تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نـادانى، مايـه مرگ زندگان و دوام بدبختى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820729616




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حضور مرکز علمي کاربردي انتظامي فارس درنمايشگاه اشتغال


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۵ دي ۱۳۹۳ (۱۲:۴۱ب.ظ)
سردار سجاديان خبر داد: حضور مرکز علمي کاربردي انتظامي فارس درنمايشگاه اشتغال سرپرست مرکز علمي کاربردي فرماندهي انتظامي استان فارس از حضور اين مرکز در نمايشگاه اشتغال، توسعه و کارآفريني شيراز خبر داد.
به گزارش خبرگزاري موج، سردار سيروس سجاديان ظهر يکشنبه با بيان اينکه اشتغال و کارآفريني يکي از اهداف دانشگاه علمي کاربردي است، گفت: اين نمايشگاه در ۱۵ و ۱۶ و ۱۷ دي ماه در محل مجتمع رفاهي دانشگاه شيراز واقع در خيابان ساحلي برگزار شده که در اين راستا مرکز علمي - کاربردي فرماندهي انتظامي استان فارس نيز حضور دارد.
وي با بيان اينکه يکي از اهداف اين نمايشگاه شناسايي فرصت‌هاي شغلي در مقياس استاني و تشويق صاحبان صنايع و مشاغل با بهره‌گيري از دانشجويان اين دانشگاه است، ادامه داد: مرکزعلمي - کاربردي فرماندهي انتظامي استان با هدف دانش افزايي کارکنان انتظامي از مهرماه امسال فعاليت خود را در اين استان آغاز کرد.
عضو مرکز مطالعات راهبردي ناجا گفت: يکي ديگر از موضوعاتي که توسط اين مرکز دنبال مي‌شود استفاده از تمام ظرفيت‌ها در حوزه ارتقاي سطح دانش و مهارت کارکنان است.
سردار سجاديان در خصوص فارغ التحصيلان رشته حقوق اين مرکزنيز بيان کرد: اين دسته از دانشجويان مي‌توانند با کسب دانش وبينش قضايي و انتظامي خدمات بهتر و موثرتري را به شهروندان داشته باشند.
سرپرست مرکز علمي کاربردي فرماندهي انتظامي استان فارس در بخش ديگري از سخنان خود با تاکيد بر اينکه اين مرکز ارتقاي سطح دانش و مهارت کارکنان را در دستور کار قرار داده، اظهار داشت: دانش افزايي کارکنان در رشته و رسته‌هاي مختلف که در فرماندهي انتظامي استان فارس مشغول به کار هستند در امر ارائه خدمات مطلوب به مردم از ديگر اهدافي است که اين مرکز دنبال مي‌کند.
سردار سجاديان اظهار داشت: دانشجويان بعد از دانش آموختگي مهارت‌هاي لازم را که به دست آورده‌اند بنا به تشخيص فرمانده انتظامي استان مي‌توانند در واحدهاي وابسته به فرماندهي انتظامي استان فارس به فعاليتهاي خود ادامه دهند.
سرپرست مرکز علمي و کاربردي فرماندهي انتظامي استان فارس در بخش ديگري از سخنان خود با اشاره به اينکه استاندارد سازي و کيفيت بخشي يکي از ديگر اهداف اين مرکز است، ادامه داد: فرمانده انتظامي استان با حمايت‌هاي بي دريغ خود سعي دارد اين مرکز استانداردهاي لازم را به دست بياورد تا بتوانيم به زودي مقطع کارشناسي ارشد در برخي رشته‌ها را راه اندازي کنيم.
سردار سجاديان با بيان اينکه مرکز علمي کاربردي فرماندهي انتظامي استان تنها مرکز آموزشي در حوزه آموزش‌هاي انتظامي جنوب کشور است، افزود: اين دانشکده آماده است تا از کارمندان علاقه‌مند ناجا از استان‌هاي جنوب کشور دانشجو بپذيرد.
وي گفت: اين مرکز با پنج رشته شامل کارداني حرفه اي حقوق - امور ضابطين، کارداني حرفه اي حقوق – نگارش حقوقي، کارداني تربيت بدني – گرايش مربيگري تيراندازي، کارشناسي حرفه اي پدافند غير عامل و کارشناسي حرفه اي عمليات امداد و نجات است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 114]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن