تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):منافق به آنچه مؤمنان بواسطه آن خوشبخت مى شوند، ميلى ندارد، ولى خوشبخت سفارش به تق...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818843059




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس: نیروگاه تبریز امنیت بهداشتی مردم را به خطر انداخته است


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس:
نیروگاه تبریز امنیت بهداشتی مردم را به خطر انداخته است
نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس گفت: متاسفانه فعالیت‌های نیروگاه تبریز امنیت بهداشتی شهروندان و به خصوص ساکنان مناطقی مانند "کجوار" را به خطر انداخته است.

خبرگزاری فارس: نیروگاه تبریز امنیت بهداشتی مردم را به خطر انداخته است



میرهادی قره‌سید رومیانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار داشت: مردم و ساکنان اطراف این واحد نیروگاهی که با گسترش مناطق شهری تبریز در واقع بخشی از تبریز شده و در دل این کلانشهر جا گرفته، از فعالیت‌های آن و تصاعد مواد مضر ناشی از آن در عذاب بوده و از بیماری‌های ریوی و ... رنج می‌برند.
وی در پاسخ به پرسشی مبنی بر نداشتن توجیه اقتصادی موضوع جابه‌جایی این واحد اظهار کرد: اولویت اساسی و اصلی در هر فعالیت اقتصادی، تولیدی و حتی خدماتی سالم، بهداشت مردم است و نظام ما نیز به دنبال فراهم آوردن سلامت جسمانی و روانی اشخاص بوده و است.
قره‌سید در عین حال تاکید کرد: اگر هم موضوع انتقال نیروگاه منتفی باشد باید وزارتخانه‌های مربوطه از جمله بهداشت و نیرو وارد گود شده و با فراهم آوردن امکانات و تخصیص اعتبارات لازم، سلامت و امنیت بهداشتی ساکنان و کسانی که تحت تاثیر فعالیت این واحد هستند را تامین کنند.
رئیس مجمع نمایندگان آذربایجان‌شرقی در ادامه استفاده از فیلتر در سیستم نیروگاه و همچنین نوسازی و به‌روز کردن تکنولوژی این مجموعه را از راهکارهای پیش رو برای رفع مشکلات ناشی از فعالیت این واحد خدماتی عنوان کرد.
انتهای پیام/60001/غ20

93/10/15 - 14:54





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 45]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن