تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):شيطان ، در عالِمِ بى‏بهره از ادب بيشتر طمع مى‏كند تا عالِمِ برخوردار از ادب . پس ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802658830




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برگزاري نشست سالانه مديران هسته هاي گزينش دانشگاه هاي علوم پزشکي کشور


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۵ دي ۱۳۹۳ (۱۱:۲۷ق.ظ)
برگزاري نشست سالانه مديران هسته هاي گزينش دانشگاه هاي علوم پزشکي کشور در آستانه 15 دي سالروز صدور فرمان حضرت امام (ره) در امر گزينش، نشست سالانه مديران هسته هاي گزينش دانشگاه هاي علوم پزشکي کشور در جوار بارگاه ملکوتي حضرت علي بن موسي الرضا (عليه السلام) در مشهد مقدس برگزار شد.
به گزارش خبرگزاري موج، در اين نشست يک روزه که با حضور دکتر سيد علي صدرالسادات دبير هيأت مرکزي گزينش، حجت الاسلام ثقفي معاون نظارت و ارزشيابي هيأت عالي گزينش، دکتر علي حاجي خاني نماينده هيأت عالي گزينش در وزارت بهداشت، مديرکل دبيرخانه هيأت مرکزي گزينش و مديران هسته هاي گزينش دانشگاه هاي علوم پزشکي سراسر کشور برگزار شد مسائل و موضوعات مختلف گزينش مورد بحث و بررسي قرار گرفت.
دکتر صدرالسادات دبير هيأت مرکزي گزينش در اين نشست با اشاره به اينکه گزينش افراد تنها اختصاص به کشور ما نداشته و يک موضوع فراگير و بين المللي است، گزينش افراد را شامل دو بخش عمومي و حرفه اي دانست و تأکيد کرد که مسائل ارزشي از قبيل اخلاقي و سياسي در حوزه عمومي بوده و تعهد و پايبندي به مسائل حرفه اي را از جمله موضوعات مورد توجه در گزينش ها است.
وي افزود: گزينش ها علاوه بر داشتن وظيفه عمومي و وظيفه اختصاصي همکاران گزينش گر بايد در اجراي وظايف خود، محيط و فضاي مراکز بهداشتي و درماني را به خوبي شناخته و اشراف داشته باشند تا بتوانند تصميمات درست و صحيح اتخاذ نمايند.
دکتر صدرالسادات گفت: هنر يک گزينش گر موفق پيوند بين اجراي قوانين و مقررات گزينشي با شناخت فضاي حرفه اي و مسائل بهداشتي درماني است.
در ادامه نشست، از مديران هسته هاي گزينش چهارمحال و بختياري، آذربايجان غربي و ايلام که در ارزيابي سال 92 حائز رتبه هاي برتر شده اند و همچنين از دکتر سيد مهدي حسيني(مدير هسته گزينش استان گلستان) جانباز، ايثارگر و فرزند معزز شهيد با اهداء جوايزي تقدير و تشکر بعمل آمد.
براساس اين گزارش حجت الاسلام ثقفي معاون نظارت و ارزشيابي هيأت عالي نيز در اين نشست ضمن تبريک فرا رسيدن سالروز صدور فرمان حضرت امام (ره) در خصوص گزينش، دقت نظر در امورات گزينشي و همچنين کيفي کردن امورات گزينشي را از موضوعات مهم ذکر کرد و تأکيد کرد: کيفيت در بررسي ها را نبايد فداي سرعت نمائيم.
وي در عين حال رعايت حقوق نظام از يک طرف و رعايت حق الناس در گزينش ها را يادآوري و تأکيد کرد: در انجام بررسي ها بايد ميزان، حال فعلي افراد باشد.
وي بر نظارت دقيق مديران بر کيفيت تحقيقات و مصاحبه هاي انجام شده و همچنين نظارت دقيق و جدي بر عملکرد نيروهاي پاره وقت تاکيد کرد.
در ادامه نشست دکتر حاجي خاني نماينده هيات عالي گزينش در وزارت بهداشت به آسيب شناسي کار گزينش ها پرداخت و تأکيد کرد که عادي شدن کار در گزينش ها نبايد موجب پايين آمدن حساسيت کار شود و آن را تحت شعاع قرار دهد.
وي همچنين نظرات اعضاء در سرنوشت افراد را موثر عنوان کرد و گفت: نظرات اعضاي هسته هاي گزينش بايد عادلانه و درست باشد و از هرگونه اظهار نظر غلط و سطحي اجتناب کرد.
نماينده هيأت عالي گزينش تعامل با رئيس دانشگاه، برگزاري جلسات مستمر با رئيس دانشگاه جهت اطلاع رساني، نظارت بر حضور موثر اعضاء و مشارکت فعال آنها در نظردهي پرونده ها، نظارت صحيح و درست بر همکاران با ابزار درست، تقويت بنيه علمي مصاحبه گران و محققان نکاتي را يادآوري کرد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 36]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن