تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 7 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):به راستى كه دانش، مايه حيات دل‏ها، روشن كننده ديدگان كور و نيروبخش بدن‏هاى ناتوان ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

خرید یخچال خارجی

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802421591




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نماینده مردم تبریز در مجلس مطرح کرد کارنامه مدیران آذربایجان‌شرقی روی میز نمایندگان مجلس


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: نماینده مردم تبریز در مجلس مطرح کرد
کارنامه مدیران آذربایجان‌شرقی روی میز نمایندگان مجلس
نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی از برپایی جلسه‌ای برای بررسی کارنامه یک سال و نیمه برخی از مدیران استان به منظور ارزیابی اقدامات و فعالیت‌های آنها طی این مدت خبر داد.

خبرگزاری فارس: کارنامه مدیران آذربایجان‌شرقی روی میز نمایندگان مجلس



علیرضا منادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز با بیان اینکه جلسه بررسی و ارزیابی عملکرد مدیران که با حضور چند تن دیگر از نمایندگان استان برگزار می‌شود، اظهار داشت: در این جلسه عملکرد، فعالیت و اقدامات مدیران در مدت انتصاب‌شان مورد بررسی قرار می‌گیرد.
 
وی همچنین با بیان اینکه تا امروز در مورد عملکرد استاندار آذربایجان‌شرقی نیز بررسی دقیقی نداشته‌ام، افزود: برای نمره دهی به عملکرد آقای استاندار باید بررسی بیشتری داشته باشم و تا امروز ارزیابی دقیقی از این مورد نداشته‌ام، پس از این بررسی به کارنامه استاندار نمره می دهم.
  وجود 2.1 میلیون کارمند در کشور عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود به لزوم کوچک‌سازی دولت اشاره کرد و افزود: دولت می‌خواهد تمام امور را خود به طور مستقیم انجام دهد و همین طور می‌شود که ما دو میلیون و 100 هزار کارمند در کشور داریم.
 
نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: چرا در تبریز باید پنج ناحیه آموزش و پرورش و یک اداره کل عریض و طویل وجود داشته باشد؟ در حالی که برای آموزش و پرورش تبریز تنها یک ناحیه کافی است.
 
منادی با اشاره به اینکه معلم‌ها بدترین وضعیت معیشتی را دارند، افزود: در چنین شرایط شما هر قدر که حقوق معلم را افزایش دهید باز هم به نقطه مطلوب نمی‌رسد.
  بدهی 8 هزار میلیاردی دولت به صندوق تامین اجتماعی وی از بدهی هشت هزار میلیاردی دولت به صندوق تامین اجتماعی خبر داده و گفت: تمام ملت باید بیمه باشند ولی هنوز این را عملیاتی نکردیم و باید رنسانسی اتفاق بیافتد تا از لحاظ علمی و اقتصادی تغییر کنیم.
  کسی که آمده آزمون داده و گزینش شده چه گناهی دارد عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه چرا باید با تغییر دولت، نظام استخدامی هم تغییر کند؟، اظهار کرد: تمام استخدامی‌های الآن، وعده‌های دولت قبلی است که حالا زیر تمام آن وعده‌ها زده می‌شود. کسی که آمده آزمون داده و گزینش شده چه گناهی دارد.
 
منادی با تاکید بر اینکه مسائل استخدامی ما ریشه در مجلس دارد، ادامه داد: باید این مباحث را به خود مردم واگذار کنیم؛ مثلا طرح خرید خدمت را در آموزش و پرورش راه‌اندازی کنیم.
 
نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: قانونگذاری‌های روزانه و اصلاح مداوم بندها باعث شده کمیت ما در قانونگذاری‌ها هر روز بیشتر شده و از سوی دیگر کیفیت کاهش یابد.
 
وی تصریح کرد: حاکمیت باید اعتماد مردم را جلب کند چرا که اگر اعتماد مردم به حاکمیت از بین برود این موضوع خیلی خطرناک است.
  دنیا از بمب اتم ما نگران نیست بلکه از رشد علمی ما واهمه دارد نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه دنیا از بمب اتم ما نگران نیست بلکه از رشد علمی ما واهمه دارد، گفت: 108 سال است که قانون اساسی داریم ولی هنوز نمی توانیم به خیلی از بندهای آن عمل کنیم.
  در عرصه بین‌المللی سفارت‌خانه‌های ما غیرفعال هستند و ارباب رجوع‌ها نمی‌توانند برای حل مسائل خود به سفارتخانه‌ها مراجعه کنند منادی در بخش دیگری از سخنان خود در مورد وضعیت ایران در عرصه بین‌المللی، اظهار کرد: در عرصه بین‌المللی سفارت‌خانه‌های ما غیرفعال هستند و ارباب رجوع‌ها نمی‌توانند برای حل مسائل خود به سفارتخانه‌ها مراجعه کنند.
 
به گفته‌ وی، با وجود اینکه دو میلیون نفر از 80 میلیون ایرانی ساکن کشورهای دیگر هستند ولی سفرای ما نمی‌توانند ارتباطات خارجی درستی ایجاد کنند. انتهای پیام/60002/س40    

93/10/13 - 15:54





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 89]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن