دانش آموز 7 ساله دورودي، توانست در مسابقه بين المللي کودکان با موضوع موسيقي و بازي ها آييني که در کشور بلغارستان برگزار شد، ديپلم افتخار را کسب کند.
الهه ياراحمدي که عضو 7 ساله مرکز فرهنگي هنري دورود استان لرستان است سال گذشته نيز در مسابقات بين المللي نقاشي با موضوع محيط زيست در کشور ژاپن موفق به کسب رتبه اول و ديپلم افتخار و نشان ويژه مسابقات هم شده بود.
اداره اطلاع رساني و روابط عمومي آموزش و پرورش لرستان کسب اين موفقيت و افتخار را به خانم ياراحمدي و خانوده ايشان و جامعه فرهنگي و دانش آموز لرستان تبريک عرض مي نمايد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 37]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن