تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بهترين سخن، كتاب خدا و بهترين روش، روش پيامبر صلى‏لله‏ عليه ‏و ‏آله و بدترين ام...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802993413




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فرماندار آبیک خواستار شد مساعدت خیران مدرسه‌ساز آبیک در امور فرهنگی آموزش و پرورش


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: فرماندار آبیک خواستار شد
مساعدت خیران مدرسه‌ساز آبیک در امور فرهنگی آموزش و پرورش
فرماندار شهرستان آبیک، مساعدت خیران مدرسه‌ساز این شهرستان را برای اجرای امور و فعالیت‌های فرهنگی اداره آموزش و پرورش خواستار شد.

خبرگزاری فارس: مساعدت خیران مدرسه‌ساز آبیک در امور فرهنگی آموزش و پرورش



به گزارش خبرگزاری فارس از آبیک، عبدالحسین داداشی ظهر امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان آبیک که در سالن اجتماعات این اداره برگزار شد، بر ورود و مساعدت خیران مدرسه‌ساز شهرستان آبیک برای اجرای فعالیت‌های فرهنگی در اداره آموزش و پرورش این شهرستان تأکید و اظهار کرد: شاید ورود در عرصه معنویت و تقویت فرهنگ، نام و نشان کمتری برای خیران مدرسه‌ساز وجود داشته باشد اما اثرگذاری این دو مقوله صد برابر ساخت مدرسه است.

وی افزود: دانش‌آموزان به غذای روحی، معنوی و فرهنگی نیازمند هستند که کمتر در این زمینه پرداخته شده و مطلوب است به خیران در فعالیت‌های مختلف فرهنگی آموزش و پرورش اطلاعات لازم داده تا توجیه شوند.

فرماندار شهرستان آبیک نقش مشاور و مشاوره را در مدارس این شهرستان ضروری و مهم ارزیابی و تصریح کرد: با توجه به وجود بحران‌های معنوی و فرهنگی موجود در جامعه، حضور مشاوران در مدارس لازم است و می‌طلبد به هر نحوی که شده به صورت گردشی و یا هفتگی مشاوران در مدارس حضور یابند.

داداشی اجرای طرح عفاف و حجاب را در مدارس شهرستان آبیک مثبت خواند و افزود: این طرح کارشناسی شده است و در ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در دانش‌اموزان نقش به‌سزایی دارد.

وی در خصوص سرویس ایاب و ذهاب دانش‌آموزان به مدارس روستاها بیان کرد: هزینه ایاب و ذهاب و سرویس مدارس روستایی از طریق بخشداری‌ها و کمک دهیاران پرداخت می‌شود.

این مسئول ادامه داد: از مسئولان آموزش و پرورش شهرستان آبیک درخواست می‌شود نسبت به زمین‌هایی که خیران در اختیار این اداره قرار داده را پیگیری کرده تا تکلیف این زمین‌ها مشخص شود.
فرماندار شهرستان آبیک بیان کرد: دو سال است که در زمینه ساخت مدرسه در شهرک فردوس شهر آبیک در فشار قرار داریم این در حالی است که کلنگ احداث مدرسه در این شهرک به زمین زده شده امام عملیات اجرایی آن هنوز آغاز نشده است.

داداشی افزود: اداره‌کل مسکن و شهرسازی استان قزوین در زمینه اختصاص زمین به دستگاه‌های خدمات‌رسان شهرستان آبیک در شهرک بعثت اعلام آمادگی کرده است.

وی ادامه داد: در شهرک بعثت شهر آبیک برای سال تحصیلی آینده به فضای آموزشی نیازمند هستیم که امیدواریم با مساعدت مسئولان نسبت به ساخت فضای آموزشی در این شهرک و شهرک فردوس تدابیر لازم اندیشیده شود.

این مسئول بر واگذاری مدارسی بلااستفاده به ادارات شهرستان آبیک در صورت لزوم تأکید کرد و افزود: اگر در روستایی دهیار وجود داشته باشد مسئولان می‌توانند با دهیار قرارداد منعقد کرده و با پرداخت اندک اجاره نسبت به استفاده از فضای مدرسه استفاده کنند اما اگر دهیار نیز وجود نداشته باشد با مساعدت شورای بخش این امر تحقق می‌یابد.

فرماندار شهرستان آبیک خواستار شد: روستاگردی دانش‌آموزان در قالب اردوی یک روزه در دستور کار مسئولان آموزش و پرورش قرار گیرد تا دانش‌آموزان علاوه بر آشنایی با مردم، کار و فرهنگ روستاها، روز با نشاط، شاد و پرتنوع آن هم با کمترین هزینه را سپری کنند.
داداشی در زمینه مدارس با بافت فرسوده افزود: از مسئولان سپاه درخواست می‌شود با مساعدت بسیج سازندگی نسبت به بهسازی، رنگ‌آمیزی و بهبود وضعیت نامطلوب مدارس اقدام کنند.

وی بر ارائه طرح‌های بهداشتی و سلامتی از سوی مسئولان شبکه بهداشت و درمان شهرستان آبیک تأکید کرد و گفت:  امکان احداث پروژه‌های جدید در دستور کار قرار ندارد مگر اینکه در وضعیت بحرانی بخواهیم پروژه جدیدی را تعریف و احداث کنیم.

فرماندار شهرستان آبیک خاطرنشان کرد: یکی از خیران دو زمین در شهرک فردوس اهدا کرده که تکلیف یک زمین مشخص و سند به نام آموزش و پرورش زده شده اما در خصوص دومین زمین در حال حاضر به نتیجه‌ای نرسیده‌ایم که مطلوب است مسئولان اداره آموزش و پرورش شهرستان آبیک پیگیر این موضوع باشند.

انتهای پیام/77006/ل40

93/10/15 - 13:43





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 25]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن